Beklenmedik Gelişme

104 4 0
                                    

Sabah kalktığımda evde daha herkes uyuyordu. Onlara güzel bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Mutfakta işlenirken Nimet Abla geldi " Günaydın kızım"

" Günaydın Nimet Abla uyandırdım mı yoksa?"

" Yok be kızım ne uyandırması? Uyuyabildin mi diye bi sor"

" Ah ablacığım alışacaksın."

Saat 12 ye geliyordu. Herkes bir bir kalkıyordu. Hepimiz hazırlandıktan sonra kocaman bir kahvaltı sofrasının etrafında kocaman bir aileydik. Hasan Amca Hatice Teyze ile, Metin Abi Funda ile, biz de üçümüz sohbet ederken, Arkadaşım, " Biz akşamüstü gideriz babacığım" dedi. 

Hatice Teyze," O zaman siz de gitmeden hazır herkes de burada güzel haberi verelim."

" Biz bebek bekliyoruz." Hatice Teyze bunu söylediğinde Nimet Abla içtiği çayı fışkırtmıştı. Herkes afallamış bir şekilde onlara bakıyordu.

Nimet Abla, " Anlamadım nasıl yani? Bu yaştan sonra?"

Funda ise sinsi bir şekilde gülüyordu. Hasan Amca " Ne varmış yaşımızda? Hatice daha 43 yaşında. Doktor kontrolünde bu süreci atlatabilir." dedi hafif sinirli bir şekilde. Arkadaşım ise beni kolumdan çekmiş, "biz şimdi gidiyoruz, akşamüstünü beklemeyelim " dedi ve hızla masadan kalktı. Ardından da Hatice Teyze bir hışımla oturduğu yerden kalkıp arkasından " Saygısızlaşıyosun" diye bağırdı. 

" O zaman kendi saygılı oğlunuzla yaşayın" dedi.

Hasan Amca arkamızdan bağırıyordu. " Saçmalıyosun otur şuraya" diye. Ama kimseyi dinlemedi. Nimet Abla mahallede arkamızdan koşarak yetişti ve bizle garaja geldi.

" Napalım kardeşim napalım kaderimizde bu da varmış" dedi ve ağlamaya başladı.

" Ağlama güzel ablacığım ağlama. Hele bir atanayım sen de gelirsin yanımıza. Onlarla yaşamak zorunda kalmayacaksın. Dayan." dedi ve çaresizce otobüse bindi. Arkamıza gözü yaşlı ablamızı bırakarak eve geldik.

...

Okula geldiğimde sabah hemen Simge'nin yanına koştum.

" Simgeee Simge neler oldu bir bilsen!"

" Ne oldu kızım ne oldu yine?"

" Hatice hamileymiş!"

" Yok artık ciddi misin sen?"

" Hiç olmadığım kadar"

" Kaç yaşında kızım bu kadın?"

" 43 yaşındaymış. Ama kararlılar evde bir sürü gerginlik yaşandı."

" Kızım çok şaşkınım ne diyeyim ki? Demek seninkine bir kardeş daha geliyo" dedi ve güldü.

" Öff Simge ne benimkisi saçmalama."

" Daha dün kıskanıyorum demedin mi o cadı Melisa'dan?"

" Evet.. Evet ama sandığın gibi değil. Yani onun yanında kendimi güvenli hissediyorum. Abi gibi görüyorum anlıyo musun? Senin dediğin gibi asla olmaz, olamaz."

" Sen de haklısın tabii. Neyse hadi derse giderlim."

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin