Her dakika belkide hiç bıkmadan izleye bileceği tek görüntüydü yanındaki güneş...
Jimin'in kollarına doğru dağılan sünbül rengideki parlak saçları, yüzünde uyumasına rağmen hafiften titreşen kiprikleri, herşeyiyle mükemmeldi.
Kipriklerinin yüzüne düşmesiyle yarattığı gölgede yaşamak isterdi Jimin.
Sevgilisinin tek karanlığında.
Jazmyn'in yeri onun kollarıydı, en çok yakıştığı tek yer orasıydı. Dayanamayarak saçlarını yüzünden çekmiş, titreşen kipriklerinin üstünü öpmüştü.
Çok seviyordu.
Yaptığı salaklığın kızda bıraktığı etkini o kadar fazlasıyla görüyordu ki, her bunu hiss etdiğinde canından can gidiyordu.
Uyku tutmadığından yanındaki telefonundan saate baktı. Dumanlı havada, yanındaki bu görüntüyle uyumak imkansızdı. Sabaha kadar onu izleyecekti.
Asla vazgeçmeyecekti.
Bu kadar olunmuşluklara rağmen onu bırakmayan kızdan o da vazgeçmeyecekti.
" Gece saat 02.04'de Busan'ı ele geçiren duman gibi tüm ruhunu saracağım beyazım... "
***********************************************
Eğlenerek geçirdikleri tatil Jimin'e gelen aramayla son bulmuştu. Şirketinin terkibinde olan hisselerde tehlike gözlendiğinden apar topar ilk uçakla Seul'a dönme kararı almışlardı.
Ve şimdi de Seul'a varan ikili taksiyle Jimin'in evine doğru gidiyordu.
" Sevgilim benim, bu günümü seninle geçiremediğim için çok özür dilerim ama... "
Jazmyn parmaklarıyla Jimin'in dudaklarının üstünü örtmüştü.
" Sorun değil Jiminie, sonuçta uzun süredir şirketinin başında yoksun. Anlıyorum. "
Sevdiğinin anlayışlı oluşuna sevinerek gülümseyen Jimin, kızın ruhunu gözlerindeki parlaklıkla neşelendirmeye yetiyordu.
" Ben eve varınca hemen hazırlanıp çıkmak zorundayım, senin için sorun olur mu? "
Taksicinin atdığı garip bakışları fark eden Jazmyn ingilizce konuşarak sorunun olmadığını belirtmişti.
***********************************************
" Gitmemiz gerek. "
Jazmyn yatağına uzanarak değinen arkadaşına karşı sızlanıyordu.
" Ama daha yeni geldim... "
Çocukca mırıltısını duyan Cherry yaklaşarak Jimin'in fakat artık ikisinin odasındaki yatağa oturdu.
" Tabi sen koskoca Park zengin Jimin'in sevgilisisin iş ne umrunda? "
Arkadaşına böyle söyleyerek hırslandıracağını bildiğinden yapmıştı. Ama kafasına bir yastık yemişti.
" Dedi Kim Namjoon'un sevgilisi. "
Jazmyn bunu söylediği zaman aynı şekilde sinirlenen Cherry de yatakta görünürde olan yastıklardan birisini almış ve karşısındaki kıza doğru atmıştı.
Kısa süren yastık savaşından sonra ikisi de solukanmak için durmuştu.
" Uzun süredir... Uzun süredir bana karşı hisleri varmış sadece kabullenmesi zor olmuştu ona, söylediğine göre. Bana Han nehri kenarında beklemediğim zamanda itiraf edince bende kendi hislerimi söylemiştim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Fiksi Penggemar" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...