Marcus
Uprostřed noci mě vzbudila bolest na zátylku. Tak jsem si sednu a čekal až to přestane. "Co je?" zeptal se Martinus. "Nic, jen mě bolí krk" řekl jsem mu a on si hned sedl."Ukaž" řekl.
Tak jsem se k němu otočil zády a ukázal mu krk. On si zapnul mobil a prohlížel mě. "Máš to úplně rudý, tam kde máš ten čip. Musí se vyndat a hned" řekl mi a vstal. "Nech to na ráno, vždyť jsou 4 hodiny" řekl jsem mu. "To je jedno, já nebudu čekat až to bude horší" řekl mi zase na oplátku a zazvonil na sestru.
Tak asi po 10ti minutách přišla. "Co se děje?" zeptala se. "Můj bratr má něco s krkem" řekl Martinus. "Dobře, kouknu se na to" řekla a rozsvítila. Já se teda otočil zády k ní a ukázal ji zátylek.
"To vypadá že je něco pod kůži, něco v operovaného, musíme to vyndat" řekl a odešla. Šla asi pro nějakého doktora. Doktor po chvilce přišel. "Dobrý ráno, co se děje?" zeptal se.
"Doktore koukněte se na ten krk, tam něco musí být" řekla sestřička. Doktor přišel blíž a taky se kouknul. "Ano, ale co. Nevíte o tom něco?" zeptal se doktor. "No, on tam má čip. Adam nás unesl a nákazal Marcusovi aby nemluvil. Že kdyby promluvil tak by mě musel zabít, hlídal ho tím jestli něco řekne a tak" řekl Martinus.
"Dobře, to bude náročná operace. Seženeme nejlepší doktory. Nebojte vyndáme to." řekl a zase odešel, i se sestřičkou.
"Brácha klid, uvidíš že to dáš a pak bude zase všechno jako dřív" řekl jsem mu. "Jako dřív jo, a kde jsou teda rodiče" řekl a já jen sklopil hlavu. "Promiň" omluvil jsem se. " Ne já promiň, děláš toho pro mě dost" řekl a lehnul si. Já pak k němu a objal jsem ho.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
ФанфикMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?