Kutlama

119 3 0
                                    

" İyi ki doğdun abla!!!" diye kapının ağzına geçmiş bağırıyorduk. Ablam ise oturduğu koltuktan şaşkınlıkla bize bakıyordu.

" İyi ki doğdun kraliçem" dedi Metin Abi yanına gidip sarılarak.

" Çocuklar inanamıyorum ya hiç beklemiyordum"

" Ee sürpriz beklenmedik bir anda yapılır zaten hadi üfle bakalım."

" Dilek tuttun mu?" dedim ve alkışladık. 

" Durun fotoğrafta çekilelim."

" Şimdi siz çıkın bakalım ben yavrularımla çekileceğim" dedi ve Doğa'yla Ege'yi kucağına aldı.

" Ben pastaları keseyim" dedim ve mutfağa gittim. Telefonuma mesaj geldi.

" Niran seninle acil görüşmem lazım." diye Bülent mesaj atmış. Hemen telefonumu kapattım. Bu mutlu anı bozmak istemiyordum. Herhalde beyefendinin aklına 1 sene sonra gelmiştik. Bu düşünceleri kafamdan atarak pasta ve kolalı salona götürdüm.

" Hadi buyrun bakalım"

" Keşke babamda burda olsaydı"

" Abla.. Ablacığım nolur yapma bak anın tadını çıkar. Üzül diye değil biraz kafan dağılsın diye yaptık bunu"

" Haklısın kızım da sanki onun adını her gün anmayınca unutmuş gibi hissediyorum."

" Olur mu öyle şey o hep bizim kalbimizde"

" Neyse iyi yaptınız."

" Aa Hatice Teyze arıyor inanamıyorum."

" Alo Hatice Teyzeciğim nasılsın? Evet burda bizde onu kutluyorduk şimdi vereyim" dedim ve ablama verdim. Onunla konuştular.

" Kız bu kadının nerden aklına geldi bu? 2 yıldır arayıp sormuyordu. Sırf doğum günümü kutlamak için aramış ilginç"

" Bizde ayıp ettik abla keşke bizde arasaydık."

" Aman bırak şunu. Yalnız Yelda bu sene okula başlıyormuş."

" Öylemi canım benim.."

" Öyle böyle ama keşke babamda görseydi. Çocuğuydu ne de olsa. Annesi Hatice olsa bile."

" Abla okullar başlamadan biraz okul hediyesi gönderelim ona."

" İyi düşündün olur."

" Meyve getireyim mi?"

" Getir"

Hem televizyon seyrediyor hem de meyvelerimizi yiyorduk. Abim ise çocukları seviyordu. Kapı çaldı. 

" Ben bakarım"

Komşulardan biriydi. İçeri davet ettim.

" İyi akşamlar Nimet"

" Aa buyur Ayşe Abla"

" Rahatsız ediyorum ama bir şey söyleyecektim."

" Olur mu hiç gel otur"

" Bu saatte lafı hiç uzatmayayım."

" Aa noldu bak meraklandırma"

" Hani şu Fikret Bey var ya. Emekli olup geri döndü."

" Evet"

" Eşide vefat etmişti biliyorsun. Ee çocuklarda burada değil. Hepsi evli barklı"

" Ee?"

" Kızım kısacası sana talip"

O an gözlerimi pörtletmiş kadına bakıyordum. Metin Abi'yle gözgöze geldik ama hemen kaçırdım.

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin