Návštěva

167 18 3
                                    

Martinus

Objímal jsem ho dlouhou dobu, pak když jsem se na něj konečně kouknul tak se usmál a sednul si vedle mě.
"Hele promiň že jsem tak vyjel, já no je toho na mě moc" řekl jsem mu. On se na mě kouknul a podal mi lístek. "Musíme zavolat Lukášovi, nebo někomu. Policii to bude vyšetřovat." psalo se tam. "To je pravda, alespoň  dokud nám nebude 18" řekl jsem mu a zvednu se. Řekl jsem si že mu zavolám teď.

Našel jsem v mobilu jméno Lukáš a volal. Chvilku to vyzvánění a pak se ozve hlas "Čau kamo, jak se vede? No asi nic moc vím ale co potřebuješ?" zeptal se mě. "Hele potřeboval bych pomoct, mohl by ses stavit u naší tety doma?" zeptal jsem se. "Jo, za chvilku jsem tam" řekl a položil to.

" Lukáš je tu za chvíli" řekl jsem a usmál se. Tak jsem si sedl na zem a koukal na oblohu. Asi jsem usnul protože se mnou někdo cloumal. Kouknul jsem se a byl to Marcus. Asi už přijel Lukáš. Proč mu nešel otevřít? Aha no, co by řekl. Nic moc. Tak jsem vstal a šel mu otevřít.

Dlouho jsem ho neviděl, ale vypadal pořád stejně. Hnědé vlasy, hnědé oči a vypracována postava. "Ahoj, tak o co jde? Kde je vaše teta?" zeptal se. " O tom chceme mluvit, teda já. Pojď dovnitř" řekl jsem mu a pozval ho dal.

Sedl si na křeslo a já mu vše řekl. O rodičích, o tetě. I o Adamovi a Marcusovi. "To je mi líto. A co ode mě potřebujete?" zeptal se. "No potřebujeme někde bydlet. Jinak nás dají do dětského domova. Není nám 18, nemůžeme bydlet sami" řekl jsem mu a on pokýval hlavou.

"Takže chcete bydlet u mě. Je to tak?" zeptal se. "Jo je" řekl jsem. " No vejdete se tam oba, ale musíme to nějak vyřešit" řekl a někam šel, asi volat.

.........

"No dobře, nashledanou " řekl asi po hodině. "Tak?" zeptal jsem se. "No můžete, ale budou nás chodit kontrolovat" řekl a vstal. "Děkujeme" řekl jsem. "Není zač" řekl a odešel.

On odešel a já se kouknul na Marcuse. Spal jak jinak. "Brácha vstávej" řekl jsem mu a on jen zamručel a spal dal. Tak jsem ho odnesl do pokoje a tam ho dal na postel a sám si lehnul. A usnul jsem.

The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat