(Johanna szemszöge)
Ma este lesz a bál, már alig várom. Justin végre újra képes tökéletesen mozogni, és már három napja itthon is van velem, bár még egy kicsit gyorsan fárad, de nincsenek akadályok a számára. Egészen más lett ez a ház, amióta mindig van kihez szólnom. Kifejezetten üdítő élmény, hogy nem vagyok egyedül. Azt hittem, hogy elvagyok magamban, de sokkal jobb az egész, amióta Justin itt van velem. Most pedig itt állok a szobámban, abban a rózsaszín ruhakölteményben, amit a lányoktól kaptam, és Billyre várok. Bármilyen hihetetlen is, de igent mondtam neki. Tulajdonképpen nem akartam, mert így el fogja bízni magát, hogy ez több, mint barátság, de olyan szemekkel nézett rám, hogy nem tudtam ellenállni neki. Kitartóan ostromol, de még nem vagyok kész egy kapcsolatra.
- Helló, hugi – kopogtatott be Justin. Majd résnyire nyitotta az ajtót, és bekukucskált rajta. – Bejöhetek?
- Hát persze – fordultam felé.
- Hűha – kerekedtek el a szemei. – Sűrűbben kellene nőnek öltöznöd. Fantasztikusan nézel ki – nézett végig rajtam elismerően. – Billynek rittyentetted így ki magad? – húzkodta a szemöldökét.
- Justin, ezt már megbeszéltük – forgattam meg a szemeim.
- Igen, tudom, de nem értem, hogy mire vársz. Billy kedves hapsi, és minden jel szerint tökéletesen megbízható is. Hogyha pedig csak egyetlen szóval is meg merészel bántani, akkor megkapja a magáét – mondta komolyan.
- Ó, te hős, megvéded az erényemet? Ezzel már egy kicsit elkéstél – legyintettem.
- Azt hiszem, hogy jobb, ha erről nem beszélünk – emelte maga elé a kezeit.
- Szerintem is – bólogattam hevesen.
Majd hála az égnek kopogtatás szakította félbe ezt a kínos beszélgetést. Biztosan Billy az, úgyhogy felkaptam a táskámat, és lesiettem a földszintre, de Justin már beengedte a vendéget. Amint leértem mindkét szempár rám szegeződött. Billy kikerekedett szemekkel nézett engem, ami pirulásra késztetett, mintha felfalt volna a szemével, Justin pedig csak jót mosolygott rajtunk.
- Gyönyörű vagy – tért magához Billy.
- Köszönöm – mondtam lesütött szemekkel. Miért kell mindig zavarba hoznia? – Te sem panaszkodhatsz – mosolyogtam rá. Nagyon fess volt ebben a szmokingban.
- Hoztam neked egy kis ajándékot – húzott elő a háta mögül egy csukló csokrot. Ilyet szerintem senki nem kapott vagy ötven éve. Említették a lányok, hogy Billy igen régimódi neveltetésben részesült, na de ennyire? – Nem tetszik? Nincs semmi baj, nem muszáj felvenned, ha nem akarod.
- Ez gyönyörű, én csak meglepődtem – mondtam gyorsan. Majd a jobb csuklómat odanyújtottam Billynek, hogy felcsatolhassa rám az ajándékot. Csodálatos rózsaszín dísz volt, csak nem voltam hozzászokva, hogy ilyesmit kapok.
- Örülök, hogy tetszik – adta fel rám a meglepetést. – Ez egy szokás Cullenéknél, minden hölgy kap csuklópántot – fogta meg a kezem.
- Igazán? – kérdeztem mosolyogva. – Justin, hol rejtegetted Tanya csuklódíszét? – vigyorodtam el.
- Nem rejtegettem. A szobámban van – rántotta meg a vállát. – Szeretnéd látni, mi?
- Hát, ami azt illeti, érdekelne, hogy milyen – haraptam be az alsó ajkam. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer még Justin ilyen édes, régimódi úriember lesz.
- Rendben, akkor lehozom. Úgyis mindjárt indulnunk kell – mondta a bátyám. Majd elkezdett szaladni az emelet felé.
- Hé, mit nem csinálhatsz még? – kiáltottam utána.
YOU ARE READING
La Push Vámpirja
FantasyEdward és családja, Bella nélkül elhagyja Forksot egy félreértés miatt. Majd 50 évvel késöbb visszatérnek, de nem várják őket tárt karokkal. Ha érdekel mi az a félreértés, és hogy sikerül-e tisztázni akkor kukkancs be. Ide már egy meglévő blogo...