17.fejezet

4K 157 6
                                    

(Carlisle szemszöge)

Edward kijelentése után mindenki megmerevedett, hiszen egy farkas bevésődése nem játék, főleg, hogy egy vámpír még meg is harapta. Arra semmi szükség, hogy meggyanúsítsanak bennünket. Bár nem hiszem, hogy Bella feltételezne rólunk ilyesmit, de akkor is veszélyes a helyzet.

- Akkor most azonnal értesítenünk kell a farkasokat. Keresni fogják őt. Nem kell, hogy egy félreértés miatt kitörjön közöttünk egy esetleges háború - mondtam kissé idegesen. Az a biztos, hogyha mi szólunk nekik előbb, így talán végighallgatják, hogy mi is történt valójában.

- Máris felhívom, Bellát - szaladt le Emmett a konyhába. Nem voltam biztos benne, hogy most Emmett „finoman közlő" stílusa a legjobb megoldás, úgyhogy inkább szóltam szerelmemnek.

- Esme, nem lenne jobb, hogyha te beszélnél Bellával? - kérdeztem kedvesemet, aki végre megmozdult.

- Persze, megyek - mondta, majd lerohant Emmett után. Én és az egész család is követtük őket.

- Emmett, kérem a telefont - mondta Esme lágyan.

- Na jó, de úgy le voltatok dermedve, hogy gondoltam, akár én is beszélhetek vele - adta át a kagylót morcosan. - Már nagyon rég nem volt alkalmam se beszélni vele, se látni. Egyébként is már csak én és Rose nem láttuk a kisfickót. Legalább a húgomhoz jogom lehetne pár percre.

- Emmett, ez most nem játék - szóltam rá fiamra. Bár őszintén szólva megértettem az indokait.

- Nem is hittem, hogy játék - húzta fel az orrát. - Egyébként pedig tudok komoly is lenni, hogyha kell - fűzte még hozzá.

Közben Esme már tárcsázott, és mindenki alig várta, hogy lányunk felvegye a telefont. Nagyon reméltem, hogy legalább valaki otthon van közülük. Bár ki tudja, hogy Anthony mennyire borult ki azon, hogy nem bíztunk az édesanyjában.

- Haló? - hallottuk meg Bella hangját. Még szerencse, hogy a vámpírok könnyedén kihallgathatják a beszélgetéseket. Általában ellene vagyok a dolognak, de most jobb tudni a reakciókat.

- Bella, kicsim. Valami nagy baj történt - kezdett bele Esme.

- Mi a baj? - kérdezte lányunk idegesen. - Ha a vámpírról van szó Port Angelesben, akkor tudnotok kell, hogy őt már az egyik fiam, Jacob elintézte, és a fiúk már el is égették.

- Ez nagyon jó hír - vágta rá szerelmem azonnal. - Viszont itt van nálunk egy lány, akit megharapott a vámpír. Edward olvasott a gondolataiban, és azt mondja, hogy Jake bevésődése.

- Jézusom, Gabriella nálatok van, és átváltozik? - sikoltott Bella kétségbeesetten. - Az nem lehet. Ez nem történhet meg. Carlisle, már nem tudja megmenteni? - kérdezte reménykedve.

- Kicsim, átadom neki, és mindent elmond. Jó? - mondta Esme, majd felém nyújtotta a kagylót.

- Rendben - válaszolta lányunk.

- Szia - köszöntem bele a telefonba.

- Szia, Carlisle. Kérlek, mondj el mindent - mondta Bella idegesen.

- Rosalie, és Alice talált rá a lányra a port angelesi parkban. Már megharapta a vámpír, amikor odaértek, de Rose még ki tudta szívni a méreg nagy részét, de nem mindet, mert akkor megölte volna - magyarázkodtam.

- Tehát, átváltozik? - kérdezte Bella szomorúan.

- Nem, illetve nem tudom. Elég furcsa, mert elindult az átváltozása, de mégsem változott át. Nem tudom, hogy pontosan mi történt, de mindent megteszek érte. Azért szóltunk azonnal, hogy nehogy keressétek, és esetleg félreértsétek a helyzetet, arról, hogy miért van itt - magyaráztam a dolgot.

La Push VámpirjaWhere stories live. Discover now