Beklenmedik Itiraf

95 3 0
                                    

" Niran'ım,  canım, aşkım, karıcığım. .Tüm bu kelimeler benim tek bir hatam yüzünden birden anlamını yitirdi bizim için.. Sen gittiğinden beri sanki kalbimde seninle gitti, sanki duygularımı da götürdün. .

Bana o Dna testini verdiğiniz gün var ya.. O an gelip alacaktim seni, o an yine eski yaşantımıza geri dönecektik ama gelemedim Niran. Çünkü gelmeye yüzüm yoktu. Çünkü gelmeye hakkım yoktu. Çünkü senin yüzüne bakamazdım Niran. Ben öyle aşağılık bir adamım ki.. Yaptığım hatanın telafisi yok.

Evet.. Evet ben seni bir kadınla aldattım ama o kadın.. O kadın senin kardeşinmiş Niran! Burcu senin kardeşinmiş.. Babanın o bahsettiğin aşağılık kadın Reyhan'dan olma kızı Burcu'ymuş. Seni Kenan'la fotoğraflayan, bana onları gönderen hepsi o'ymuş. . Şimdi söyle Niran ben bu durumda nasıl gelirdim yanınıza? Yeniden nasıl babalık , kocalık yapardım size? Burcu hamile Niran.. Benim çocuklarım hem kardeş hem kuzen nasıl olurlar? Bu iğrenç tablonun sahibi benim Niran.. Benim..

Senden özür diliyorum. Sende, çocuklarım da her zaman benim kalbimin en özel yerindesiniz.

Belki de bunu izledikten sonra kapıma dayanacaksın belki de bir daha hiç yüzüme bakmayacaksın.

Nimet Ablacığım, Metin Abicigim. . Sizleri her zaman kendi ailem gibi sevdim. Niran ne denli seviyorsa sizi bende öyle sevdim, değer verdim. Kardeşinizi çok üzdüm.  Onunla beraber siz de yıprandınız.  Sizden öğrendiğim tek bir şey var; Kardeşliğin kanda değil aslında kalpte olduğu. Size her zaman imrenerek baktım..

Ben kendime yakışmayan şeyler yaptım. Sana verdiğim hiçbir sözü tutamadım Niran. Affet beni.. Sen çok güçlü bir kadınsın burnunda üstesinden geleceğini biliyorum. Sana çocuklarımı emanet ediyorum Niran.  Biliyorum ki bu anlattıklarimdan,  yaptıklarımdan sonra onları sonsuza kadar kaybettim. Hakettimde. . Ben doğru dursaydım onları şu an beraber büyütüyor olacaktık.

Seni çok seven bir ESKİ kocan ve çocuklarını çok seven bir babaları olduğunu sakın unutma..."

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin