Sev, minden rendben? Miért kellett a sok csoki meg virág? Mi van Monstróval? – írta Raven a levélben.
Üldözött Crakkal, amiért megettem a fánkját az évnyitón, persze csak véletlenül. De most már jól van. Őrültek, nem igaz?
De! Én nem tudom elképzelni, hogy ezek olyan aranyvérű családból jönnek, mint Malfoy. Tényleg, Malfoyjal mi van?
Semmi, hozza a formáját. Crakkal és Monstróval látom legtöbbet, de gyakran odamegy felsőbbévesekhez és úgy viselkedik velük, mintha régi cimborák lennének. Gondolom családi barátaik, de szerintem ő csak menő akar lenni. Amúgy nagyon dicsekszik, hogy milyen jól repül, de emlékszel, hogy majdnem nekiment a nagy tölgyfának, mikor náluk voltunk? Amit nem értek, hogy Per bá' nagyon áradozik róla, állítólag nagyon jó bájitaltanból meg minden, és szerinte Potter meg öntelt. Nekem fordítva van a benyomásom, de Per bá' többet találkozik velük. És a kviddicsválogatás holnap lesz, majd jelentek, mi volt. És még valami: hétvégén mehetek Roxmortsba! Nemsokára találkozunk!
Juhé! Sok sikert a válogatáshoz!
Ezt a levelezést egy nap alatt bonyolították le, Raven már izgatottan várta a választ.
A másnapi válogatáson Severus végre sorra kerülhetett, bár nyilvánvaló volt, hogy nem veszik fel. Illetve az lett volna, mert még Marcus Flint sem mert volna ellenszegülni Pitonnak, csak azt nem tudta, hogy a férfi sem támogatja a dolgot. Tavaly még csak nem is jutott sorra, mert hamar beválogatták a trolltermetű mardekárosokat – ami nem volt baj, mert Severus sportteljesítménye valóban katasztrófa, de ő azért kitartó.
Severus terelőnek jelentkezett, viszont már az első próbán felé repült egy kvaff, de későn vette észre, és ahogy épp az utolsó pillanatban kitért az útjából, az ijedt hadonászása közben bejött a képbe egy nagydarab hajtó, akit fejbevágott az ütővel, majd ő esett le a seprűjéről. Utána a gyengélkedőben végezte, mert eltört a keze. Piton elintézte annyival a dolgot, hogy: „Flint, figyeljen jobban, az egy kvaff, maga szerencsétlen", de ott volt Severusszal a gyengélkedőn.
- Ezek bénák! Trollok! Ezek még azt se tudják, melyik a kvaff és kinek kell dobni! Marcus Flint egy troll! Trollokkal nem játszunk! – morogta a fiú.
- Severus, befejezheted, felvettek – vágott közbe Piton.
- Mi? – ugrott fel Severus, mire Madam Pomfrey azonnal ott termett és visszanyomta.
- Maga pihenjen!
- Hogyhogy felvettek? – tágult szabályosan kerekre a fiú szeme.
- A kezed miatt a következő meccsen nem játszhatsz, de felvettek terelőtartaléknak. Illetve felvettelek.
- Ja, akkor gyorsan beállhatok – vigyorodott el Severus. – Ezek hamarabb kiütik egymást, mint a meccsek kezdete.
- Emlékeztetnélek, hogy te is ezt csináltad.
- Ja, tényleg.
Severus este már visszamehetett a szobájába, éppen akkor lépett be, amikor a szobatársai rajta nevettek.
- Nem gondoltam volna, hogy Piton kis unokaöccse ilyen béna! Szégyen!
- Ki a béna? – hangzott fel Severus hangja, mire mindenki ránézett és lefagyott.
- Na, jó, minek félünk egy ilyen vézna kisfiútól – állt fel az egyik bátrabb nagydarab mardekáros.
- Mondjuk, mert felvettek terelőnek – emelte fel a fejét Severus gőgösen. – És ismétlem, terelőnek. A kvaff nem az enyém, idióták, nem ismeritek a játékot? Nem fogok játszani, de biztos nem nyertek meg semmit. Ellenetek fogok szurkolni!
VOUS LISEZ
Zivatar és napfény
FanfictionPerselus Pitont váratlanul felkeresi a mugli Fawn Frey két hónappal azután, hogy ő elvesztette Lily Pottert. A férfi megtudja tőle, hogy nővérének született két gyereke, azonban a szülők meghaltak, ráadásul halálfalók keze által. A későbbi roxforti...