Geçmiş

110 3 0
                                    

Ertesi günü Çiğdem'in arayıp buluşmak istedim.1 saat sonra İstinye'de buluştuk.

"Meraba ablacım nasılsınız?"

"Daha iyiyim artık sen ne zaman dönüyorsun? "

"Daha buralardayım ablacım da sen neden beni apar topar çağırdı? "

"Çİ. .Çiğdem ben.."

"Evet abla?"

"Çiğdem ben annemi öğrendim."

O an donup kaldı.

"Ne? Ne zaman?" dedi tutuk tutuk.

"Bülent söyledi. "

"Demek artık biliyorsun. "

"Evet."

"Ee ne zaman gidiyoruz?"

"Nee? Ne gitmesi Çiğdem saçmalama! ! Ben sadece öğrendiğimi bil istedim."

"Abla ablacım nolur?"dedi hafif ağlamsayarak.

"Ne nolur ya !!! Sen ne bekliyordun ki?"

"Abla nolur çok zor durumda bak seni sayıklıyor. "

"Beni ilgilendirmez Çiğdem. Benim de çok zor kaldığım durumlar oldu. Onun anne olarak yüreği sizladı mı? Ben neden bir evlat olarak annem delirince acıyayım ki? Ben çok zor yollardan geçtim Çiğdem.  kolay   kolay bir daha o aileden insan almam ben hayatıma. Sen ilk ve tektin Çiğdem. Nalan Hanım delirir mi düzelir mi orası beni hiç alakası etmiyor küçük hanim" dedim ve çektim geldim.

Ağzımdan o laflar çıkıyordu ama yüreğim aynı seyi söylüyor muydu? Sürekli vicdanımı susturmaya çalışıyordum. Istersen ölsün hepsi teker teker diyordum asla merhamet etme diyordum ama ne yalan söyleyeyim onun caresizligini görüp bir kere suratına tukurmek isterdim.  Varsın acı çeksin umrumda değildi.  Başıma neler gelebilirdi o sokaklarda? Şanslıydım ki ailem sandıklarımı kaybedip daha iyi insanlara sahip oldum. Şimdi ise o pis insanları hayatıma geri sokup huzursuzluk yaratmaya niyetim yoktu. Sırada Burcu vardı..

...

"Meraba Selçuk tedavi nasıl gidiyor?"

"Meraba Niran nasılsın? "

"Selçukkk tedaviyi sormuştum. "

"Maalesef Niran istediğim gibi gitmiyor. tedaviye cevap vermiyor."

"Selçuk. .Selçuk ne olur bir şey yap ne olur kurtar onu kurtar.." dedim ağlayarak. Buna inanamıyordum.Oysa ki o kadar umutluydum. Hemen acil katına indim. Bahçede yürürken Bülent ile Burcunun karşılıklı konuştuğunu gördüm.  Neyse ki yanlarında bir adam daha vardı.  Sigara iciyorlardi. Iyi de Bülent sigara içmiyordu ki! Bu da nerden çıkmıştı. Hızlı ve sinirli adımlarla onlara doğru yürüdüm. Bülent beni gördü ve hemen bana doğru yöneldi.

"Bu sigara ne!!" diyip kırıp attım.

"Sakin ol Niran"

"Şimdi de sevgilin sana kötü alışkanlıklar mı kazandırıyor haa!! Yazıklar olsun sana bir de beni kandirmaya çalışıyor iki sevgi sözcüğüyle. "

"Öff Niran Ahmet içiyordu.  Bana da verdi. Hem arada içiyorum bilmiyor musun? O sonradan geldi. Merak Etme ben ona gerekli uyarıyı yaptım.insanlara belli etmemek için konuşuyorum. Sana noldu?"

"Bülent ben ücretsiz izne ayrılıcam"

"Hayatım bu da nerden çıktı.?"

"Babamın durumu iyi değilmiş Bülent.  1 hafta 10 gün yetmez bana. Ayrılıp evde bakıcam ona getirip goturucem. "

İSİMSİZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin