(Alice szemszöge)
Annyira tökéletesen megszerveztem, és kitaláltam már mindent. Minden pár kap majd egy sátrat az erdő különböző részeiben, és akkor a szerelmek hol kiteljesedhetnek, hol pedig elmélyülhetnek, ahol pedig már kiteljesedtek, és elmélyültek, azok a párok csak eltöltenek egy gyönyörű éjszakát selyempárnák, és puha pokrócok forgatagában, de nem tudom, hogy melyik sátrat hova tegyem. Nem látom, hogy ki minek örülne a legjobban, és ez bosszant. A fene abba a furmányosan működő képességembe. Túl akarok látni a farkasokon, de nem megy. Ráadásul három is jelen lesz, mert ha még csak egy lenne, akkor a sötét folt lenne a tökéletes hely a farkas számára, de így hogy hárman vannak, három üres folt van a látomásomban, és három helyszín. Kit hova tegyek? Ez szörnyű, a világ legjobb szervezőjének fogalma sincs, hogy mit tegyen, hogyha néhány farkas az útjába kerül.
- Drágám, hagyd abba a pánikolást, légy szíves. Mi a baj? – kérdezte Jasper az erdő közepén állva. Éppen Billy és Johanna sátrát akartuk elhelyezni, de nem tudtam, hogy a barlangba, a vízeséshez, vagy a tisztásra kellene-e tenni. Ez az éjszaka a legnagyobb lehetőség Bella fia számára, és nem szúrhatjuk el. Szükségem lesz segítségre.
- Nem tudom, hogy melyik farkas sátrát, hova tegyem. Fel vagyok háborodva rajta, hogy még mindig nem látok túl a farkasokon. Bármennyire is erőlködöm, és próbálkozom, egyszerűen nem megy – keltem ki magamból. Nem sülhet el rosszul az éjszaka, ez nagyon fontos, és már csak egy nap van hátra a partiig. Ki bírja ezt idegekkel?
- Alice, mély levegő – szorított magához szerelmem. Majd elkezdte cirógatni a hátamat – Beszív… kifúj – utasított Jasper. Én pedig engedelmeskedtem neki, hiszen ki más tudna ennyire kellemesen megnyugtatni. – Jól van, akkor most gondoljuk át logikusan, hogy kit hova kéne tenni.
- De fogalmam sincs – keltem ki újra magamból. Melyik részét nem érti annak, hogy kudarcot vallhat a parti? Élet és létfontosságú, hogy megoldjuk a problémát. Egy farkas boldogsága múlhat most egyetlen döntésemen. Ha rossz helyre teszem Johannát, és Billyt, és nem jönnek össze, akkor én nem is tudom, hogy mit csinálok.
- Alice – szólt rám Jasper kicsit erélyesebben. – Tudom, hogy te vagy a világ legjobb parti szervezője, és mindketten tudjuk, hogy profi is vagy. Úgyhogy viselkedj úgy, mint egy igazi szakember. Meg kell tudnunk, hogy ki mit szeret, és ki erre a legalkalmasabb, hogy megtudjuk?
- Maga az érintett, de gondolj csak bele. Álljak oda Johanna elé, és kérdezzem meg tőle, hogy „Johanna? Az erdőben hol gondolnád úgy, hogy nem tudsz Billy nélkül élni? Hol lenne a tökéletes hely ahhoz, hogy végre kihúzd magadból a bent ragadt karót, és hagyd, hogy megcsókoljon?”
- Nos, itt-ott kicsit erős volt ez az elmélet, a karót én kihagynám a monológból, bár nem is pont erre gondoltam – mosolyodott el Jasper.
- Akkor, kérlek, avass be, hogy mire gondoltál – néztem rá boci szemekkel.
- Nos, történetesen van egy bátyánk, aki ismeri mindenki gondolatait, persze kivéve a családjáét. Ráadásul Carlisle is elég sokat tud Johannáról. Szerintem kéne egy kupaktanács, és már meg is találnánk a megoldást – ajánlotta a lehetőséget szerelmem.
- Ez egy remek ötlet, te zseni vagy – vetettem rá magam Jasperre boldogan. Mire szegénykém felborult, én pedig rázuhantam. – Bocsi – mosolyodtam el szégyenlősen.
- Ugyan, te bármikor levehetsz a lábamról, édesem. Viszont most menjünk, hogy minél előbb felállíthassuk még ezt a három sátrat, mert holnap már jön a bál. Remélem, hogy jó kis pörgős dalokat is terveztél a bulira.
ESTÁS LEYENDO
La Push Vámpirja
FantasíaEdward és családja, Bella nélkül elhagyja Forksot egy félreértés miatt. Majd 50 évvel késöbb visszatérnek, de nem várják őket tárt karokkal. Ha érdekel mi az a félreértés, és hogy sikerül-e tisztázni akkor kukkancs be. Ide már egy meglévő blogo...