Martinus
"To není fér, porad vyhráváš" řekl jsem se smíchem bráchovi. "Je to jen hra Tinusi, hele pustíme si film? Nebo co chceš delat?" zeptal se mě Marcus. "No mě nic moc dělat nejde, tak ten film" řekl jsem a pokrčil rameny. Tak jsme si pustily teda film, vybrali jsem Harryho Pottera. No spíš ho vybral Marcus. On je jím posedly, miluje ho. Nevím proč, je tam jen nějaký přerostlý chlap, a potom další chlap s vousy až na zem. Myslím že se jmenuje Brumbál a samozřejmě Harry, zjizvená palice. "Prosím něco jiného, ja to nedávám" řekl jsem u druhého dílu.
"Ale no tak, prosim" udělal na mě psí oči. "Tak to pusť" řekl jsem a povzdechl si, on mě objal a pustil to. Tohle bude dlouhá filmová noc, on chce zkouknout všechny dily. Pomůže mi někdo? Kdokoliv. Tak jsme koukali a koukali, celou noc. Když jsme to dokoukali tak jsem to vypnul, kouknul jsem se na Marcuse. On spal? Já se na to koukám kvůli němu a on spí? Jako važně? Ach jo. Tak jsem zaklapl notebook a lehnul si.
Najednou zazvonil zvonek, ach jo. "Marcusi vstávej, no tak" řekl jsem ale on pořád spal. Tak jsem si povzdechl a vstala sel otevřít, samozřejmě za pomoci berlí. "Tinusi co děláš?" zeptal se Marcus, asi mě hledal když jsem tam nebyl. "No jdu otevřít dveře" řekl jsem mu. "Proč jsi mě nevzbudil?" zeptal se. Protože to je nemožný. "No promin" řekl jsem mu. On se jen usmál a šel otevřít místo mě.
Když už byl dole ja byl na posledním schode. Došel jsem k němu a koukal s otevřenou pusou. Stál tam Lukáš a měl pistoli u hlavy. "Ahoj kluci, dlouho jsme se neviděly" řekl a usmála se tím svým slizkým úsměvem. Stál tam Adam , v celé své kráse.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
FanficMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?