Part 50

4.1K 112 0
                                    

• POV Liv •

Een grote glimlach staat op Jake zijn gezicht. Ik grinnik en sta op. Ik slof naar de slaapkamer en pak een setje kleren uit mijn tas. Ik loop naar de badkamer en draai de douche aan. Snel kleed ik me uit en stap onder de douche. Terwijl ik onder de douche sta krijg ik de lach niet van mijn gezicht. Wat deze jongen met me doet is onvoorstelbaar. Hij brengt zoveel in me los maar het belangrijkste is dat hij ervoor zorgt dat ik vlinders krijg. Duizenden krijg ik er door alleen al naar hem te kijken. Ik was mijn haar en poets mijn tanden. Ik geniet van de warme stralen die over mijn lichaam lopen maar ik draai de douche uit. Ik droog me snel af en trek het setje kleren aan wat ik had klaar gelegd. Ik loop naar de spiegel en borstel mijn haar. Ik doe wat mascara op en loop weer terug naar de woonkamer. Jake zit nog steeds in zijn joggingbroek op de bank met z'n telefoon in zijn handen. Ik ga achter hem sta en sla mijn armen im zijn nek. Meteen grijpt hij naar mijn armen. Hij trekt me over de bank en ik beland op zijn schoot. Hij haalt een pluk haar uit mijn haar en doet het achter mijn oor. Ik staar naar zijn ontblote bovenlijf.

'Schat mijn ogen zitten hier.' 'Uhu.' Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden en kijk hem aan. Hij bijt op zijn lip en krijgt de bekende grijns op zijn gezicht. 'Je zorgt ervoor dat ik je wil nemen. Dat weet je toch.' 'Jep.' Ik sta op en loop naar de deur. Ik trek mijn schoenen aan en voel Jake zijn ogen in me branden. Ik ga overeind sta en draai me om naar Jake die me aanstaart. 'Kom je?' zijn blik word vragend. 'Ik zag je bericht. Op naar het café.'
Hij springt op van de bank. En loop snel naar de slaapkamer. Binnen 2 minuten loop hij snel door de kamer maar de badkamer. Hij een een typische Jake outfit aan; zwarte broek, wit shirt, leer jack en zwarte Nikes. Ik grinnik en loop ook naar de slaapkamer. Ik pak de broek die ik gister aanhad en gris de autosleutels eruit. Ik gooi de zij de lucht en trots van ik ze op. Ik loop weer terug en zie dat Jake ook klaar is. Zijn haar zit in model en een stralende lach komt tevoorschijn. Ik loop naar de deur en loop naar de lift. Ik hoor achter me dat Jake de deur op slot draai en komt dan snel naast me lopen. De lift gaat open en samen stappen we in. Beide leunen we tegen de zijkant van de lift en niemand zegt wat. Er hangt een stilte, geen ongemakkelijke stilte. Het is een fijne stilte.
Zodra de lift beneden is lopen we naar buiten. Jake loopt regelrecht op zijn auto af die aan de andere kant van de straat staat. Als hij bij zijn auto is kijkt hij vragend om zich heen. Zodra zijn ogen de mijne vinden kijkt hij me vragend aan. Ik schud mijn hoofd en loop naar de Audi A7 aan de andere kant van de straat. Ik klik op het knopje van de auto en rijk mijn hand al naar het handvat. Ik doe de deur open maar blijf staan om Jake te zoeken. Nog steeds kijkt hij me niet begrijpend aan maar dan rent hij naar me toe.
'Dít is de auto van Brandon? Dit is verdomme het nieuwste model!' Ik grinnik en stap ik. Jake rent snel naar de bijrijders kant en stapt in. Ik doe de sleutel in het contact en de 8 cilinder is meteen te horen. Ik doe de gordel om en leg mijn handen op het stuur maar dan draai ik me om naar Jake. 'Heb je geld mee?' meteen knikt hij maar hij kijkt me niet begrijpend aan. 'Mooi. De tank is namelijk bijna leeg.' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Meteen trap ik het gaspedaal in en rijd naar het tankstation. Meteen stapt Jake uit en gooit de tank vol. 
Als hij klaar is en hij zit, druk het gaspedaal weer in en rijd meteen naar het café.
——-
Als we daar zijn stap ik uit en doe de auto op slot. Jake komt naast me staan en samen lopen we naar het café. Zodra ik naar binnen wil lopen pakt hij mijn hand en trekt me terug. Nu ben ik degene die hem vragend aankijkt. Hij krijgt een grijns op zijn gezicht en trekt me mee. Als een gek rent hij de duinen aan.
Als we boven zijn begin ik hard die hijgen. Meteen stopt hij en kijkt me aan. 'Ik. Kan. Niet. Meer.' hijg ik. Hij begint hard te lachen maar ik snap de grap niet. Ik ga rechtop staan en kijk om me heen. 'Wat doen we hier?' Weer pakt hij mijn hand en trekt me mee alleen dan lopend. Ik staar naar de zee en let niet op wat er om me heen gebeurd. Ineens stopt hij met lopen. Ik draai mijn hoofd naar hem toe maar hij is achter me gaan staan. Hij doet mijn haar opzij en meteen voel ik iets kouds om mijn nek. Ik leg mijn hand op de hanger.
Jake
Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en draai me naar hem om. Hij pakt mijn handen en wrijft er zacht overheen.

'Ik heb je al zo vaak moet missen. Ik zou het niet aankunnen om je nog een keer te verliezen. Ik weet dat het allemaal mijn schuld was ook al zeg jij van niet. Liv, Olivia, ik wil jou. Jij bent de enige met wie ik mijn leven wil delen. Dus. Olivia Marie Adams, wil je alsjeblieft weer mijn vriendin worden?' 
De tranen springen in mijn ogen. Hij bijt op zijn lip. 'Dit is het moment dat je antwoord moet geven.' fluistert hij. Ik grinnik maar inplaats van antwoord geven spring ik om zijn nek. Meteen slaat hij zijn armen om me heen en tilt me op. Hij draait ons in het rond. Ik begin hard te lachen maar als hij stil staat trek ik me terug. Ik leg mijn hand op zijn wang en staar hem diep in zijn ijs blauwe ogen.
'Ik zou niets anders willen.'
Meteen druk ik mijn lippen op de zijne. Gewillig zoent hij me terug. Mijn handen glijden door zijn haar en hij houd zijn armen rond mijn middel.
Hij is de eerst die zich terug trekt om op adem te komen. Ik krijg een lach op mijn gezicht. Ik sla weer mijn armen om hem heen en staar naar de zee. Het is nu officieel. Ik draag zelfs zijn naam om mijn nek. Jake is weer van mij!
———-
Song : Mine -> Bazzi

I want you 2 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu