41. fejezet: Csillag, az RBF-ek és az Abszol út

21 3 0
                                    

   A testvérpár az érkezés után elbúcsúzott Scarlett-től, majd Pitonhoz csatlakozva hazatértek. Ott aztán Fawnnak mindenről beszámoltak, amit esetleg kihagytak a levelezésből, és tulajdonképpen arról is, amit nem. Piton valóban a szokásosnál is szótlanabb és befordulóbb volt, hamarabb visszatért a Fonó sorba, mint szokott, úgyhogy a testvérek hagyták őt, látva a felgyülemlett feszültséget benne.

- Gyerekek, lesz valamikor egy átlagos évetek? – sóhajtott Fawn.

- Igazából ez csak a második volt, mama – mondta Severus. – Tavaly a Titkok Kamrája, most Sirius Black. Meg persze még előtte ott volt az a dolog Mógussal. Hm, mióta Harry Potter idejött, azóta ilyen fura minden – gondolkozott el, mire Raven nevetett.

- Hát, szerintem nagyon sokat elértünk ebben az évben – mondta a lány.

Scarlett küldött a testvéreknek levelet, mikor kikelt a kisbaglya. Ez nem sokkal születésnapja, tizenhetedike előtt történt, így Severus és Raven ajándékkal állítottak be hozzá.

- Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok – vette át őket a lány. – Gyertek be, megmutatom a házunkat, aztán a kisbaglyot. Severus, nem jöttek még meg az RBF-jeid?

- Nem – rázta a fejét a fiú. – De már szerintem bármelyik nap megérkezhet. Nagyon kíváncsi vagyok.

Scarlett házán látszott, hogy gazdag családról van szó – szépen dekorált, tágas szobákkal és hatalmas kerttel rendelkezett, de korántsem hangsúlyozták ki származásukat és anyagi helyzetüket annyira, mint mondjuk Malfoyék, állapította meg Raven. Itt ugyanis szintén csak hárman laktak, de nem alkalmaztak például házimanókat takarításra vagy főzésre, minden munkát maguk végeztek. Severus és Raven nagyon le voltak nyűgözve, főleg az olvasószoba láttán, ami körülbelül annyi könyvvel rendelkezhetett, mint Piton házának földszintje, és izgalmasabbnál izgalmasabb kötetek sorakoztak fel a polcokon. A lány szülei is nagyon kedvesnek bizonyultak. A hármas aztán kiment a virágzó hátsó kertbe a bagolyházhoz.

- Na, gyertek, itt van – mutatta az utat Scarlett. Bent most csak egy nagy baglyot találtak és a kicsit. Pár napos lévén csak kis pelyhek borították a testét, helyenként még kopasz is volt.

- Nagyon aranyos! – mosolygott Raven. – Meg lehet simogatni?

- Persze. A másik az apukája, Nap, ő is nagyon szeret a figyelem középpontjában lenni... őket amúgy a szüleim együtt vették, az anyuka Hold, úgyhogy a fióka neve Csillag lett. Viszont kézbesítésre nem használom majd, ugyanis kiderült, hogy nem lát.

- És nem lehet meggyógyítani? – kérdezte Severus.

- Még nem tudjuk, mert veleszületett, azt mondták, csak idősebb korában tudják megállapítani, gyógyítható-e. De nem igazán tűnik úgy, hogy bánná – mosolygott Scarlett. – Ha valaki közelben van, akkor néha vidáman huhog, és már ugrál is néha. A szülei meg sokat törődnek vele.

Valóban úgy tűnt, Csillag élvezi a simogatást.

- Megismerheti Borzaskát és Ékhót? – kérdezte Severus. Scarlett bólintott, majd a testvérpár behívta a két baglyukat. Ők nyomban kíváncsian letelepedtek Csillag mellé, és ahogy szoktak, huhogtak egymásnak, ebbe pedig már a legkisebb társuk is becsatlakozott. - Na, van egy új barátjuk! – örvendezett a fiú.

Raven és Severus pár napot Scarlettnél töltöttek, mialatt sokat voltak kint a kertben. Ennek leteltével hazamentek, aztán a testvérek és Fawn átcuccoltak Pitonhoz. Itt egyik nap, reggeli közben érkeztek meg Severus várva várt RBF-eredményei...

Zivatar és napfényOù les histoires vivent. Découvrez maintenant