Rozdział 21

2.2K 100 12
                                    

Przez moją głowę przelatywało mnóstwo obrazów. Można powiedzieć że wspomnienia. Zostały mi przerwane. Poczułam jak coś chce mnie obudzić. Zerwałam się gwałtownie lądując w obięciach.

- Thor...

Powiedziała podnosząc głowę. Wstałam na równe nogi. Rozglądnęłam się czerpiąc "świerzego" powietrza. Przede mną stała Mantis, Groot, Rocket, Gamora, Drax i Peter. Jak ja kocham czytać w myślach a z resztą już to mówiłam.

- Gdzie jesteśmy?

Zapytałam podchodząc do jakiejś szyby.

- Luna nie...

Powiedział Thor próbując mnie zatrzymać. Spojrzałam przez szybę. Rozszerzyłam oczy patrząc na... Lataję ciała.

- Luna...

Zaczął Thor. Dotknęłam go dalej wpatrując się w ten przerażający obraz. Pojedyncza łza spłynęła po moim policzku. Odwróciłam się. Gamora podeszła do mnie, okryła mnie kocem i powiedziała bym usiadła. Posłusznie wykonała polecenie. Podkuliłam nogi i okryłam się bardziej.

- To skąd jesteście?

Zapytał Peter.

- Z miejsca którego nie ma.

Odparłam. Spojrzeli na mnie. Przymknęłam oczy.

- To... Co tu się stało?

Zapytał Drax.

- Thanos się stał...

Odparł mój brat.

- Chciał zdobyć kamień nieskończoności, co mu się udało.

Dokończył Thor.

- Ile ich już ma?

Zapytała Gamora.

- Dwa.

Odparłam.

- Jeśli zdobędzie wszystkie... Będzie mógł zabić połowę ludzkości. O tak.

Dokończyła Gamora pstrykając palcami.

- Skąd tyle o nim wiesz?

Zapytałam.

- Thanos jest jej ojcem.

Powiedział Peter.

- Twój ojciec zabił mi brata.

Powiedział Thor wstając i podchodząc do Gamory. Połorzył rękę na jej ramieniu.

- Rodziny się nie wybiera. Mój ojciec przed śmiercią powiedział nam że mamy jeszcze jedną siostrę, która jak się okazało była boginią śmierci.

Dokończył mój brat.

- A wiecie gdzie może być Thanos?

Zapytał Peter.

- Knowhere.

Odparł Thor. No ok.

- Potszebny mi młot nie łyżka.

Powiedział mój brat. Spojrzałam na niego dziwnie.

- Co? Jaki młot?

Zapytała Gamora.

- Taki który pokona Thanos'a.

Odparł mój brat.

- Nie pokonasz Thanos'a zwykłym młotkiem.

- To nie będzie zwykły młotek.

Powiedział Thor i spojrzał na mnie.

- Dobra czyli jeden kamień jest w Knowhere a jeden ma Vision. Na Ziemi jest jeszcze jeden.

Bogini z Asgardu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz