Part 33

3.8K 109 4
                                    

• POV Liv  •

Alleen lig ik hier op een handdoek. De rest is volgens mij ergens in de zee. Ik voel het zand naast me indeuken maar ik geef er een reactie op. 'Dus je bent echt zeker over je zaak wat betreft Claire.' Ik draai mijn hoofd en zie Jason naast me liggen. 'Jep. Ik weet gewoon zeker dat er iets niet klopt.' 'Je heb gelijk denk ik.' Ik geef hem een kleine glimlach en ga dan weer liggen.

'Voelde je eigenlijk wat bij dat gene wat we hebben gedaan?' vraagt hij dan. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en kijk hem vragend aan. Hij friemelt wat aan de handdoek en ontwijkt het oogcontact.
'Jij?' Hij haalt enkel zijn schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet. Het gebeurde omdat we allebei een rot avond hebben gehad en jij heb Sophie dus het maakt niet echt uit of ik iets voelde of niet.' Hij opent zijn mond om antwoord te geven maar we worden onderbroken door Sophie die vrolijk naast Jason neer ploft. Ze drukt een kus op Jason zijn wang en kijkt me dan aan. 'Liv je moet ook komen, het water is heerlijk.' Ik moet lachen. Enthousiast staat ze op en rent weer terug naar de zee. Ik kom oom overeind en volg haar voorbeeld. Halverwege word ik opgetild en samen, hangend over Jason zijn schouder, rennen we naar de zee. Hij laat me in het water vallen. Lachend kom ik boven. Ik spring op zijn rug en probeer hem onder water te duwen maar hij is veel te sterk. Hij begint luidkeels te lachen en ik doe gezellig met hem mee.
Dan laat ik me van zijn rug afglijden. Hij trekt me voor zich. Een aantal verdwaalde plukken haalt hij uit mijn gezicht en stopt hij achter mijn oor. We kijken elkaar diep in de ogen maar dan begin ik luidkeels te lachen. Jason doeg hetzelfde. Ondertussen zwemmen we naar de rest.
———
Ik slof naar binnen. Ik hen kapot. Het is iets van 22.00 uur. We zijn met z'n alle op het strand gebleven. Samen hebben we wat gegeten en gewoon zitten praten over alles en nog wat. Het was zo leuk! Maar ik ben gesloopt! Snel prop ik mijn handdoek en bikini in de was machine. Ik loop naar de badkamer en stap snel onder de douche. Ik was mijn haar en stap er dan weer onderuit. Ik poets mijn tanden en kleed me aan. Ik duik in bed. Slaap is het enige wat ik wil.
————
Door het felle licht wat in mijn kamer schijnt word ik wakker. Kreunend open ik mijn ogen. Snel blik ik op mijn wekker. 11.00 uur. Ik gris mijn telefoon van het nachtkastje en check mijn social media. Niks bijzonders. Zuchtend kom ik overeind. Ik wrijf het slaap uit mijn ogen en slof dan naar de douche. Ik doe mijn haar in een losse knot zodat het niet nat wat en stap er dan onder. Ik spoel mezelf af en poets mijn tanden. Ik draai de douche uit en droog mezelf af. Ik loop naar mijn kamer en trek wat simpels uit mijn kast. Een kort broekje met een simpel bloesje. Ik rol het bloesje op tot mijn ellebogen, doe enkel een laagje mascara op, haal een borstel door mijn haar en laat het losjes over mijn schouders vallen, en maak vervolgens wat ontbijt.
Samen met mijn ontbijt plof ik op de bank. Ik zet Netflix aan en kijk een aantal van afleveringen van mijn serie.

Ik blik op de klok. 13.15 uur. Damn, hoe kan de tijd zo snel gaan? Ik sta op van de bank en loop met de afwas maar de keuken. Ik zet alles in de vaatwasser en zet die dan aan. Ik loop naar de wasmachine en hang mijn bikini even op het droogrek. Ik dump de rest van de was in de droger. De schone was vouw ik op en leg ik in mijn kast. Terwijl ik het in mijn kast leg vind ik dat ik best nieuwe zomerkleding kan kopen. Zodra alles is opruimt pak ik al het nodige, doe ik mijn schoenen aan, pak mijn auto sleutels en rijd naar het centrum.

Verschillende winkels loop ik binnen en ik loop verschillende dingen. Verschillende tassen gevuld met broekjes, shirtjes en bloesjes. Onderweg naar de parkeer garage hoor ik 2 bekende stemmen. Ze staan bij de betaal automaat. Ik draai me om en sta ergens in een hoek.

'Dus ik kwam terug en zei tegen hem dat ik ongerust was en dat ik hem zocht. Hij geloofde het meteen.' 'Duh. Hij is veel te dom om dit in te zien. Maar Claire het duurt niet lang voordat het tijd is ok hem te breken.' 'I know.' en ze grinnikt. Met open mond luister ik ernaar.

Ik zei toch dat er iets niet klopte. Snel pak ik mijn telefoon en maak wat foto's van Claire en die bitch. Ik moet naar de rest om dit te vertellen! En Jake! O mijn god hij zou gebroken zijn.

I want you 2 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu