Plicní Embolie

176 18 3
                                    

Martinus

Stál tam a vypadal naštvaně. "Ty jsi mi utekl, ty jeden hajzle" řekl a běžel ke mě. Já tam jen stal a nic nemohl udělat. Už byl až u mě s někdo na něj skočil. Byl to Lukáš. "Ty jsi taky hajzl, zabiju tě společně sním. Zabiju vás úplně všechny" smál se. "Ochranka" zavolal doktor který konečně zakročil.

Po chvilce přišli nějaký chlapy a odvedli ho. "Nevíte kdo to byl?" zeptal se doktor. "To byl on, ten nás unesl" řekl jsem mu. On hned vytáhl mobil a volal. Šel stranou abych ho neslyšel.

.........

"Je to vyřešeno, vyslechnout ho a pak i vás" řek doktor. "Dobře, kde je bratr?" zeptal jsem se. "Je na pokoji, pojďte se mnou" řekl a já tak udělal. Šli jsme bílou chodbou a pak došlo k pokoji. "Sem ho převezli  řekl a šel dovnitř. Marcus ležel na posteli, byl bílí ještě víc než předtím.

Potom přišla sestřička a dala něco doktorovi. Ten se na to kouknul." Už víme co mu je, má plicní Embolii" řekl. "Co to je?" zeptal jsem se. "No, plicní embolie je ucpání tepny, která vyživuje plíce, nebo její větve krevní sraženinou. Tato sraženina obvykle pochází z trombózy periferních žil dolních končetin, z pánve nebo z pravého srdce. Měl vás bratr problémy se srdcem?" zeptal se mě.

"No jo měl, když byl malý" řekl jsem mu. "Dobře, teď mu budeme podávat antibiotika a pak uvidíme co dal" řekl a odešel. Já si sedl k Marcusovi na postel.

"Marcusi snad budeš v pořádku" řekl jsem mu a chytil mu ruku.

The world is not perfect (Marcus&Martinus)Kde žijí příběhy. Začni objevovat