Přijetí

128 16 5
                                    

Marcus

Když jsem otevřel tak jsem tomu nemohl uvěřit, stál tam.  "Ahoj kluci, dlouho jsme se neviděly" řekl a usmál se. "Co chceš?" zeptal jsem se. "No co bych asi chtěl, chtěl bych toho hodně. Ale chci peníze. Policie mi všechno vzala  já potřebuju prachy" řekl a usmál se. "Ale my peníze nemáme" řekl jsem mu. "To je mi fuk jak je seženete, ale chci je. Chci 50 milionu" řekl a pustil Lukáše.

"Pokud mi je nedáte tak vás zabiju, do jednoho" řekl a ušklíbl se. "Rád jsem vás viděl" řekla  odešel. My tam jen tak stáli a koukli. Pote se zase otevřeli dveře, nakoukl sem ještě Adam. "Jo a jestli to řeknete policii, tak vás taky zabiju" řekl a odešel. Co budeme dělat? Jediná šance je ta soutěž.

"Co budeme dělat?" zeptal se Martinus. "Ta soutěž, můžeme si něco vydělat. Ale tolik?" řekl jsem. "Pravda, nevíš jestli nás přijali?" zeptal se Tinus. "No nevim" řekl jsem. "Ale já to vim, bylo to v poště" řekl a podal mi bílou obálku. Já ji otevřel a četl.

.......

"Píšou tam že jsme zapsaný, ať přijdeme za týden. Ale nemáme písníčku" řekl jsem. "Ale máme" zasmál se Tinus.  "Jakou?" zeptal jsem se. "No tamtu jak jsem zpívaly, chybí jen slova. Máme melodii" řekl a já ho objal. "Ještě že jsi tak chytrý a umíš skládat" řekl jsem a on se zasmál.

"Tak jdeme na to" řekl jsem a šly jsme skládat. Samozřejmě jsem pomohl Tinusovi do pokoje, on mé berle ale to trvá půl dne něž nekam dojde. Došli jsem k pianu a ja si stoupnul k mikrofonu. "Tak můžeme?" zeptal jsem se. "Jo jasně" řekl a začal hrát.  Já zpíval to co mě napadlo, bylo to o tanci. Zpívaly jsem dlouho do noci, až pote jsme to měly hotové.

"Konec, mám to" řekl Tinus a zvedl papíry nad hlavu. "Super jak se to jmenuje?" zeptal jsem se  a sedl si k němu.  "Dance with you" řekl a usmál se. "Super název" objal jsem ho. "Hele pujdeme spát" řekl jsem a on přikývl. Tak jsem šly do pokoje, tam jsem spadli na postel a hned usnuli.



The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat