☯ Sadece son ☯

779 40 60
                                    

Başından beri tüm hatalarıma rağmen bu uzun, fakat son derece keyifli olan yolculukta benimle beraber irellediğiniz için sizlere son derece minnettarım. Özellikle @Koreamin7 benim için kelimelere dökemeyeceğim kadar değerli birisi. O güzel yorumlarınla herzaman yüzümü güldürdüğün, keyif kaynağım olduğun için teşekkür ederim♥ Sadece son unutulsun, sen unutulma...

Son kez keyifli okumalar♥

***********************************************

Jimin'den Jazmyn'e tek bir şarkı kalmıştı...

Uzak ve belirsiz olan gölgen

Hala etrafımda dönüyor

O görüntüye gizlenmiş seni hala özlüyorum

Kaçıp kurtulamayan ben

Boşluğun içinde yankılanan ismin

Duyamadığım tek taraflı o sebep

Şimdi bile olsa eğer pişmansan

Artık geri dön bana     

***********************************************

Sıkıca kapattığı gözlerini açtı.

Şuan Han nehrinin derinliklerinde olmalıydı fakat onu sıkıca tutan kollar öyle olmadığının habercisiydi.

Arkasını korkarak döndü.

" B...baba...? "

Onu tutan kolların sahibi Kim Kwang'ı gördüğü zaman titrekce seslenmiş ve gözleri dolmuştu.

" Kızım... "

Yaşlanmaya doğru giden bu adam ağlayarak kızının kolundan tutarak kendisine çekmiş ve sıkıca sarılmıştı. Jazmyn de ağlayarak ona sarılmış ve daha da titremeye başlamıştı.

" N..neden izin vermedin? Burada olduğumu nereden bildin? "

Ağlamasına rağmen sorularını ard arda söyleyen kızın babası saçlarını okşayarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

" Jimin bana burada olduğunu söyledi. Özür dilerim kızım. "

Jazmyn hemen adamdan ayrılarak yaşlı gözleriyle ona doğru bakmaya başlamıştı.

" N..ne? O... Jimin nerede? "

Ve cevap yoktu.

***********************************************

Flashback

Üç yıl önce...

" Annem... "

Ellerini soğuk ve ıslak toprağın üzerinde gezdiyordu.

Tanrı şahidi, ona hala sıcacık geliyordu.

" B..ben seninle neden bu şekilde tanıştım meleğim? Hayat daha acımasız olamaz mıydı? "

Ağlayarak hiç usanmadan o uzun parmaklarıyla toprağı okşadı, doyasıya sevdi.

" Yapamadım anne, gerçekte sana anne diyerek saçlarına dokunamadım, kokunu içime çekemedim. Kalbim acıyor...

Tuzlu gözyaşları yanağından sonra toprağa damlıyordu. Az önce yağan birer yağmur misali.

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin