Yine güneşin ilk ışıklarıyla uyanmak isteyen Jazmyn'i uyandıran bu sefer alarmı çalan telefonuydu. Sıcak yatağının yanından elini komodinin üzerine uzatarak telefonunu almış ve alarmı kapatmıştı.
Zorlukla gözlerini açtığı zaman odaya dikkatlice bakmış ve gördükleriyle yanıldığını düşünerek tekrardan gözlerini kapamıştı. Yeniden açtığı zaman yine aynı şekilde odanı süslenmiş görünce hayranlıkla bakmaya başladı ve doğrularak incelemeye koyuldu.
Odanın bir tarafı siyah, diğer yönüyse beyaz balonlarla süsledilmiş, tam ortasındaysa iki rengin karışımı görülüyordu. Bazı balonun ucuna yerleştirilmiş notlar buradan bile dikkat çekiyordu.
Jazmyn, Jimin kokan yataktan kalkarak balonlara doğru gitmiş ve notların yerleştirildiği mektup zarflarının üzerine koyulan rakamlara uymaya başlamıştı.
İlkine yaklaşarak zarfı açtı ve içine yerleştirilmiş küçük notu buldu.
1.
Hiç bir şeye güvenmediğim bu dünyada güzelliklerle aramda güven bağı oluşturan tek gerçeğim. Ben, Park Jimin...
Yarıda bırakılmış notta özenle yazılan yazıların güzelliğine gülümsedi. Ve sonraysa odanın tamamını kaplayan balonlardan birinin aşağısındaki zarfın üzerindeki iki yazısını gözüne kestirdi. Yaklaşarak yavaşca zarfı aldı ve içerisindeki yazını okumaya başladı.
2.
Söylediğin her kelime rengsiz hayat tabloma birer renk katan özel cümleler, o incecik ses tonunsa cenneti bana yaşadan ninnim olmuştu. Geçmişim, bugünüm ve geleceğimi...
Yazdığı her satırda Jimin'in hislerini en derinden tadıyor, onunla beraber nefes alıp onunla beraber sevgisinin ateşinde yanıyordu. Diğer cümlesini tamamlamak nitelindiğinde yazdığı fakat devam ettirmediği cümlenin sonrasını merak etdiğinden sıradaki zarfı aldı.
3.
Dipsiz kuyuya hiç bir şeyi elinde olmadan düşürülen ben, sırf sana daha da yaklaşa bilmek için sevgimle görünmez basamaklar oluşturdum. Bırakarak...
Jazmyn'i, sevgilerini hayatını aydınlatan birer güneş olarak görmesi bile hissettiklerini anlamak için yeterliydi.
Park Jimin çok güzel seviyordu. Jazmyn'e dokunmadan, saçlarının parlayan her bir telini okşamadan, çilek kırmızısı dudaklarını tatmadan bile gözleriyle sevgisini, şevkatini aktara biliyordu.
Gözleri dolu dolu olmasına rağmen tek göz yaşı bile akıtmadan balonlardan başkasında yerleşen dört numaralı zarfı aldı.
4.
Ben bir bitkiyken sen suyum, karanlıkta boğulan acımasız ruhken sen ışık saçan meleğim, rüzgarın etkisindeyken bilinmedik yerlere savrulan bulut olduğum zamansa beni koynuna alan gökyüzüm oldun.
Suyum, meleğim, gökyüzüm olan seninle...
Yarıda kalmış kelimeleri aklında birleştirerek erkenden sonuca vara bileceğini düşünüyordu.
Ben Park Jimin, geçmişim, bugünüm ve geleceğimi bırakarak suyum, meleğim, gökyüzüm olan seninle...
Tamamlamak için son zarf olan beşincini aldı.
5.
... Siyah beyazdan oluşan bir dünya kurmak istiyorum. Sadece sen olan, sen kokan, her sabah kalktığımda yanı başımda uyuyan beyazımın olduğu dünya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Fanfiction" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...