Karma Karışık

119 3 0
                                    

Niran'ın Gözünden...

Sabah kimseyi uyandırmadan Bülent'le işe gittik. Önlüğümü giymiş koridorda odama doğru yürürken,

" Günaydın Niran Hanım"

" Günaydın Selçuk Bey."

" Babanızın durumu nasıl efendim?"

Bu soru karşısında afallamıştım. Babam mı? Durumu mu? Neyden bahsediyordu bu adam?

" Pardon Selçuk Bey ama neyden bahsettiğinizi anlamadım?"

" Ah kafam." diyebildi.

" Selçuk Bey açık olur musunuz buyrun odama geçelim."

" Niran Hanım direk benden duymanızı istemezdim ama babanız kanser."

Kanser mi? Bu söz suratıma tokat gibi çarpmıştı.

" Nee? Ne zamandan beri?"

" Bülent Bey bana dün abinizle beraber sonuçlarını getirdi."

" Peki teşekkür ederim."

"Özür dilerim Niran Hanım."

" Özür dileyecek bir şey yok göreviniz."

Demek.. Demek bu yüzden 2 gündür daltonlar gibi geziyorlardı. O gün öğleye kadar hasta baktım ama kafam yerinde değildi. Öğle paydosunda yemek yemeden hemen acil katına indim. İçeri girdiğimde Bülent arkadaşlarıyla beraber doktor odasında yemek yiyordu.

" Afiyet olsun."

" Aa Niran gel hayatım."

" Yok Bülent sen gelsene benle biraz dışarı." dedim ve bir hışımla dışarı çıktım. Arka bahçeye dolandım.

" Noluyo Niran."

" Ne zamana kadar aynı hastanenin altında benden saklamayı başaracaktın Bülent" diye bağırdım.

Bu söz karşısında afallamıştı.

" Ne diyosun sen?"

" Sen ne dediğimi gayet iyi biliyorsun. Neden Hasan Amca'mın kanser olduğunu söylemedin neden?" dedim sesim titreyerek.

" Niran.. Nirancım sen üzülme diye.."

" Ne zamana kadar Bülent ne zamana kadar."

Susuyordu.

" Durumu nasıl?"

" Kötü Niran kötü.."

" Allah kahretsin ya " diye ağlıyordum.

" Şş Nirancım onu göndermeyeceğiz burdan. Birlikte en kısa sürede atlatacağız bu illeti."

Bülent'in kolları arasında ağlıyordum.

" Ne zaman öğrendiniz?"

" Isparta'da"

" Ablamlar biliyor mu?"

" Hayır Metin Abi hariç kimse bilmiyor."

" Peki nasıl saklayarak uzun süre burda tutacağız? Bu bir iki haftalık tedavi değil ki.. Aylar hatta belki yıllar bile sürebilir. Hem onu gözümün önünden ayıramam."

" Elbet söyleyeceğiz ama şimdi değil."

" Metin Abi'yle bizde kalabilirler mi?"

" Saçmalama Niran bu nasıl söz? Başka nerde kalacaklar? Senin kadar bende seviyor ve endişeleniyorum onun için."

" Teşekkür ederim Bülent.. Teşekkür ederim." diyerek daha sıkı sıkı sarıldım beline. Bir müddet öyle kaldıktan sonra bir sesle ayrıldık.

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin