Martinus
Marcus klidně spal u mě v náruči a já nemohl usnout, proč? Protože Adam řekl že jestli se k němu nepřidám tak se něco stane. Nechci aby se něco stalo Marcusovi, ale ani ho nechci opustit. Dneska musím k doktorovi s tou nohou.
"Co je?" zeptal se Marcus. Ani jsem nepostřehl že se vzbudil. "Nic jen, nic lež" řekl jsem mu. "Ale jo, nad čím přemýšlíš" zeptal se mě. "Nad ničím, jen že musím k doktorovi s tou nohou" řekl jsem polovinu pravdy. "Aha a v kolik tam máš být?" zeptal se mě Marcus. "No okolo 3 hodiny" řekl a já se kouknu na mobil, byly dvě hodiny. "Tak to aby jsme se chystaly. Taky než se tam dostaneme" řekl mi.
"Jo vždyť už jdu" řekl jsem a šel se chystat.
................"Tak jsme tady" řekl jsem a šel dovnitř. Šli jsme si sednout do čekárny a čekali, mezitím jsme si i povídali. O fotbale a tak. "Pan Gunnarsen." řekl doktor a já se teda zvedl a šel tam.
......
"Kotník už máte skoro v pořádku, budeme vám ale ještě muset dát ortézu" řekl mi doktor. No super, alespoň ne ta sádra. Té mám už plně zuby. "Dobře děkuju" řekl jsem a šel za bratrem který čekal v čekárně, samozřejmě koukal do mobilu. "Tak jdeme?" zeptal jsem se ho. "Jo jasně, promiň" řekl a schoval mobil. Tak jsme šly přes parkoviště a najednou se ze zatáčky vynořilo auto. Jelo k Marcusovi a tak jsem ho strhnul ke straně a sám tam skončil. Auto do mě narazilo.
Marcus
" Martinusi. Martinusi. Pomoc" hulákal jsem a pak přiběhl nějaký chlap a zavolal doktora. Martinuse odvezli, prý měl vnitřní krvácení a má otřes mozku a ještě zlomenou ruku. "Je vám něco?" zeptala se mě jedna doktorka. "Ne mě nic není, ale zachraňte mého bratra" řekl jsem a začal brečet.
"Budeme dělat co se dá" řekla a odešla, já tam zůstal sám.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
FanfictionMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?