SONGÜL
Mert'in cevabını bekliyordum sabırsızlıkla... ya söz verdiği gibi elimden tutacak ve bundan sonra hep yanımda olacaktı ya da bir şerefsizlik yapıp beni terkedecekti...Mert : aslında madem evdesin, yalnızsın, bunu orda konuşmam daha iyi olur. Yüz yüze olalım...
Telefonu kapadı... bu işte bir şerefsizlik hissetmiştim. Sanırım Mert beni terkedecekti... zaten tüm yaşananlardan, iki düzgün insana yaşattıklarımdan sonra hakettiğim de bu değil miydi?
Mert geldiğinde kapıyı açtım, onu soğuk bir şekilde karşıladığımı gördüğündendi sanırım, kaşlarını çattı...
Mert : bir sorun mu var?
Songül : daha ne olsun... evet seni dinliyorum, ne karar verdin?
Mert elini bana uzattı ve elimi tuttu...
Mert : gidelim buralardan Songül... uzaklara. Dediğin gibi yapalım.
Songül : sahiden mi? Ulan bak eğer şaka yapıyorsan...
Mert : Sen haklıydın burda daha fazla kalamayız. Kalırız tabii ama bizi rahat bırakmazlar. Baksana Serkana, Eylülden sonra Cemreyle çıkınca yemediği laf, ima kalmadı. En iyisi biz gözlerden uzakta yaşayalım bu ilişkiyi...
Songül : ne zaman gidicez peki?
Mert : sen ondan boşanır boşanmaz gidicez buralardan Songül...
Bakışları dudaklarıma yöneldiğinde niyetini anlamıştım...
Günler sonra...
EYLÜL
Günler içinde çok şey yaşanmıştı, Serkan'ın kan değerleri her ne kadar yükselse de saçları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, o güzel sarı saçları tutam tutam artık ellerimizde kalmaya başladığında berbere gidip kestirdik. Yine de kan değerlerinin iyiye gitmesi sevindirici bir haberdi.Bugün Songülle Güney'in boşanma davası vardı. Normalde ikisini de üzgün beklerdim ama öyle olmamıştı... Güney nerdeyse kahkaha atacak gibi duruyordu, Songül ise utanmış gibi... zaten Songül bize başka bir şey de anlatmamıştı... sadece Güney'i aldattığını biliyorduk... Duruşma daha başlamamıştı, Meral gelip elimi tuttu...
Meral : nasıl başardın Eylül?
Eylül: neyi?
Meral : sen Serkanla Cemre'nin ilişkisi olduğunu, seni kandırdıkları öğrendiğinde bununla nasıl başa çıktın? Ya da Cemre'nin hamile olduğunu öğrendiğin o an... nasıl atlattın bunları?
Eylül: içim soğudu Meral... nasıl oldu bilmiyorum ama başardım bir şekilde. Dayandım, sizler vardınız, Ozan vardı. Atlattım bir şekilde... şimdi mutluyum.
Meral : ben de atlatıcam yani?
Eylül: nasıl yani?
Duruşma başladığında hepimiz içeri girdik. Boşanma sebebi sorulduğunda Güney, sebebini anlamadığım bir şekilde Mert'e baktı, sonra da Meral'e...
Güney: ayrılma sebebim...karım beni aldattı. Bunu kendi de inkar etmeyecektir zaten.
Songül : üzgünüm... çok üzgünüm... sen bunları yaşamamalıydın...
Güney : üzülmen fayda etmez. Onu kardeşim dediğin kızın sevdiği çocukla yatmadan önce düşünecektin Songül...
Hepimiz şok olmuştuk... nasıl yani?
Songül : özür diledim! Boşanmak istiyorsun, tek kelime bile etmedim! tamam! Yeter!
Güney: bu iğrenç ilişkin ortaya çıktı diye mi korktun! Kızlar senden nefret etmeden buraları terketme istedim. Hem onların da bunu bilmeye hakkı var dimi?
Songül ağlamaya başladı... kiminle aldatmıştı Güney'i? Kardeşim dediği kız da kimdi? Bizden birileri mi? Hangimizin sevgilisiyle...
Güney: ağlama boşuna Songül... Meral evinde tek başına ağlayıp intihar etmeyi bile düşünürken sen onun sevdiği adamın yatağında gününü gün ediyordun!
Hepimiz şok içinde birbirimize baktık. Meral de başını eğmişti...
Songül : yaa yeter yeter! Noolur...
Herkes : ne?!
Hakim : sessizlik! Karar!
Ve bizim şok dolu bakışlarımız altında Songülle Güney kolaylıkla boşanmıştı. Songül bizlere doğru döndü...
Songül : kızlar size dediklerimi unutmayın ne olur... benden nefret etmeyin, artık buralarda olmucam zaten... Meral... özür dilerim Meral, özür dilerim...
Meral : senden nefret bile edemiyorum zaten Songül... seni artık umursamıyorum bile...
Sonra Güney bizim yanımıza doğru geldi, Meral'e elini uzattı, Meral de onun elini tutmuştu. Ne yani çıkıyorlar mıydı? Yanımdaki Serkana baktım, şok olmuştu o da... ne ara olmuştu bunlar?
Bir sonraki bölüm, bir aksilik olmazsa final bölümü olacak 🙏🏻 sonra habersiz final demeyin 😬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dayan Yüreğim
Teen FictionHer hikayenin içinde acı da olur ayrılık da... ama iyi biten herşey iyidir derler. Sonunda kavuşmak olan vedalara merhaba...