CEMRE
Nazan hanım çok ağır konuşmuştu... naapacaktım şimdi ben?Nazan : ayrılacaksın ondan, duydun mu beni?
Cemre : hayır... ben... ben Serkanla mutluyum. Biz birbirimizi seviyoruz
Nazan : sen Serkanı değil parayı seversin Cemre... şimdi de zengin olacağımızı duydun, ilk fırsatta Serkanın kollarına atladın, ondan faydalandın... o küçük aklından geçenler bunlar değil mi küçük hanım? Bugün zengin olma haberimiz gelmese asla şu halde görmezdik seni....
Defne : ayy anne şimdi bunlar....
Nazan : ee?
Defne : şimdi bir de çocuk falan...
Cemre : ne?!
Defne : şu haline bir bak gerizekalı!
Üzerime baktım...
Nazan : Hele bir öyle birşey olsun... hele bir Serkana söyle... asla. Asla bu aileye gelemeyeceksin Cemre.
Ağlayarak yukarı, Serkanın odasına çıktım... Serkan hala uyuyordu. Gözyaşlarımı silip Serkanın yanına uzandım ve saçlarını sevmeye başladım...
Cemre : Serkan... canım...
Serkan : hıı... Eylül...,
Ne?! Beynimden vurulmuşa döndüm. Uyarken Eylül'ü mü sayıklıyordu?! Hem de böyle bir gecenin üstüne! Kulaklarıma inanamadım. Sertçe Serkanı dürtükleyerek onu uyandırdım...
SERKAN
Sert bir dürtüklemeyle uyandırıldım. Karşımda sinirli bir Cemre vardı...Serkan : Cemre? Nooldu sabah sabah?
Cemre : onu sen söyleyeceksin Serkan... sabah sabah rüyalarına giren Eylül'ü konuş mesela...
Serkan: ne saçmalıyorsun Cemre? Ne Eylül'ü?
Cemre: az önce onu sayıklıyordun! Ben dün geceden sonra senin için bir kahvaltı hazırlamayı, harika bir sabah geçirmeyi planlarken, sen Eylül'ü sayıklıyorsun!
Serkan: sana öyle gelmiştir
Cemre : ben ne duyduğumu biliyorum Serkan! İnanmıyorum ya!
Serkan; ben rüyamda ne gördüğümü hatırlamıyorum. Büyütme noolur
Cemre :nasıl büyütmem ya?! Nasıl? Ben rüyamda bir erkeği sayıklasaydım? Mesela Tuna, Tuna diye sayıklasaydım, naapardın? Benden ayrılırdın bile Serkan!
Serkan : abartıyorsun. Rüya bu. Elimizde değil ne gördüğümüz.
Cemre : ben abartıyorum demek...
Serkan : evet... sonuçta yanımdaki sensin. Dün gece o kadar Eylül'den konuştun ki bilinçaltıma zorla sen soktun onu zaten. Şimdi rüyamda sayıkladım diye beni mi suçluyorsun?
Cemre : ben...
Serkan: yoruyorsun beni Cemre. Hem de çok... güvenmiyorsan, git. Güveniyorsan kal. Bu kadar basit. Hayat yorulmaya üzülmeye değmeyecek kadar kadar kısa. Gereksiz kavgalarla uğraşamam...
Cemre : Serkan... tamam aşırı tepki verdim galiba. Özür dilerim.
Serkan : neyse... kahvaltı edelim mi?
Cemre : ben gidiyorum, annenler aşağıda.
Serkan : erken mi dönmüşler?
Cemre : öyle görünüyor... ben gitsem iyi olucak. Sonra görüşürüz...
Cemre kendi kıyafetlerini giyerek çıktı evden. Ben de annemlerin yanına gittim...
CEMRE
Ben yurdun bahçesine yeni girmiştim ki bir araba yanaştı ve içeri girmeye çalıştı... arabadan inen de Ozan'dı...Kader : aa Ozan! Selam...
Ozan : selam... Eylül yurtta mı?
Kader : aynen.. çağırım şimdi... ah bir gün ayrı kalamıyorsun dimi?
Ozan : bayadır görüşemedik aslında. Geleceğimden haberi yok, sürpriz yapmak istedim.
Kader, Eylül'ü çağırmak için yurda gidince ikimiz kalmıştık... Güldüm alayla...
Cemre : bayadır görüşmediniz demek... iki gece öncesi beraberdiniz zaten, ne görüşmemesi?
Şaşırdı...
Ozan : iki gece önce mi? Hayır biz buluşmayalı günler oluyor. Zaten hiç akşam da buluşmadık biz
Cemre : nasıl ya? Geçen gece seninle değil miydi yani? Yalana söyleme, saklamaya çalışma, biliyoruz. Meralde kalıyorum dedi ama sırf Neriman hanım duymasın diye söyledi onu. Aslında seninleydi, hepimiz biliyoruz.
Ozan : hayır... yalan falan söylemiyorum, neden söyleyeyim? Dedim ya en son geçen hafta görüştük galiba... ben de o yüzden geldim ya zaten. Kahvaltı eder lunaparka falan gideriz diye düşündüm...
Cemre : e seninle değildi, Meralde de kalmadı, iki gece önce bu kız nerde kiminle kaldı ki?
Tam o sırada Eylül, Kader ile birlikte yanımıza geldi ve Ozanla sarıldılar... Ozan düşünceli gibi duruyordu, yine de ona tek kelime etmedi.
Bölümler biraz geç geliyor, sebebi okunma ve yorumlar tahmin edebildiğiniz gibi. Umarım en kısa zamanda düzelir. Ayrıca kol ağrısı çektiğim için yorum ve okunma sayısını görünce hiçten yazmak gelmiyor içimden. Umarım zamanla artar 🙏🏻💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dayan Yüreğim
Teen FictionHer hikayenin içinde acı da olur ayrılık da... ama iyi biten herşey iyidir derler. Sonunda kavuşmak olan vedalara merhaba...