Kayıp

111 3 0
                                    

Bir kolumda Nimet Abla bir kolumda Metin Abi önümüzde de sandalyeye otumuş Hatice Teyze'le ağlıyorduk. Buna inanamıyordum. Durmuş, Hasan Amca'nın tabutuna bakıyordum. Biz kavga ederken telefon edip haber vermişleri. Hemen bir uçakla Isparta'ya gimiştik. Bekliyordum ama bu kadar çabuk değil.. Yalnızca 3 ay dayanabilmişti kadersizim. Cenaze camiiden kalktıktan sonra Bülent ve Metin Abi akraba ve komşularla beraber mezarlığa gittiler. Biz de eve döndük. Hatice Teyze ayakta duramıyordu. Nimet Abla ise eline babasının fotoğrafını almış durmaksızın ağlıyordu. Kenan'da gelmişti cenazeye ama o Yelda'yı alıp götürdü.Şaşkındım. Daha önce hiç gormedigim akrabaları da vardı. Artık Hasan Amca yokmuydu yani? Bir daha onu goremeyecektik. Ne acı.. Peki ya minik Yelda? Bu yaşta babasız olmanın ne demek olduğunu gördü. Onun bir suçu yoktu ki? Belki de asıl suç anne ve babasindaydi. Belki de o yaştan sonra çocuk sahibi olmamaliydilar. Ilk defa sevdiğim birini kaybediyordum. Babam ları hayattayken kaybettim ama sanırım ben asıl babamı şimdi kaybettim. Canjm yok yaniyordu. ..

1 hafta sonra...

Baş sağlığı ziyaretleri yavaş yavaş azalıyordu.  Çok yakın olanlar gelmişti. Ablam kimseyle konuşmuyor sadece ağlıyordu. Abim daha sakindi. Belki de önceden beri hazırlıklı olduğu içindi. Misafirleri en bunalım biraz dışarı çıktım

Kapıdan çıkarken Bülent kolumu tuttu.

"Bu iş burda bitmedi. Yirttigini sanıyorsan yanılıyorsun"

"Burası yeri değil başka yerde konusalim. " dedim ve arabaya bindik. Tarlaların içinde bir yere getirdi beni.

"In şu arabadan"

"Bırak sarsma"

"Seni aidiyet bir tokat attı.  Bu sefer bende dayanamayıp saldırdım. Bacaklarını tekme atıyordum. Hırslı tuttu beni.

"Bosanacagiz Niran bunu o aklına sok"

"Gerizekali ben seni aldatmadım"

"Gördük"

"Ulan Şerefsiz senin elinde nolduğu belirsiz bir fotoğraf var. Peki ya ben? Ben seni kendi gözlerimle elin karısıyla yakaladım bee!! Şimdi karşıma geçmiş ahlak bekciligi yapma"

"Kapa çeneni aynı şey değil. "

"Sana nişanlıyken bile soymistim bu Kenan dan rahatsız diye aptalll"

"Bana açıklama yapıp durma boşayacağım seni!!"

"Sen kimsin de kimi boşuyorsun gerizekalı ben istemeden hiç bir şey olmaz"

"Funda Yengen den mi öğrendin kocası boynuzlayıpta boşanmamayı! !"

" Küstah " diye öyle bir tokat atmistim ki 5 parmağımın izi çıkmıştı.

"Sen de biliyorsun Kenan in nası biri olduğunu ama sırf o yosma sevgilinle bir araya gelebilmek için bahane uyduruyorsun değil mi ?"

"Benim onla aramda bir şey yooookk!

"Benimde yok aptal" 

Cevap vermedi. Bana resmen inanmıyor du yada inanmıyor gibi yapıyordu.

"Yazıklar olsun" demekle yetindim. Ama asla pes etmeyecektim. Bülent i bana iftira attığı için mahvedecektim ama öncesinde bize bunu yapan şıllık hesap verecekti...

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin