Part 22

4.1K 103 4
                                    

• POV Jake •

Met grote passen loop ik mijn kamer in. Snel doe ik de deur op slot en laat mezelf langs de deur naar beneden glijden. Ik trek mijn knieën op, zet mijn ellebogen erop en laat mijn hoofd in mijn handen vallen.

Toen im op het strand mijn lippen op de hare drukte, zat ik in het moment. Ze opende haar mond en mijn tong gleed naar binnen. Toen een ligt kreun haar mond verliet schrok ik wakker. Ik trok me terug. Vragend maar verliefd keek ze me aan.
'Ik uhm... k-kom, we gaan naar huis.' Zodra de woorden mijn mond verlieten draaide ik me om en liep snel naar de auto. Claire moest zowat rennen om me bij te houden.
Snel stapte we in en ik reed met plankgas naar huis. De hele rit was het stil. Niemand zei wat. Ik voelde dat Claire haar ogen op mij branden maar ik keek niet terug.
Zodra we thuis waren stapte ik uit en snelde naar binnen. Ik ben meteen door gelopen naar mijn kamer en nu zit ik hier.

Waarom ik zo doe weet ik niet.
Ik haal mijn hoofd uit mijn handen en kijk verdwaald om me heen. Ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht. Met moeite hijs ik mezelf overeind. Ik slof naar m'n bed en laat mezelf erop vallen. Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en scrol wat door de apps. Zonder dat ik er erge in heb klik ik mijn foto's aan. Als vanzelf zie ik meteen de foto's van mij en Liv. Mijn hart begint sneller te kloppen. Vol schrik kom ik overeind. Ik voel mezelf wit wegtrekken. Ik ben nog steeds, na al die jaren, verliefd op Liv.

Meteen sta ik op. Ik haal de deur van het slot en loop de kamer in. Claire schiet overeind vanuit de bank. 'Ik ben weg.' Zodra ik het zeg draai ik me om en loop de deur uit.
Alleen, met mijn handen in mijn zakken, loop ik over straat. Met grote passen loop ik naar de dichtstbijzijnde club. Het enige wat ik nu nodig heb is veel alcohol.
Al van ver kan ik de harde muziek horen. Mijn pas word sneller. Ik snel naar binnen en worstel me door de achterlijk vele mensen die hier binnen zijn naar de bar. Zodra de barman me ziet bestel ik een dubbele whisky en giet het in 1 keer naar binnen. Na 5 glazen laat ik mezelf op een kruk vallen en draai me om. Mijn ogen scannen de dansvloer af als mijn zicht ineens word geblokkeerd. Mijn ogen scannen haar lichaam en volgen zo hun weg naar boven. Ze duwt haar borsten naar voren, knippert "verleidelijk" met haar ogen en bijt op haar lip. Ze zet een paar passen naar voren en komt zowat bij me op schoot zitten.
Ze begint mijn nek te kussen en volgt zo haar weg naar boven. Als ze bijna bij mijn lippen is, zet ik mijn handen op haar schouders en duw haar van me af.
Vol schrik kijkt ze me aan. Ik rol met mijn. Ze zegt wat maar ik let er niet om. Stampvoetend loopt ze weg. Ik grinnik en sta op. Ik wankel. Whiskey stijgt wel snel naar je hoofd...
Als ik recht sta en mijn zicht helder is scan ik de dansvloer af. Mijn blik blijft haken bij een stel. Zij is sexy! Als ik een paar keer knipper met mijn ogen kan ik zien wie het zijn.

Liv en Jelle.

En zij maar zeggen dat ze geen relatie hebben. Vol schrik zet ik een paar passen naar achter. Een paar mensen geven me een duw omdat ik tegen ze aanval maar mij maakt het niet uit. Ik ga weer zitten op een druk en bestel drank.
———-
Met veel moeite krijg ik de sleutel in het sleutelgat. Met moeite wankel ik maar binnen en laat mezelf op de bank vallen. Ik kreun en ga recht liggen. De hele avond heb ik aan de bar gezeten en drinken naar achter gegooid. En im geloofde haar dat ze niks met die gast had. Hoe had ik zo stom kunnen zijn? Hoe kan ik nog verliefd op haar zijn?
Ik sluit mijn ogen en val in een droomloze slaap.
———
'Wakker worden!' Vol schrik schiet ik overeind. Meteen komt het gevoel van stevige hoofdpijn me tegemoet. Kater...
Ik knijp mijn ogen stevig op elkaar en wacht tot het erge gevoel is weg gezakt. Als het weg is gezakt open ik mijn ogen en kijk boos de gene aan die mij wakker maakte.
'Jeez... schreeuw niet zo.' zeg ik schor. Ik sta op en wankel naar de keuken. Ik pak snel een paracetamol en een glas water. Snel giet ik het achterover en draai me weer om naar Luc die mij boos aan staat te staren. 'Wat doe jij hier?' 'Ik kom melden dat jij een ongelofelijke klootzak bent.' zegt hij simpel. Vol vraag en boosheid kijk ik hem aan. 'Waar heb jij het over?' 'Gisteravond stond Liv bij ons voor de deur. Mijn lieve vriendin was zoals gewoonlijk weer zo nieuwsgierig en wilde weten of ze een vriend had. Ze zij nee, maar vertelde wel dat jij haar had gezoend. Een dag later besluit ze om een wandeling te maken en daar sta jij bekkend met je vriendin!'
Shit! Ze heeft me gezien met Claire.
'En dan nog. Claire is mijn vriendin niet en ik mag doen wat ik wil, ik heb geen relatie.' zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla.
'Jij bent vrij om te bekken wie je wilt, maar je gaat niet eerst Liv zoenen en vervolgens iemand anders...' 'Want?' 'Niet bij Liv!' Dreigend loopt hij op me af. Dan ineens zwaait de deur open. 'Je bent wakker!'
Met vrolijke passen komt Claire op me aflopen. Ik kijk haar vragend aan. Luc zet een paar passen naar achter en kijkt toe. Ik kijk weer naar Claire maar dan drukt ze voor heel even haar lippen op de mijne.

Ik hef mijn handen maar doe niks. Als ze eindelijk los laat draait ze zich om naar Luc. 'Wat doe jij hier?' Luc heeft geen oog voor haar, enkel voor mij. 'Geen vriendin hè?' snuift hij. Hij draait zich met grote passen om en loopt snel de deur uit.
————
Song : Same to you -> The Vamps
——-
So Guys! Ik moet jullie teleurstellen maar het volgende hoofdstuk komt pas dinsdag of woensdag. Het spijt me!

I want you 2 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu