Platba

99 18 1
                                    

O 5 měsíců později-Marcus

Právě teď jsme přijeli z koncertu ve Finsku. Bylo ti úžasný jako vždy, akorát Tinus je divný. Je takový zamlklý. Dneska má přijít Adam pro svoje peníze. No svoje, on je prostě chce a basta. Tak mu je dáme ať je klid. Je něco po jedné hodině a Tinus sedí u piana.

......... Předtím.........

Martinus asi po dvou týdnech mohl začít normálně chodit. Doktor řekl že je to vcelku v pořádku. Čekali jsme že v té soutěži prohrajeme ale ne, mě jsem vyhráli a tak jsem se staly slavnými. Adam se za tu dobu neozval, za to jsem i rád.

Akorát nám pak poslal dopis s tím že chce ty peníze, celý on. No a pak jsme začali jezdily po koncertech a vydělávali si peníze. Pořád bydlíme u Lukáše, jemu to nevadí. My mu platíme i když on nechce.

.......

Já jdu právě teď za Tinusem, chci vědět co mu je. "Brácha" řekl jsem a on se otočil. Zase skládal, zase. Skládá když je nervózní nebo smutný. "Co ti je?" zeptal jsem se s obavami. "Ale nic" řekl a začal hrát. Je k němu přišel a otočil ho čelem k sobě.

"Vím když ti něco je, lhát neumíš" zasmál jsem se. "No je v tom holka" řekl a podrbal se na zátylku. "Holka jo? Tak povídej" řekl jsem a sedl si k němu.

"No jmenuje se Lily, je jí 17 a bydlí ve Finsku. Potkal jsme ji včera na letišti. Tak jsem se seznámily" řekl.
"A dal?" vyzvídal jsem. No co, je to moje dvojče.

"No asi jsem se zamiloval" řekl mi.
"Tak to je super brácha, hele já hned přijdu jo" řekl jsem a šel pro peníze. Pošlu je Adamovi.

Došel jsem do svého pokoje a vzal obálku, tam dal peníze a napsal adresu. Obálku jsem zalepil a šel ji poslat. Když jsem vyšel ven tak mi na tvář spadla vločka. "Sněží" zasmál snem se a dal obálku do schránky.

"Tak a je to" řekl jsem a šel zpátky do domu. Poté jsem se vydal za Tinusem. "Brácha sněží" řekl jsem mu. "Dobrý postřeh" řekl a hrál dál.

"Hele brácha můžeš chvilku přestat skládat?" zeptal jsem se a on přestal. "Proč?" povzdechl si. "Protože tu jsi celý den, kolik máš písniček?" zeptal jsem se. "No asi, 3" řekl a pokrčil rameny. "Hele nejdeme si zahrát FIFU?" zeptal jsem se.
"No tak jo" řekl a šel do pokoje, já za ním.

The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat