"Jamen Martinus... Fuck dig" fik Marie sagt, hvor hun prøvede at virke fornærmet, men hun begyndte altså bare at grine. Sådan virkelig meget og hendes grin er det sødeste længe. Efter hendes grineanfald som varede i omkring fem minutter eller noget, så var vi på vej ned mod restauranten, hvor vi fandt Marcus og far. Vi fik bestilt vores mad og den var ordentlig lækker, men jeg var utrolig mæt da vi var færdige.
Under middagen kunne jeg slet overhovedet ikke tage mine øjne fra Marie, det var virkelig et problem. Jeg havde virkelig lyst til hende og det er måske ikke det smarteste, når vi sidder og spiser. Dog lagde jeg mærke til, at hun gik ud på toilettet efter at vi havde spist, så jeg så altså lige mit snit der. Lidt efter at hun havde rejst sig, rejste jeg mig og gik over mod toiletterne. Da hun kom ud fra døren, var jeg hurtig til at gribe fat i hende og trække hende med ind på toilettet igen.
"Hvad laver du Martinus?", jeg kiggede hurtigt rundt og der var ingen, så jeg tog mine hænder om hende og fangede hendes læber. Kysset blev mere og mere intenst, det var et virkelig godt kys. Mine hænder gled ind under hendes trøje og hun stoppede mig ligeså stille, "Drop det Gunnarsen, vi står på et offentligt toilet på en restaurant" sagde Marie stille og med en fint smil plantet på hendes læber, i hendes så utrolig smukke ansigt. Jeg nikkede og vi besluttede så, at Marie nok burde gå ud først og derefter ville jeg så også gå ud.
Vi kom tilbage på hotelværelset og som det første smed Marie sig i sengen, så jeg smed mig ovenpå hende. "Av, du vejer Martinus" lød det halv kvast fra pigen som lige i det øjeblik lå nedenunder mig og brokkede sig så sindsygt meget over hendes ellers så virkelig fantastiske kæreste, nemlig mig:))
(Maries P.O.V.)
Hvorfor skulle Martinus lige vælge at ligge sig ovenpå mig i stedet for ved siden af, altså der var en dejlig stor seng, hvor der var rigeligt med plads. Så hvad sker der lige for drengen.
"Martinus flyt dig", "Fint" sukkede han og rullede ned fra mig, ja tak. Marcus og Kjell-Erik kom gående ind på værelset og spurgte om vi havde lyst til at gå en tur nede i byen. Jeg svarede pænt nej tak, da jeg faktisk var lidt træt og Martinus besluttede så, at han ville blive sammen med mig på hotelværelset. Efter de andre gik, så rejste jeg mig fra sengen, gik over til Martinus' kuffert og fandt den trøje som duftede allermest af ham. Jeg tog den med mig ud på badeværelset og klædte om, så jeg nu havde Martinus' trøje på. Jeg nåede kun lige at ligge min tandbørste fra mig efter at have børstet mine tænder, da døren til badeværelset åbnede og Martinus trådte ind.
Martinus var hurtig til at tage fat om min talje og til at lægge hans læber på mine. Han bed blidt i min underlæbe og kysset udviklede sig et rimelig heftigt snav, for at sige det ligeud. Jeg stod op ad døren med Martinus helt tæt op ad mig. Vi begyndte at bevæge os stille hen mod sengen, stadig uden at bryde vores kys på nogen måde. Pludselig stødte jeg på senge kanten og vi fik begge lagt os ned, hvor kysset varede ved. Jeg havde mine hænder i Martinus' hår og han begyndte stille og roligt at tage hans trøjer af. Og med trøjer så mener jeg altså, den han havde på og den jeg havde på.
Jeg lå nu kun i undertøj og det samme gjorde Martinus. Ej en dejlig krop han har, er du gal man. Kysset var virkelig blevet hedt, men det blev afbrudt af Martinus som fik en besked. Han kiggede hurtigt på den og sukkede efter han havde læst den, han svarede hurtigt og ventede dernæst på at få svar tilbage. Jeg kunne lige skimte, at det var Marcus han skrev med, men hvorfor det ved jeg ikke. Martinus fik pludselig et kæmpe smørret smil på læberne og lagde derfor også mobilen fra sig igen.
Han var hurtigt ovre mig og havde hurtigt også lagt hans læber på mine igen. Hans hænder fandt længere og længere op ad min ryg og fandt dermed også længere og længere op mod min bh. Martinus sendte mig et er-det-okay-blik og jeg nikkede som "ja" til, at han gerne måtte. Han åbnede stille min bh, lod den stille ryge af mig og ned på gulvet. Han prøvede på ikke at stirre, meeeen det gik vidst ikke helt så godt for ham, for jeg blev nærmest nødt til at få ham til at kigge mig i øjnene, ved at lægge mine hænder om hans hovede og rette det op mod mit.
Han kiggede på mig med et seriøst ansigtsudtryk, "Har du lyst og er du klar?" spurgte han som den mest fantastiske kæreste, som han nu engang er. Jeg tænkte mig virkelig om. Altså var det nu at jeg skulle miste min mødom. Miste min mødom til Martinus, altså selveste Martinus Gunnarsen, min kæreste?
"Martinus...", han kiggede spørgende på mig. "Det kan sagtens vente smukke, du skal ikke føle dig presset til noget" konstaterede han. Igen, den mest fantastiske kæreste. Jeg bed mig stille i læben og tog en dyb indånding, "Jeg er klar, Martinus". Martinus' ansigt lyste nærmest helt op af glæde, han rejste sig og gik over til hans lille natbord, hvor han fandt en kondom frem fra skuffen. "Min far og jeg havde en meget seriøs snak om dette, da han fik at vide, at jeg havde fået mig en kæreste" grinede Martinus en smule flovt, men gik så hen til mig igen.
Pludselig lå alt vores undertøj på gulvet og Martinus trak dynen over os. Også skete det egentlig, men til dig som ikke har fattet den, så havde vi altså sex...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nå da da, kapitel 19 er nu ude og jeg håber, at I kunne lide det. Hvis I kunne, så må I meget gerne skrive en skøn kommentar og trykke på den lille stjerne oppe i hjørnet (vote), da det ville gøre mig så utrolig glad:))
- Katrine<33 (imagiinemm)
VOUS LISEZ
Elsker du mig overhovedet...? - Martinus Gunnarsen
FanfictionMarie er en helt almindelig pige fra Danmark. En dag får hun at vide af hendes forældre, at hun skal flytte til Norge... Så hun flytter til en lille by i Nordnorge kaldet Trofors, hvor hun bliver venner med to drenge ved navn Marcus og Martinus. Hvo...