1.

60 8 4
                                    

I am in charge of how I feel and today I am choosing happiness.

De stofzuiger glijd over de vloer terwijl ik er achter aan dans. 'In the middle of the night when the wolves come out, They head straight for your heart like a bullet in the dark. One by one, I take them down we can run and hide, ain't goin' down without a fight. I hear them calling for you.' Ik zing luidkeels mee met de radio. Wanneer de radio zachter word gezet en ik net het laatste woord heb uitgesproken, zet ik de stofzuiger uit draai ik me om naar de dader. 'One Direction? serieus?' Ik knik enthousiast. 'Jep, ik heb nooit echt naar dat muziek geluisterd en dacht; waarom ook niet? Ik word er eigenlijk best vrolijk van.' 'Je weet dat ze niet meer optreden he?' Ik kijk hem nog steeds lachend aan. 'Doh, natuurlijk weet ik dat. Maar daarom bestaat hun muziek nog wel? Nou hup, zet hem luider dan kan ik verder.' De radio word luider gezet en ik zet de stofzuiger weer aan. 'Oh, Harry? Hoe laat moesten we er vanavond zijn?' '5 uur, dan kan ik dat interview doen en mijn soundcheck nog even doen en kun jij alles klaar zetten.' Ik steek een duim op waardoor Harry in de lach schiet en verder gaat met wat hij ook maar gaat doen.

Hallo allemaal, daar zijn we weer. Nu zullen jullie wel denken, Harry en Meira? Nou het zit niet helemaal zoals jullie waarschijnlijk nu denken. Jason en ik kregen ruzie omdat ik ontzettend begon te twijfelen over Shawn. Hij vond dat ik hem voor gelogen had. Om een lang verhaal kort te houden, samen wonen met Jason en Ella ging niet meer. Omdat ik niet over een huis beschikte was daar Harry. Harry heeft een huis van hem aangeboden. Ik mag hier nu tijdelijk wonen tot ik genoeg geld bij elkaar heb gespaard om zelf een huis te kopen of te huren. Nu woon ik dus in London. In Holmes Chapel om precies te zijn. Hier is Harry opgegroeid en omdat Harry toch gehecht is aan deze plaats, heeft hij hier een klein huisje gekocht. Het is een mooie en fijne plaats om te wonen. Helaas heb ik mijn baan op moeten zeggen omdat het reizen van Toronto naar Cheshire erg lang is. Als ik dit met de auto zou moeten doen dan was ik ongeveer 7 uren onderweg. Er van uitgaande dat ik dan constant met een gangetje van 120 moest rijden. Je raad het al: Is niet te doen. Dus ja, hier zijn we dan. In Holmes Chapel bij Harry, mijn beste vriend. Ik heb nog geen nieuwe baan gevonden in de zorg, wat ook niet erg is. Ik werk nu als stagemanager bij Harry. Ik zorg er voor dat alles achter de schermen goed verloopt en ik moet zeggen dat ik dit ook erg leuk vind om te doen en het betaalt ook nog eens goed.

De paparazzi is afgezakt. Ik ben niet meer hun middelpunt en geloof me, ik geniet er ontzettend van. Het is ook niet dat ze iets hebben om nog over te schrijven. Shawn en ik zijn niet meer samen en bij Harry ben ik alleen achter de schermen.

Nu zullen jullie je wel afvragen: en Shawn dan? Het enige wat ik kan zeggen is:

Ik heb werkelijk waar geen idee.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu