Kapitel 25 // Bowling-date

660 19 28
                                    

Martinus havde fortalt mig, at det ikke var noget mega glamourøst, men at han tænkte, at det ville være noget for mig. Jeg ved ikke, om jeg skal tage det som en date, men det håber jeg lidt. Det ville være vores første date så. Rimelig sødt, tbh.

Det havde taget mig lidt tid, at gøre mig klar, men ikke alt for meget tid, hvis det giver mening. Altså alle drenge siger jo, at piger bruger alt for meget tid på, at gøre sig klar, men det passer jo ikke. Det tog i hvert fald ikke speciel lang tid for mig og det synes jeg normalt heller ikke, at det gør. Måske er det bare mig, hvem ved.

Igen havde Martinus og jeg vores eget lille værelse inde på hotelværelset. Marcus og Kjell-Erik sov sammen, ligesom i Danmark.

Jeg havde lidt krise om hvilket tøj jeg skulle tage på, men Martinus kastede en af hans hoodies hen på mig. Altså ville han have mig til at tage den på? For det skulle han i hvert fald ikke spørge om to gange. Jeg fandt nogle helt normale sorte tætsiddende bukser, da de simpelthen går til alt. Martinus' blik hvilede hele tiden på mig, imens at jeg skiftede.

☆☆☆

Martinus havde nærmest trukket mig gennem byen, for at alle ham og Marcus' fans ikke skulle ligge mærke til ham. Det var vel okay, men lidt underligt. Altså det er bare underligt at tænke på, at ens kæreste er kendt og at der er rigtig mange som godt gad at være bekendt med ham. Så jeg er vel egentlig bare heldig, hvis man kan sige det sådan.

Pludselig stoppede han op og vi stod uden foran et bowlinghal. Jeg elsker virkelig at bowle, det er så sjovt. Det er også pisse hyggeligt, men jeg tror, at der kommer til at være en lille konkurrence mellem Martinus og jeg. Jeg er egentlig okay god til at bowle, men nu må vi se. Martinus og jeg er begge dårlige tabere, så det skal nok blive spændende at se, hvordan det ender.

Vi fik de der specielle sko på, som man nu skal have, når man bowler. På en eller anden måde, synes jeg, at de er pænt seje, så det er egentlig helt okay at skulle have dem på.

Vi gik igang med spillet og det gik pænt godt for mig. Martinus klarede det vel okay, ej han var også rimelig god. Dog ikke god nok, da jeg vandt. Han så ikke helt tilfreds ud, men jeg gik med til at spille en gang til. Den gang gik det nærmest værre for ham og han tabte større end han gjorde før. Altså jeg sagde jo, at jeg var okay god til det.

☆☆☆

Da vi var færdige stillede vi skoene på plads og tog vores ting med os. Inden at vi skulle afsted, var jeg altså nødt til at gå på toilettet. Martinus fulgte efter mig og jeg kiggede lidt forvirret om på ham. "Hvad tror du, at du skal?" spurgte jeg ham og hentydede til, at han fulgte efter mig.

Han smilede kækt og skubbede mig resten af vejen ind på det badeværelse som nu engang var. Han var hurtigt foran mig og stod helt tæt op af mig. Jeg kunne mærke når han træk vejret, så det var rimelig tæt.

Han smilede hurtigt inden, at hans læber endte på mine, som de jo altid gør. "Martinus. Vi. Kan...", han afbrød mig ved at tysse på mig. Jeg ville også have tysset på mig, hvis jeg var ham. Altså jeg nød jo, at det var sådan her, så hvorfor overhovedet komme med en kommentar.

Hans kys varede ved og det blev mere og mere intet. Ikke at jeg ikke kunne lide det, for det kunne jeg jo godt, men det var måske ikke helt det rigtige sted. Hvis vi havde været på hotelværelset, havde det været noget lidt andet.

Jeg skubbede ham lidt væk og fik ham sat ned på toilettet. Jeg satte mig over ham, med et ben på hver side af ham. Hans hænder kørte ned ad min ryg og fat vej ned til min røv, hvor han gav den et lille klem. Mine læber fat hen til hans igen og de kunne næsten ikke fjernes igen.

"Jeg synes at denne bowling-date har eskaleret sig en smule" fik Martinus sagt efter, at vi havde brudt kysset lidt. Jeg fik et smil på læberne og nikkede. Han kyssede mig ned langs halsen og jeg kom måske, måske ikke, til at udslippe et lille, men meget lille støn. Han så kækt op på mig. "Vi bliver nødt til at færdiggøre det her hjemme på hotellet" insisterede Martinus og jeg kunne ikke lade være med at grine en smule over, havd han lig havde sagt.

☆☆☆

Så snart vi kom ind på vores eget værelse, røg vi begge over i sengen. Vores læber fandt sammen og det udviklede sig alt sammen. Jeg lå med et ben på hver side af ham og kyssede stille hans bryst. Jeg kyssede længere nede ad hans mave og kom pludseligt til hans buksekant. Jeg åbnede hans bukser og trak dem stille af ham. Han havde allerede taget tøjet af mig, så jeg kun var iført undertøj.

Jeg kyssede igen meget tæt på hans boxers og jeg kunne mærke at han begyndte at spænde i sin krop. Han nød det, det gjorde han virkelig. Altså hvad havde jeg regnet med, han er jo en dreng og han kan ikke styre sig, så han var allerede vokset der hvor drenge nu engang kan vokse.

Hans boxers røg af og han satte sig op, men han lagde sig dog hurtigt ned igen af ren nydelse. Hans vejrtrækning blev tungere og tungere, men de små støn undslap stadig hans mund. Lad os bare sige, at det som skete i det rum, bliver i det rum...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapitel 25 er nu ude og jeg håber at I kunne lide det! Hvis I kunne, må I meget gerne skrive en mega skøn kommentar og trykke på den lille stjerne oppe i hjørnet (vote), da det ville gøre mig utrolig glad:))

Jeg er gået i gang med at skrive en ny fanfiction, som jeg dog ikke ved hvornår kommer ud. Men skriv gerne nedenunder, hvis I kunne tænke jer at læse den, når den kommer ud...

Undskyld for at der ikke kom noget ud i weekenden, men jeg stod i kø det meste af tiden, da jeg skulle ind og se Marcus & Martinus i Royal Arena! (Det var virkelig fantastisk, at se dem igen og endda fra første række)

- Katrine<33 (imagiinemm)

Elsker du mig overhovedet...? - Martinus GunnarsenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang