Marcus
Ráno jsem se vzbudil v obětí Martinuse. Kouknul jsem se na něj a usmál se. Pak jde uslyšel zvuk příchozí zprávy. Byl to Martinusuv mobil. Tak jsem se pro něj natáhl a kouknul jsem se kdo píše.
"Adam?" řekl jsem a klikl jsem na zprávu. "Ahoj Martinusi, proč jsem tak dlouho nenapsal? Vymyslel jsem plán. Tak brilantní. Ten co jsem vymyslel se mi povedl ne? Srazit tě autem. Ale Marcus z toho nevyvázne bez následků. Pro něj mám taky dobrý trest za to že mě šikanoval. Pak bude ještě škemrat o milost.
Adam
Dočetl jsem a kouknul jsem se na Martinuse, koukal na mě lítostnym pohledem. "Hele mám nápad" ozval se a posadil se na postel. "Co kdyby jsme zase začali zpívat?" zeptal se mě."No mohly by jsme, už jsme dlouho neměli koncert. Ale kdo bude hrát?" zeptal jsem se. "No nevím, někoho najdeme" řekl a kouknul se jinam. "Vždyť ty umíš na piano a kytaru" řekl jsem mu. "Jak můžu hrát když mám zlomenou ruku?" zeptal se.
"A nezkusíš to alespoň? " zeptal jsem se. "No možná až nebudu mít sádru tak jo" řekl a vstal. "Co budeme dělat?" zeptal jsem se. "No nevím, třeba můžeme něco hrát, nebo něco natočil na instagram." Tak jo, můžeme tam říct že se vrátíme ne? " zeptal jsem se."No jo můžeme" řekl a usmál se.
Martinus
Tak jsme se nejdřív dohodli že se najíme a oka půjdeme točit. Já si vzal chleba a salám a Marcus nevím, asi to stejný. "Tak jdeme?" zeptal jsme se. "Jo jasně" řekl a tak jsme šli točit.
.............
"Tak co myslíš? " zeptal jsme se bratra. "No myslím že to je dobrý" řekl mi a já to teda dal na instagram. "Hele já hned přijdu" řekl jsem a odešel na záchod.
Marcus
"Bože Martinusi kde jsi?" zeptal jde se když asi patnáct minut nepřicházel. Tak jsme se zvednul a šel se kouknout kde je. No našel jsem ho v koupelně. A zpíval si? Ano zpíval. "Martinusi?" zeptal jsme se, on se na mě otočil a pak se usmál. "No co je. Nemůžu si zkusit zazpívat?" zeptal se mě. "Hele tak pojď už, zkusíme si to v pokoji jo" řekl jsem mu a táhl ho do pokoje. Tam jsme si teda zazpívaly a zatancovali. "Martinusi, hele. Já vím že zkládat umíš, ale dokázal by jsi složit celou písničku než jen hudbu?" zeptal jsem se.
"No jo můžu to zkusit, ale proč?" zeptal se mě. "No že by to bylo hustý" řekl jsem mu a on se usmál. " Hele až budu moci hrát, tak ti slibuju že to zkusím" řekl. Potom jsem si povídaly.
Hele mám otázku, kdo si pamatuje poslední asi 3 kapitoly. Potřebuju aby jste mi napsali jestli je to tam dobře napsaný. Já tam dala že srazily Martinuse místo Marcuse. No a potřebuji jestli to mám dobře.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
Hayran KurguMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?