Danmark, Danmark og atter Danmark. Vi var lige landet i Danmark og det kunne ikke bliver bedre end at være sammen med sine to bedstevenner. Jeg havde siddet sammen med Martinus og en af deres dansere som vidst nok hed Ella i flyet. Hun virkede utrolig sød og vi havde en rimelig sjov samtale i flyet, men lad os bare sige, at hvad som blev sagt i flyet bliver i flyet.
Jeg føler lidt, at jeg sagde noget af det samme, dengang på hotellet med Martinus, hvor jeg ja... gav ham et blowjob, men det har I jo hørt, så det synes jeg ikke, at vi behøver at gå mere i detaljer med.
Vi fik vores værelser og der var egentlig ikke mere over det. Det var ikke specielt spændende, men jeg lagde bare mine ting og smed mig hen i den store seng. Pludselig kom Ella brasende ind ad døren og hun skyndte sig at smide sig ved siden af mig, da hun så at Martinus ikke lå der.
Martinus brokkede sig en smule, men Ella og jeg grinede bare en smule af ham. Martinus kom over imod sengen vi lå i. Han gik over mod siden, hvor jeg lå og så irriterende som han nu engang er, så skulle han selvfølgelig lige smide sig ovenpå mig."Martinus, du er alt for fed" mumlede jeg halvkvalt og prøvede på at skubbe Martinus af mig, dog uden succes.
Jeg så over på Ella og hun så ud til at filme os. Jeg smilede hurtigt og prøvede så igen på at skubbe Martinus af mig. Denne gang lykkedes det mig at få flyttet en smule på ham, så han ikke lå helt ovenpå mig mere. Resten af mine kræfter fik jeg brugt på endnu et forsøg på at skubbe Martinus ned fra mig.
Jeg fik ham endelig, og jeg mener endelig, skubbet Martinus af mig og der lød en bump.
Martinus var faldt ned på gulvet. Ella og jeg var flade af grin."Åhhh Martinus, skubbede din kæreste dig lige ned, det tror jeg vidst nok lige" sagde hun og havde tydeligvis filmet hele situationen.
Jeg så grinende ned på Martinus og han så så bare rystende på hovedet af mig. Han havde et et kækt smil på læberne og jeg blinkede med det ene øje for at vise ham, at jeg også kunne være kæk.☆☆☆
Drengene var ved at varmes deres stemmer op, imens at alle deres dansere var ved at varme deres kroppe op. Der var ikke længe til, at drengene skulle på scenen og at flere tusindvis af piger (og drenge) ville skrige op, når de gik på og så ville de jo ikke bare være de to helt almindelige tvillinger, som jeg jo kender, men derimod bliver de jo pludselig folks idoler og de kan ikke være andet end stolte over det.
Det er egentlig lidt underligt at tænke på, at der er så mange piger som skriger, når ens kæreste og bedsteven pludselig står på den store scene.Der var en helt igennem skøn stemning og alle så ud til at være så klar til at gå på. Tvillingerne havde store smil limet fast på læberne og danserne hoppede rund af glæde.
Martinus så hen på mig og det var som om, at hans smil blev endnu bredere end før. Jeg smilede tilbage og han kom gående hen imod mig. Han tog armene om livet på mig og jeg placerede mine hænder om hans nakke.Martinus nussede stille min ryg og her efter flyttede han hans hovede tættere på mig. Han læber placerede sig på mine.
Det var ikke en for langt eller upassende kys, men det var rart og kærligt. "Nu er jeg klar til at gå på scenen" sagde Martinus rigtig flødeagtigt og jeg skubbede ham blidt væk fra mig. Jeg vendte mig væk fra ham og var på vej over mod Ella, da Martinus greb fat om mig bagfra og trak mig med sig ud af rummet.Han løftede mig op og jeg klamrede mig tæt ind til ham, da jeg følte, at han var ved at tabe mig, men det var han selvfølgelig ikke.
Han satte mig først ned, da vi var kommet ind i et andet rum hvor der ikke var andre. Så snart han havde sat mig ned og lukket døren bag os, pressede han mig op mod døren og stillede sig helt op ad mig.
Hans læber endte på mine igen og jeg vidste godt, at der ikke var længe til, at Martinus skulle på scenen.Han kyssede mig ned af halsen og jeg blev nærmest nødt til at tage en dyb indånding. Martinus så op på mig med et lidt for stolt og selvfedt ansigtsudtryk. Jeg rystede på hovedet af ham og skubbede lidt til ham, så han endte over ved den lille sofa som stod.
Jeg skubbede ham ned i den og satte mig med et ben på hver side ad ham. Hans hænder fandt om til min røv og gav den et lille klem.Martinus var blevet en smule tændt og han var altså også vokset en smule. Altså han var selv udenom det, for det var alt sammen ham som startede det.
Han havde trukket mig helt ind til sig og hans hænder var under min trøje. Så ivrig som han nu engang var, når han blev tæt og var vokset, så var hans hænder helt oppe ved min bh, som han på en eller anden måde havde fået åbnet."Martinus, vi skal til at være klar" kom det fra døren hvor Marcus stod og Martinus var hurtigt til at fjerne hans hænder fra min krop.
"Hvad laver I?" spurgte Marcus med et kækt smil og jeg begyndte at rødme. Jeg gemte mit hovede mellem Martinus' hals og skulder.
"Skrid Marcus!" nærmest råbte Martinus og Marcus forlod grinede rumme og lukkede døren efter sig.Martinus begyndte stille igen, men jeg stoppede ham hurtigt. "Martinus, du hørte hvad Marcus sagde", Martinus sukkede bare irriteret, men vidste godt at han nok burde kommer ud til de andre.
"Martinus Gunnarsen, spænd min bh" kommanderede jeg, da han havde spændt den op. "Marie Andreasen, gør noget ved min boner" kommanderede Martinus og jeg blev nærmest flov over, hvad han lige havde sagt.
"Du startede det, så det er ikke min skyld" skyndte jeg mig at sige, inden at jeg smuttede ud af døren med Martinus lige bag mig...------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 35 er nu ud og jeg håber, at I kunne lide det:)) Hvis I kunne, så må I meget gerne skrive en mega skøn kommentar og trykke på den lille stjerne oppe i hjørnet (vote), da det ville gøre mig utrolig glad...
- Katrine<33 (imagiinemm)
DU LIEST GERADE
Elsker du mig overhovedet...? - Martinus Gunnarsen
FanfictionMarie er en helt almindelig pige fra Danmark. En dag får hun at vide af hendes forældre, at hun skal flytte til Norge... Så hun flytter til en lille by i Nordnorge kaldet Trofors, hvor hun bliver venner med to drenge ved navn Marcus og Martinus. Hvo...