Výměna

128 20 0
                                    

Martinus

"Hele brácha, není ti zima?" zeptal se se smíchem Marcus. Byl jsem pořád mokrý od toho jak mě postříkal. "A nechceš obejmout?" zeptal jsem se a zvednu se, šel jsem k němu. "Ani ne díky" řekl a odcházel.

"Kluci s vámi se člověk nenudí" zasmál se Lukáš. "No jo, s dvojčaty se nikdo nenudí" řekl jsem a šel obejmout Marcuse. Ten jen kroutil hlavou že ne, já ho stejně objal.

"No bezva, teď se musím jít převlíknout" řekl. Já se jen uchechtl a šel se převlíknout taky. Když jsme byly v pokoji dostal jsem nápad.

"Hele Marcusi" řekl jsem a čekal jsem až se mi ozve. "No?" zeptal se. "Podej mi svoje věci a já ti dám moje" řekl jsem mu. "Proč?" zeptal se, ale dal mi je. "Schválně jestli nás Lukáš rozezná" zasmál jsem se a šel do koupelny.

Tak jsme si zamaskoval pihu a udělal si culík. "Tak?" zeptal jsem se a kouknul se na Marcuse. "Teď ale vážně koukám do zrcadla" řekl a zasmál se. "Podáš mi nějakou fixu? " zeptal se mě, ja mu teda podal černou. "Proč?" zeptal jsem se. "No na pihu přece" uchechtl se.

Tak když jsme byly hotový, tak jsme šly dolů. Tam jsme si sedli a koukali na fotbal. "Marcusi prosím tě, podáš mi pití?" zeptal se mě Lukáš. Já se ale nezvedl, zvedl se pravý Marcus. "Řekl jsem Marcusi, ne Martinusi" uchechtl se.

"Ale já jsem Marcus" řekl Marcus. "Ale, ale tohle je Marcus  řekl a ukázal na mě." Já jsem Martinus, koukej se pořádně" řekl jsem a zasmál se.

On chvilku koukal a pak se usmál." Že vy jste se vyměnily. Vy jste fakt blbý" řekl a drknul do mě." Standa musí být ne" řekl jsem a všichni jsme se zasmáli. Pak jsem si povídali a nechali televizi televizí.

The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat