Istanbul a döneli 1 hafta olmuştu. Haftasonu Bülent spor salonundaydi. Ben evde otururken Tuğba geldi ve ısrar edince biz de spor salonuna gittik.Salona girdiğim ilk an Burcu'yu gördüm
Ne istiyordu bu kadın bizden.
"Yenge noldu yüzün attı bilhassa o kadını görünce? "
Önce bir cevap vermedim. Sonra Tuğba yi hızlıca kolundan çekip dışarı çıkardım.
"Yenge ne oluyor?"
"Yardımına ihtiyacım var Tuğba. Bana değilse bile abini seviyorsan bana yardım et."
"Tabiki de yenge anlat hadi."
Olanları ona anlattım.
"Anladın mi Tuğba yarın benimle gelecek misin?"
"Gecegim tabi yenge ama sence basaracabilecek miyiz?"
"Başarırız elbet. O kadının ipini çekmenin vakti geldi de geçiyor bile. "
"Ne zaman konuşalım"
"Yarın hiç vakit kaybetmeyelim "dedim kararlı bir sesle.
O akşam Tuğba biz de kaldı.Selda falan olsa yardımcı olmazdı. Gece geç vakitlere kadar konuştuk. Kararımız kesindi. Ne olursa olsun artık o kadını görmek istemiyordum.
Sabah hep birlikte çıktık. Öğle paydosuna kadar Tuğba beni bekledi. Sansliydik ki yetiştik.
Kapının önünü geldiğimizde
"Hazır mısın ?"
"Evet Tuğbacım çok kararlıyım rahatsız oluyorum." dedim ve baş hekimin odasına girdik.
"Merabalar efendim"
"Meraba Niran Hanım bir sorun mu var?"
"Sayılır. "
"Hasta yakınlarıyla mı bir problem oldu yoksa?"
"Hayır hayır efendim öyle bir şey değil "
"Peki problem ne?"
"Nasıl söylesem bilemiyorum ama..." derken Tuğba araya girdi.
"Efendim ben Bülent beyin kizkardesiyim. Sizden bir ricam olacak. Zor durumdayız lütfen yardım edin bize. Çünkü biz çözemiyoruz. "
"Buyrun"
"Acil de Burcu hemşire var ya"
"Evet"
"Fırat Bey ben o kadından çok rahatsizim. Lütfen yardım edin. Evliler de dahil olmak üzere tüm erkeklere çok yakın. Bakın her nöbetçi oluslarinda uyuyamiyorum. Bakın bunu basit bir kıskançlık olarak görmeyin çünkü öyle değil. Ben de Bülent te uyardık. Bakın ama olmuyor."
Dikkatle bizi dinliyordu. Tuğba da araya girip ayrıntılıca konuştuk.
"Ben halledeceğim Niran Hanım ama bana biraz süre verin."
"Lütfen yardım edin. Başka çaremiz kalmadı. Özür dilerim."
"Özür dileyecek bir şey yok sorunlarını zı tabiki soyleceksiniz ama bu biraz farklı. Açık konuşmak gerekirse daha öncede şikayet gelmişti. Erkek doktorlar gelip kendi söylemişti. Şimdi sizden de bir talep gelince araştırmak zorunda kaldım. iyi gunler"
"Tesekkurler" deyip çıktık ve Bülent'in yanına gittim.
"Hayatım aksama hastanenin yemeği varmis."
"Yapma ya ben Çiğdem ve Kenan yemeğe cagirmistim. "
"Ee onlarda gelir canim"
"Bak o olabilir" dedim ve eve gittik. Hazırlanmadan ablama telefon açtım.
"Ablacım nasılsınız? "
"Kötüyüm kizim"
"Abla yapma böyle. "
"Babamı ne zaman almaya geleceksiniz?"
"Ee şey ben doktorla bi konuşayım herhalde haftaya"dedim dudağımı ısırarak.
"Nasıl peki?"
"Kızım sürekli öksürüp duruyor valla dayanamıyorum. "
"Tamam ablacığım" dedim ve kapattım.
Onları kandırmak bana acı veriyordu. Metin Abi hariç herkese yalan söylüyorduk. Peki ya o neredeydi? Babası bu durumdayken k neredeydi? Korkuyordum. Tüm bunlardan sıkılmıştım artık. Yıpranmıştım. .