46

422 39 20
                                    

SERKAN
Bana güvenmiyordu işte. Eylülle olan birlikteliğimi söyleyip duruyordu. Evet, Eylül benim ilk sevgilimdi, ilk aşık olduğum kızdı. Ama bitmişti. Olanları değiştiremezdim ya..

Cemre : ben sana tabii ki güveniyorum da ona güvenmiyorum Serkan. Sen böyle ona arkadaşça ilgi gösterdikçe o senden ümitlenebilir... sonuçta onun için zorunlu ayrılık oldu. Yani bizi anlayınca ayrıldı sonuçta...

Serkan : Eylül ayrıldı çünkü o da bana aşık değildi. Şimdi de arkadaşça birbirimizle ilgilenmemiz gayet normal değil mi? Neden sürekli Eylül'e takılıp duruyorsun. Yeter! Benim onunla geçmişim var, değiştiremem ya bunu...

Cemre : evet işte sorun bu. Eski sevgilin olması

Serkan : ama yeter Cemre. Ben hiç Gökhanla geçmişinden bahsediyor muyum?

Cemre : bahsettin işte...

Serkan : bak Cemre... Eylülle aramdaki arkadaşlıktan başka birşey değil. Zaten Güney'in de yaptığı bu. Kıza sürekli bir damga yapıştırıp durma.

Cemre : haklısın galiba... Yani zaten sevgilisi de var... birlikte sabahladığı...

Serkan: hıhı... evet... öyle...

Cemre : bu seninle evde ilk beraber gecemiz... hadi fotoğraf çekelim...

Serkan : çekelim canım...

Fotoğraf çekildik bir süre. Sonrasında uykum gelmişti. Artık böyle mi olacaktı? Erkenden yorgun düşüp uyuyacak mıydım? Bu kanser illeti yüzünden hep böyle mi olacaktı artık? Doktorun Eylül'e moral dediğini duydum... moral önemliymiş... moral mi kaldı bende?

Cemre fotoğrafları deftere yapıştırırken adeta gözlerimden uyku akıyordu...

Serkan: Cemre benim biraz uykum geldi

Cemre : aa! Bu saatte mi?

Serkan: dün gece fazla uyuyamadım da

Cemre : tamam o zaman...

Telefon çaldı, annem arıyordu. Sesi aşırı neşeli geliyordu...

Nazan : oğlum! Harika bir haberim var! Zengin olduk zengin!

Serkan: nasıl?

Nazan : büyük amcan ölmüş. Mal varlığı da bizlere kaldı. Çok büyük mal varlığı varmış. Eskisinden de zengin olucaz artık!

Serkan : harika... Defne çok mutlu olmuştur

Nazan : harika bir haber bu. Tabii ki mutluyuz. Yarın görüşürüz

Serkan : görüşürüz anne...

Artık annem çalışmayacaktı. En çok bunun için seviniyordum. Zengin ya da fakir olmak umrumda değildi benim için. Ailemin mutluluğu önemli benim için. Ve tabii artık, iyileşmek için tedavi masrafım rahatlıkla karşılanabilirdi...

Cemreyle paylaştım durumları. O da en az annem ve Defne kadar sevinmişti. Bana sıkıca sarıldı...

Serkan: ben yatıyorum artık...

Cemre : şey, ben de yanında uyuyabilir miyim?

Güldüm...

Serkan: eh, gel bakalım...

Cemreye sarılıp uyumaya çalıştım ama uykulu olmama rağmen uyuyamadım. Sarıldığım kızın yüzüne baktığımda o sanki Cemre değildi... sanki... bana baktığında gülümsedim, o da gülümsedi ve bana iyice sokuldu...ben de ona daha sıkı sarılıp iyice kendime çektim... şimdi çok daha huzurluydum...

CEMRE
Dün...
Sabah çırılçıplak uyandım... dün Serkanla... hatırlıyorum, Serkan beni kendine doğru çekmiş, dünyanın çok kısa olduğundan bahsedip durmuştu. Evet hayat çok kısaydı, Gökhandan biliyorum bunu. Beklemenin acı sonuçları olabilirdi ve ben Serkan'ı da kaybetmeye dayanamazdım.

Dün gece çok farklıydı. Serkan çok farklıydı. Serkan'ı hiç öyle görmemiştim. Serkan beni dün gece daha önce hiç yapmadığı gibi sahiplenmiş, sarıp sarmalamıştı... ama yanlış bir şeyler vardı... sanki karşındaki ben değilmişim gibi hissettim... ben değilim sanki. Başka biri... yine de o yatakta olan bendim...

Geleceğimizi düşündüm. Mezun olmadan evlenirdik. Rahat ve mutlu bir hayatımız olurdu...

Serkana dönüp baktım, hala uyuyordu. Gülümseyip öptüm ve yerde duran gömleğini giydim, ona kahvaltı hazırlayacaktım... ilk geceden sonra ilk kahvaltımız...

Aşağı indiğimde Nazan ve Defne'yi gördüm... nasıl yani?! Bunlar ne zaman gelmişti?! Hani gitmişlerdi? Üzerimde hala sadece Serkan'ın gönleği vardı...

Defne : e oha yani! Yuh! Sen nasıl?! Anne! Anne gel bak bunlar neler yapmışlar!

Cemre : ben...

Nazan : rezil kız! Defol git burdan!

Cemre : Serkan yukarıda... eşyalarım da...

Nazan : aklında ne olduğunu biliyorum. Şimdi zengin olduğumuzu duydun. Serkanın koynuna girip kandıracaksın. Şimdi sen evlilik ve para hayalleri kurdun ama sakın heveslenme. Serkan senin gerçek yüzünü görecek ve seni bırakacak. O zamana kadar da onu kandırıp evlenmenize asla ve asla izin vermeyeceğim!

Dayan YüreğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin