Marcus
Seděli jsem tam dost dlouho, Tinus už vedle mě spal. Hlavu měl položenou na mém rameni a spal. Zítra je Štědrý den. Ano jsou vánoce! Já se těším, Tinus konečně bude vánoce trávit se mnou. A ne v pokoji.
"Brácha, hned přijdu" řekl jsem a zvedl se, jeho jsem opřel o sklo. Šel jsem pro deku, aby třeba Tinus neonemocněl. Vzal jsem ji z postele a šel zpátky. Tinus tam seděl a koukal ven. "Brácha už jdu" řekl jsem a on se na mě kouknul, potom se usmál. Já vyšplhal na parapet a sedl si vedle něj. Vzal jsem deku a přikryl nás.
On se hned usmál a deku si přitahl až k bradě. "Dobrý?" zeptal jsem se. Byl už večer tak mu byla asi zima. "Jo díky" řekl a objal mě. Lehl si mi na stehna a zavřel oči. "Můžu že jo? Nevadí ti to?" zeptal se s obavami.
"Ne dobrý" usmál jsem se a pohladil ho po vlasech."Jo měl by sis vzít léky" řekl jsem mu. On jen zakroutil očima. "No jo, ale už ležím tak potom" řekl. "Já ti pro ně dojdu " řekl jsem a zvedl se. Šel jsem do jeho pokoje a tam vzal léky a šel zpátky.
Když jsem přišel tak jsem ho našel jak spí. On usnul, normálně spal. Tak jsem jen pokroutil očima a vzal ho do náruče. Přenesl jsem ho do postele a snažil se ho vzbudit "Vstávej, potom můžeš zase spát" řekl jsem a on se konečně probudil.
"Co je?" zeptal se ospale. "Tady máš léky, dojdu ti pro vodu" řekl jsem mu a odešel do koupelny. Tam nepustil vodu do kelímku a šel zpátky. "Tady máš" podal jsem mu ji. On si vzal lék a zapil to, potom si lehnul a já k němu.
Usnuli jsme ve společném objetí. Jeden objímal toho druhého.
Omlouvám se za krátké kapitoly. Snad se to zlepší.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
FanficMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?