27.fejezet

3.4K 123 0
                                    

(Bella szemszöge)

Megkövülten álltam ott továbbra is. Egyszerűen nem tudtam, vagy nem akartam felfogni az értelmét annak, amit mondott. Hogy lenne lehetséges, hogy Anthonyt és Nathalie-t elrabolták? Hiszen La Push határain belül voltak, ráadásul a fiam gondolatolvasó, így elég nehéz meglepni.

- Hogyan történt? - találtam meg a hangomat. - Mikor láttátok őket utoljára? Kettesben voltak? Senki sem sérült meg? Egyáltalán miért is rabolták el őket? A túszejtés nem túl jellemző a fajtánkban - szakadtak ki belőlem a kérdések.

- Bella, nyugodj meg egy pillanatra - mondta Carlisle lágyan. - Kérlek, Billy, mondj el mindent.

- Nem tudom, hogy pontosan hogyan sikerült elrabolniuk őket. Kettesben voltak, mert ma este Nathalie bevésődött Anthonyba, úgyhogy meg akartak beszélni néhány dolgot ezzel kapcsolatban.

- Nathalie bevésődött a fivéretekbe? - kérdeztem vissza kikerekedett szemekkel.

- Igen, ez történt - bólintott rá Billy.

- Hiszen ez fantasztikus. Végre megtalálta a párját Anthony. Istenem, annyira összeillenek - lelkendeztem, egy pillanatra teljesen megfeledkeztem róla, hogy elrabolták őket.

- Ez szerintem most egyáltalán nem lényeges, Bella - csattant fel Edward. - A legkevésbé sem érdekel most, hogy a fiamba egy farkas vésődött, ezzel a problémával, majd foglalkozunk később. Most inkább találjuk meg őket, minél előbb.

- De nagyon is fontos, hogy Anthony bevésődés lett, ez kihat az egész hátralévő életére, és megjegyzem, hogy ez a legkevésbé sem probléma. Kezdj el normálisan viselkedni a családommal, vagy ugrott az esélyed - szűrtem a fogaim között. - Kérlek, válaszolj a többi kérdésre is, Billy - fordultam vissza a fiam felé.

- Nem sérült meg senki, pontosabban Anthony és Nath hogylétéről sajnos semmit nem tudok, de vért sehol sem találtunk. Nem tudom azt sem, hogy miért rabolták el őket - hajtotta le Billy a fejét.

- A falka? - tettem fel a következő kérdést.

- Már mindenki őket keresi. Valahol Port Angeles környékén lesznek, mert ott kaptuk el az utolsó nyomokat.

- Rendben, akkor mi is induljunk azonnal - mondtam határozottan, és egy pillanattal később már ki is léptem a bejáraton, és futásnak eredtem. Néhány pillanattal később pedig elárasztott a nyugalom. - Mit szeretnél, Jasper? - sóhajtottam fel.

- Segíteni - vágta rá azonnal. - Jön mindenki, de nem azért üldözlek pont téged. Nem gondolta komolyan, amit mondott, csak aggódik - vette védelmébe Edwardot.

- Nos, ahogy ő mondta, ez most egyáltalán nem lényeges - mondtam gúnyosan. - Ezt a problémát majd megbeszéljük később, hogyha már meglesz Anthony és Nathalie.

- Bella, nem gondolod, hogy egy kicsit szigorú vagy hozzá? - tette fel Jasper az újabb kérdést.

- Nem is kicsit, de megérdemli, éppen itt az ideje, hogy elővegye a határozott énjét, aki nem szúr el állandóan mindent velünk kapcsolatban - válaszoltam egyszerűen. - Ráadásul, hogyha engem vissza akartok kapni, akkor fel kell fognotok, hogy már régóta, csak csomagban vagyok elérhető. Márpedig tetszik, nem tetszik én farkasokkal élek, már több, mint fél évszázada, úgyhogy hozzájuk kell szoknotok, sőt még jobb lenne, hogyha megpróbálnátok kedvelni is egymást.

- Ezekkel a kijelentésekkel sajnos nem tudok vitára kelni - sóhajtott fel Jasper, majd már csak a feladatra koncentrált.

Nem telt bele negyed órába, és már meg is álltunk a falkával szemben. Legnagyobb megdöbbenésemre néhány pillanattal utánunk lefékezett a csapat mellett Gabriella is. Mire Jake halkan felmorgott.

La Push VámpirjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora