Kapitel 53 // "Hvad skal de?"

472 20 4
                                    

"Nu når Marie og jeg ikke selv får lov at bestemme, hvor vi gerne vil sove og hvem vi gerne vil sove med, så vil vi gerne bestemme, at vi alle sammen skal ned at bade i havet" konstaterede Esther og jeg nikkede mig bare enig. Altså vi skulle jo også få lov til noget, som vi gerne ville.

Drengene så ikke ud til at have noget imod vores ide, så de var hurtigt inde på værelserne. Esther og eg fulgte bare grinende efter. Martinus var igang med at tage hans trøje over hovedet, da jeg kom ind på værelset. Jeg lukkede døren efter mig og gik stille hen til Martinus. Jeg lagde min hånd på hans markeret mave og så bare lige ind i hans flotte øjne.

"Du skal have skiftet" mumlede Martinus ned i min hovedbund. Han tog fat i kanten af min trøje og trak den stille af mig. Jeg gik over mod min taske og fandt min bikini frem. Martinus tog den ud af hænderne på mig og smed den lidt væk.

"Sagde du ikke lige, at jeg skulle skifte?"  spurgte jeg som om, at det var noget af det dummeste, han havde gjort længe. Han trak bare på skuldrene og virkede egentlig rimelig ligeglad med havd han havde sagt eller ikke sagt.

Han skubbede mig blidt ned på sengen, lige som at jeg havde skubbet ham blidt ud af døren tidligere. Han kom hen over mig og lagde sig mellem mine ben. Han kyssede ned langs min hals og hans hænder gled forsigtigt ned langs min krop.

Døren åbnede pludseligt og jeg prøvede hurtigt på at fjerne Martinus fra mig. Han fjernede sig dog ikke og blev bare liggende. Esther og Marcus stod i døren og så bare på os med nogle lidt kække smil. "Har I overhovedet fået skiftet?" spurgte de begge to grinende og Martinus rystede bare på hovedet.

"Jeg skulle faktisk til at skifte, da Martinus så bare tog min bikini ud af hånden på mig og smed det væk" forsvarede jeg mig og Martinus løftede hans hovede op, så han kunne se mig i øjnene. "Undskyld mig, men det var dig som startede, Marie".

Marcus og Esther gik bare grinende igen. Jeg fik skubbet Martinus væk og rejste mig så fra sengen. Jeg tog min bikini op fra gulvet og var på vej ud mod badeværelset, da Martinus stoppede mig.

"Hvad tror du lige, at du skal?", altså var det ikke tydeligt, at jeg skulle skifte?
"Du kan jo bare skifte herinde, for det ville jo ikke være noget nyt at se dig uden tøj på lige hurtigt", "Ej stop, Martinus! Du gør jo også bare alt akavet".

Martinus trådte et skridt tættere på mig og knappede mine buksers knap op. Han begyndte stille at tage dem af mig, imens han holdte øjenkontakten mellem os.

Da mine bukser lå på gulvet, tog Martinus min bikinitop rundt om min hals og bandt den.
Han spændte min bh op og vendte mig rundt, så han kunne binde min bikini omme på ryggen. Han gav min nakke et lille kys.

Jeg fik også skiftet til min bikiniunderdel og dernæst gik vi ud til Marcus og Esther som nok havde været klar i noget tid.

☆☆☆

Vi var hurtigt ude i vandet og det var en smule koldt, men nogle varme arme sneg sig forsigtigt rundt om min mave bagfra og jeg blev trukket længere ind til personen.

Jeg vendte mig om og lagde hurtigt mine ben om Martinus' hofter. Han sørgede for at holde mig oppe og jeg begravede lidt mit hovede i hans nakke.
Martinus kyssede hurtigt min skulder og nussede blidt min arm.

Jeg så Esther som sad med benene rundt om Marcus' hofter, species som jeg sad med benene om Martinus' hofter.

På et tidspunkt ligger jeg mærke til, at Esther og Marcus er på vej op ad mod sommerhuset og jeg bliver faktisk en smule forvirret, men de turtelduer skal vel have lov til at have det lidt hyggeligt, hvis det er det, som de vil.

"Hvad skal de?" spørger Martinus og det virkede til, at han er mindst ligeså forvirret, som jeg selv er.
Jeg trækker bare på skuldrene og bliver ved med at kigge hen mod dem.

Marcus tager Esthers hånd og ser smilende hen på hende. Esther kigger hurtigt tilbage og jeg får øjenkontakt med hende. Jeg blinker med det ene øje og jeg faktisk godt se, at hun begynder at rødme en smule.

"Nå, men skal vi også gå tilbage?" spørger Martinus mig og ryster bare på hovedet. Hvordan kan han ikke regne ud, at der er en grund til, at de er gået før os.
"Nej, de to skal også have lov til at være lidt mere for sig selv" svare jeg og Martinus ser bare dumt på mig.

"Hvad mener du dog?", han fattede bestemt intet, men altså det går jo nok eller noget. "Det er ligemeget, men nu har de lige et moment og det skal de bare lige have for dem selv", Martinus grinede bare lidt af mig, men samtidig nikkede han bare.

Vi forblev i vandet i lidt længere tid, indtil at jeg forslog, om vi ikke skulle gå en tur langs vandkanten i stedet for.
Martinus synes, at det virkede som en fin ide, så det gjorde vi.

Efter lidt gik vi hen mod sommerhuset igen og smuttede stille indenfor. Vi gik forbi Esther og Marcus' værelse og der kom en akavet stilhed derinde fra.

Martinus og jeg gik bare ind på vores egent værelse. Jeg gik ud på badeværelset, hvor jeg ville til at tage et bad, så jeg kunne få vasket al saltvandet ud af mit hår.
Martinus fulgte efter mig og lukkede døren efter os. Jeg tændte for vandet.

Martinus løsnede min bikini omme ved ryggen og jeg trådte ind under det varme vand. Martinus trådte ind lidt efter mig.

Der blev ordnet det som skulle ordnes og dernæst fik vi noget ordentligt tøj på. Vi satte os ind i den lille sofa som var og så ventede vi egentlig bare på, at Esther og Marcus blev færdige med, hvad de nu lige engang havde gang i...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommenter & vote gerne for mere...

- Katrine<33 (imagiinemm)

Elsker du mig overhovedet...? - Martinus GunnarsenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora