Martinus
Seděli jsme a povídali si. Najednou přišel doktor. "Dobrý den, Martinusi musím s tebou mluvit" řekl. Ano, zjistil jsem že to byl můj doktor když jsem byl malý. Teď si povídáme a tak, je to fajn chlap. "Ano hned" řekl jsem a on zase odešel. "Marcusi, já to vyřeším a pak přijdu jo" řekl jsem mu a on přikývl.
Tak jsem vyšel na chodbu, tam už čekal doktor. "Co jste potřeboval?" zeptal jsem se. "No jedná se o vás dva, přihlásil se jeden muž, říká že je váš strýc" řekl doktor. Cože strýc? "To musí být omyl" řekl jsem. "Taky jsi si myslel, ale papíry nelžou" řekl.
"Dobře, dobře. Jak se jmenuje?" zeptal jsem se. "Nikolas Grebiogg" řekl. Tenhle? "Už vím, jezdily jsme k němu na prázdniny. Není na mě moc příjemný, ale Marcus ho má rád" řekl jsem.
"Dobře, takže budete bydlet u něj ve Finsku" řekl mi. "Cože ne!" řekl jsem mu. "Marcusi budete muset, není vám 18. Jinak půjdete do dětského domova" řekl. "Promluví si s bratrem" řekl jsem a odešel.
Vešel jsem do pokoje, tam si sednu a složil hlavu do dlani. "Co je?" zeptal se Marcus. "Přijel strýček Nikolas" řekl jsem a jemu se rozzářily oči "Kdy?" zeptal se. "Budeme u něj bydlet" řekl jsem a povzdechl si.
"Tak to je super ne?" zeptal se. "Ne fakt není" řekl jsem mu. "Hele třeba není tak zlý" řekl a usmál se. "Tebe nenutil dělat věci co jsi nechtěl"řekl jemu mu."Ale jestli k němu nepůjdeme, jdeme do dětského domova. To půjdu radši k němu" řekl jsem a Marcus se usmál.
ČTEŠ
The world is not perfect (Marcus&Martinus)
FanfikceMartinuse doma trestají, přišně. Za každou chybu co udělá, je trest. Marcus ví že se Martinus s někým bavil, neví ale kdo to je. Co se stane až to zjistí? Jak bude reagovat na to co pro něj dělá?