Adam
Čekal jsem všechno, ale ne že mi je přiveze o týden dřív. Teď tady jsou svázaný na židli a Lukáš stojí vedle mě. "Tak co? Pustíš Lucku?" zeptal se mě Lukáš. "No nevím, je to super holka" řekl jsem a zasmál se.
"Jak jako super? Slíbil jsi mi že když je přivezu tak ji pustíš!" řekl mi a koukal na mě. "Řekl jsem možná!" zvýšil jsem na něj hlas. "Dej pozor na tyhle dva, něco si musím zařídit" řekl jsem a nechutně se usmál.
Martinus
Nechápal jsem to. Koho má pustit? Jakou Lucku? Když Adam odešel tak jsem se odhodlal zeptat. "Kdo je Lucka?" zeptal jsem se. "Ale ale, tady má někdo zase nějaké otázky" zasmál se, už zase měl těm svůj kamenný výraz. "Lukáši vím že to neděláš dobrovolně, co ti udělal?" zeptal jsem se.
"Mě nic neudělal! To mě sestře Lucce. Mlátí ji a nevím co ještě. Zabije ji jestli mu nebudu pomáhat. Víte kdo je Lucka že?" zeptal se. "Ne" řekl jsem. "To je ta malá blondýna, z mých 4 sourozenců jediná co přežila. Michala,Maggie, Stefana zabil Adam" řekl a kouknul se jiným směrem.
"To je mi líto" řekl jsem mu. On jsem zakýval hlavou. "Hele já vím proč Marcus nemluví" řekl mi a já se na něj kouknul. Pak na Marcuse a zase na něj.
"Proč? Co mu řekl?" zeptal jsem se. "No on kdyby promluvil tak by tě musel zabít. I kdyby nechtěl. Má v krku čip a musí poslouchat toho kdo ho ovládá, takže Adama. A ten čeká na to až promluví aby nemusel dělat špinavou práci." řekl a já se pozastavil. On mě celou dobu chrání před sebou?
Omlouvám se za krátkou kapitolu. Snad mě naukamenujete.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
FanficMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?