Pusa

136 14 0
                                    

Marcus

Ráno jsem se vzbudil a ucítil vedle sebe teplo, kouknul jsem se tam a ležel tam Tinus. Vypadal spokojeně.

Najednou někdo zazvonil. "Kdo to je? Vždyť je brzo ne" řekl jsem a vzal mobil. Ale mýlil jsem se, byla jedna hodina.

Tak jsem vylezl z postele a šel se převlíknout, potom jsem šel dolů. Samozřejmě otevřít. Otevřel jsem dveře a uviděl Sáru? Ano byla to ona.

"Ahoj, promiň že tě otravuju" řekla a chtěla pokračovat, ale všimla si mého pohledu. Takový ten rozespalý pohled. "Ježíši promiň, já tě vzbudila"  řekla a chytila se za hlavu. "To je v pohodě" uklidnil jsem ji, protože předcházela sem a tam.

"Brácha? Kdo to je?" zeptal se Tinus, po chvilce se objevil vedle mě. "Je ahoj Sáro, nechceš jít dovnitř?" zeptal se mile.

"Jestli to navádí" řekla a já kousek ustoupil. Ona šla dovnitř a kukla se kolem sebe. "Máte to tu hezký " řekla a šla do obýváku. "Tohle není naše, ale díky" řekl jsem.

"A kdo tu bydlí?" zajímala se. "No náš kamarád, my u něj tak nějak bydlíme" řekl jsem se smíchem. "Aha, hele mohla bych vodu?" zeptala se mile.

"Jo promiň, hned" řekl Tinus a odešel do kuchyně. "Jo Marcusi?" zeptala se. "No?" řekl jsem. "Musím ti něco říct" řekla a zčervenala.

Sára

Ráno jsem vstala brzo, dneska jsem byla rozhodnuta najít Marcuse. Nebude to tak těžké když je tak slavný, adresu najdu hned. Vstala jsem a oblékla se.

Vzala jsem černé halkoty a úplně stejné tričko. Potom jsem se šla najíst, ano byl právě oběd. Vstala jsem pozdě.

"Dobrý odpoledne" žádná a se mamka.
"Ahoj, děkuju" řekla jsem a vzala si talíř s jídlem. Šla jsem si to sníst do obýváku, při tom jsem koukala na televizi.

......

"Děkuju bylo to výborné" pochválila jsem to mamce. "Děkuju, a kam to jdeš?" zeptala se. "No ven" řekla jsem a odešla. Adresu už jsem měla tak jsem šla po ulici k domu, byl docela hezký.

Přišla jsem je dveřím a zazvonil  chvilku jsem čekala a osm mu otevřel Marcus. Vypadal rozespale, ale ne! Já ho vzbudila!

Marcus

"Tady máš vodu" řekl Martinus a podal jí skleničku. "Děkuju" řekla a napila se. "Můžu si na chvíli půjčit Marcuse?" zeptala se Tinuse. "Jo jasně" zasmál se. Tak ani chvilku nečekala a vzala mě za ruku, táhla mě po schodech nahoru.

Narazila na první dveře, tak je otevřela. Byl to můj pokoj. "Tak co?" zeptal jsem se. "No jen ti chci říct že se mi líbíš, nejsi jako ostatní kluci. Ty jsi výjimečný" řekla a já jen koukal.

"No já vím že se známe jen jeden den, jen jsem ti to chtěla říct" řekla a šla pryč, já ji chytil za ruku a přitáhl ji zpátky. "Ne zůstaň, taky se mi líbíš" řekl jsem a dal jí pusu.

"Brácha" řekl Tinus a pak se zastavil mezi dveřmi a byl TICHO. "Jejda promiň" řekl a odešel. My se tomu jen zasmáli.

The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat