1 hafta sonra...
"Abla var ya bazen nefes alamıyorum. "
"Ee kızım zor tabi ağustos sıcakları karnında iki tane bebe"
"Istanbul'a ne zaman gideceğiz. "
"Saçmalama sen de Metin kız nasıl gitsin bu halde. Eşya diye tutturdun. "
" Tutturacağım tabi abla. Niran evlenirken babam almıştı onları. Şimdi de yeni sevgilisiyle mi kullansın. "
"Sen de haklısın oğlum da zaman yok."
"Neyse abla ben bir garaja gidiyorum. Otobüs saatlerine bakayım"dedi ve gitti.
"Valla delirdi bu"
"Bırak abla gitsin haklı zaten. Hepsi yepyeni eşya. Biz kullanırız burda."
"Getirsin bakalım. Kızım randevu saatine geç kalmayalım. " dedi ve hazırlanıp çıktık.
"Gayet sağlıklı görünüyorlar Niran Hanım. "
"Ayy kalp atışları duyuluyor."
"Cinsiyetlerini söyleyelim mi?"
" Görünüyor mu?"
"Evet evet"
"Ayy çok heyecanlı " dedi ablam.
"Biri kız biri erkek bu bebeklerin"
"Gerçekten mi?"
"Evet buyrun size ultrason fotoğrafı da vereyim" dedi ve hastaneden çıktık.
"Abla görüyor musun hem kız hem oğlan? "
"Ayy valla kızım bak şanslısın iste"
" Inşallah akıllı olurlar da üzmezler bizi"
"Kış bebeği olacak bunlar. Neler örerim ben bunlara neler"
Eve gittiğimiz de Metin Abi valiz hazırlıyordu.
"Aa nereye?"
"Akşama otobüs varmış. Gidiyorum sabah orda olurum. Ordan da bir kamyonet tutar getiririm eşyaları. :
"Dediğini yaptın dedi? "
"Evet ablacım evet"
Onlar konuşurken Çiğdem aradı.
"Kim di o?"
"Çiğdem hepinize selamı var.Yarın buraya gelecekmiş. Ordan da Ankara "
"Gelsin elbet"
" Bir gün kalı herhalde."
"Kalsın kızım istediği kadar. Metin sen gidersin valla ben yatıcam iyi yolculuklar."
" Sağol ablam yatın siz iyi geceler."
" Sen de tek başına annesiz çocuk büyüttün Hasan Amca. Zor olmadı mı?"
" Olmaz mı kızım da bu nereden çıktı?"
" Ben hamileyim Hasan Amca.. İkiz bebeklerim olacak."
" Canım kızım çok sevindim de neden üzülüyorsun?"
" Tek başıma babasız çocuk bakmaya hazır mıyım onu bile bilmiyorum."
" Ağlama kızım. Neden bakamayasın. Kendin gibi pırlanta iki çocuk yetiştirirsin."
" Peki onlara baba duygusunu nasıl aşılayacağım? Baba nedir bilmeyecekler belki de.."
" Ben nasıl aşıladıysam sen de öyle. Benimkiler de anne şevkatinden yoksun büyüdü."
" Sanırım ikimizde başkaları için terkedildik. Evliliğimiz başkaları için bitti.. Şimdi de çocuklarımız aynı kaderi paylaşıp aile duygusundan yoksun kalacak diye korkuyorum."
" Korkma kızım bak senin yanında hem Nimet var hem de Metin. Siz neler neler gördünüz bunu da başaracaksınız..."
Uykudan uyandığımda sucuk gibi terlemiştim. Saate baktığımda sabah 4'tü. İçim sıkılıyordu. Artık uykumda bile rahat değildim. Hasan Amca rüyama girmişti. Mutfağa gidip bir bardak su içtim. Korkuyordum. . Bekar bir şekilde 2 çocuk büyütmeye korkuyordum. .
Metin'in Gözünden. ..
Sabah otobüsten iner inmez hemen bir taşımacı firmayla anlaştım. Orta boylarda bir kamyonet tuttum. 6 kişi de eşyaları taşımak için geldi ve eve gittik. Yukarı önce ben çıktım. Bülent kapıyı açtığında tabiki de şok oldu. Müsade bile istemeden içeri girdim.
" Noluyo ya"
" size verdiğimiz eşyaları almaya geldim"
"Ne alması ya!"
"Kendi ananın verdikleri sende kalsın ama bizimkileri ben şimdi toplamaya geldim."
"Vermiyorum"
"Senden müsade isteyen yok zaten. Babamın aldıklarını sana mı bağışlayacağız. Cekil önümden " dedim ve önce duvardaki resimlerden başladım. Hızla söktüm.
"Niran'ın dolabı hangisi?" diye yatak odasına yöneldim ve kapının önünde aniden durdum. Burcu denen o kadın odada ki koltukta uzanıyordu. Beni görünce hemen toparlandı.
"Noluyo Bülent kim bu"
"Edepsiz" diyebildim ve kalan kıyafetleri, ayakkabıları , parfümleri ne kaldıysa hepsini topladım.
"Ee o parfümü ben kullanmıştım ama umarım Niran için sorun olmaz" dedi. Parfümü hızla duvara çarptım. Paramparça oldu.
"Kusura bakmayın kırıldı ama sizin için sorun olmaz umarım" diyerek çıktım. Aşağıda ki adamları çağırdım ve oturma odasında ki iki koltuğu, çamaşır , bulaşık makinesini, bazı mutfak eşyalarını toparladım.
"Yatak odası takımı da inecek ama onu arabaya yüklemeyin. Eskiciye mi verirsiniz başka bir yere mi siz bilirdiniz"
"Manyak mısın be adam sen götürmeyeceğin şeyi neden alıyorsun"
" Senin başka karıları koynuna aldığın yatağa kardeşimi mi yatıracağım? "
"Ulan ben şimdi seni"
"Indir o elini sevgilinin karşısında kırmayayım bi taraflarını!!" dedim ve çıktım.
"Abi hemen mi gidiyoruz"
"Evet ben de sizinle geliyorum hemen dönelim Isparta'ya"
Niran'ın Gözünden. ..
"Abim yoldaymış abla"
"Aa ne çabuk"
"Islerini hemen halletti herhalde"
Biz sohbet ederken kapı çaldı. Gelen Çiğdem'di.
"Aa ablacığım hamilelik ne de çok yakışmış "
"Ahah geç içeri deli kız"
"Hoşgeldin"
"Hoşbulduk Nimet Ablam"
Biraz sohbet ettik. Ona boşanma davadan bahsettim. Keyfi kaçmıştı.
"Ee peki o kız nolmuş"
"Ne bileyim ben beraberdirler herhalde"
" Abla aslında annemde.."
"Anlamaliydım zaten bu yüzden geldin degil mi buraya?"
" Abla nolur bi dinle bak sen de anne olacaksın."
" Ben çocuklarımı sokağa atmam ama aramızdaki tek fark bu! Ne malum belki de şu an ki halini hakettiği için yaşıyordur. !"
" Abla nolur bir kere görsün seni lütfen. Bak geri dönüşü olmayan bi yola girebiliriz. Lütfen yalvarirım. .."