53

366 33 27
                                    

EYLÜL
Neyden bahsediyordu bu şimdi? Ne yaptım da ayrılmalarına sebep oldum ki ben? Cemre garip davranıyordu. Henüz sebebini anlayamamış olsam da çözecektim...

Ayrılmışlardı... bunu yapamazdı. Serkan bu haldeyken onu bırakıp gidemezdi. Serkanın desteğe ihtiyacı vardı, en azından iyileşene kadar yanında durmalıydı... Serkanın hastalığı bir an önce ortaya çıksa, herkes öğrense de Cemre de aklını başına toplayıp Serkanın yanına gitse... bana kalsa çoktan söylerdim ama Serkan istemiyordu, ben de buna saygı duymaktan başka bir şey yapamazdım...

Meral : ne saçmalıyor şimdi bu?

Kader : valla ben de anlamadım...

Eylül: ben de... geçen gün Serkanla bizi konuşuyorken gördü, ondan mı acaba?

Kader : konuşmayacak değilsin Eylül... gereksiz kızkançlık yapıp saçmalıyor işte, boşver...

Meral : of kızlar, bana akıl verin.. çok ihtiyacım var...

Kader : hangi konuda canısı...

Meral : ay gerçi hepinizin bir hayli başarısız olduğunuz bir konu... En iyisi Songüle sormak ama onun da bana fikir verebileceğinden emin değilim..

Songül : nooldu kızım söylesene?

SONGÜL
Meral'in söylediği şeyle beynimden vurulmuşa döndüm...

Meral : konu Mert... bu sıralar biraz durgun. Neden bilmiyorum ama...

Kader : nasıl yani?

Meral : bilmiyorum... eskiden çok konuşurduk, eğlenirdik, sinemaya falan giderdik, şimdi hiç birini yapmıyoruz

Eylül: karamsar olmak istemem Meral ama benimki de böyle başlamıştı... yani Serkandan bahsediyorum

Meral : yani kankama mı aşık oldu diyosun?

Neye uğradığımı şaşırmıştım. Birden öksürmeye başladım...

Songül : ulan saçmalamayın be

Meral : yanii evet geçmişi pek parlak değil ama Mert bana cidden aşıktı ya... zaten sen aşık değildin Kader, öylesine çıktım demiştin. Sen Cenk'e aşık olduğunu söyleyince vazgeçti. Sonra bir ara Songüle yürüdü ama şimdi her şey eskide kaldı baldızım sayılır diyor. Defne ile de öylesine çıktı bir süre hatta ayrılmak için benden yardım istedi. Sonra bana aşık oldu... ama neden bilmiyorum, bir garip bu aralar...

Eylül: neden olduğunu sordun mu peki?

Meral : tabii ki sordum canısı. İyiyim dedi geçiştirdi.

Kader : geçici bir şeydir takma kafana

Meral : belki de... Songül? Sen iyi misin? Durgunsun biraz... solgun görünüyorsun canısı

Songül : ben? İyiyim iyiyim...

Meral: Güney'i mi takıyorsun kafana? Hala aranız kötü mü?

Songül : iyi diyemem Meral...

Kader : evliliklerin ilk yılı zor olurmuş kanka, takma kafana. Düzelir her şey... hele bir de Zehra abla sorunu ortadan kalkarsa...

Songül : hı hı... tabii...

Hiçbir şeyin düzeleceği yoktu...Cemreden farkım kalmamıştı. Birlikte büyüdüğüm kıza ihanet etmiştim... üstelik gelip benden tavsiye istemişti... nasıl bir duruma düştüm ben böyle?

Meral : geçenlerde Macide abla ile eğlenmeye gittik bara. Güney de ordaydı arkadaşlarıyla...

Songül : çok sık gidiyor evet.. evden kaçıyor...

Meral : yanında kız falan olmuyor merak etme. Orda konuştuk biraz. O seni seviyor Songül, hem de çok. Ama tüm sorun Zehra abladan kaynaklanıyormuş. Sen de haklısın evden atamıyorsun ama biliyorsun, Zehra abla zor insan. Bir de ortalığı karıştırıyor. Bak ne dicem... ben benim paradan Zehra ablaya ufak bir ev alayım. Sedefi de Melek'i alıp gitsin. Siz de rahat edin...

Songül : olmaz. Hayatta olmaz Meral

Meral : of Songül. Gururunu kenara bırak.. izin var alayım

Songül : olmaz Meral. Olmaz

Meral : iyi be tamam...

Ben ona ihanet etmiştim ama o bana tavsiye verip iyilik yapıyordu... ne diyebilirdim ki? Olanları düşününce başım dönüyordu... zaten kötü görünüyormuşum, daha fazla renk veremezdim... ben bu utançla bir ömür yaşayacaktım ama Meral hiçbir şey bilmeyecek, mutlu olacaktı...

EYLÜL
Kızlarla konuşuyorken bir ara tuvalete gittim. Çöpteki bir şey gözüme çarptı. Gebeliik testi mi? Bizim katta bizden başka kimse yoktu ki... beşimiz burdaydık, kimse de bizim katın tuvaletine girmezdi zaten...

Çift çizgi, yani positif demek. Aramızda evli bir tek Songül vardı... nasıl yani? Songül hamile miydi? Sevinçle gülümsedim ve testi alarak kızların yanına geldim...

Yarın atacaktım ama bölümü tamamlamışken atmak istedim ❤️

Dayan YüreğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin