2.

78 6 0
                                    

Don't try to be what you're not. If you're nervous, be nervous. If you're shy, be shy. It's cute.

'Meira! We moeten nu echt gaan!' Terwijl ik mijn schoen aan probeer te trekken hinkel ik de trap af. Helaas vergeet ik weer een paar treden en beland ik met mijn billen op de trap waardoor ik 3 treden op mijn kont naar beneden glijd. Terwijl ik over mijn billen wrijf komt Harry het hoekje omlopen. 'Is het weer zo ver?' Ik grinnik en knik. 'Sst. kom.' Ik trek hem aan zijn arm mee. 'En ben je al zenuwachtig meneer Styles?' Harry schrikt op uit zijn gedachten. 'Best wel. Ik moet eerst dat interview zien te overleven. Dan komt alles goed.' Ik schiet in de lach bij het zien van zijn gefronste gezicht. 'Je gaat het geweldig doen. Ik weet het zeker!' Ik steek mijn duim op en trek een gek gezicht waardoor Harry in de lach schiet. 'Goed zo!' Hij schud zijn hoofd en staart vervolgens weer naar buiten. Die arme jongen voelt zich snel ongemakkelijk. Ik scrol door mijn sportify lijst en verbind mijn telefoon met de radio. De bestuurder kijkt even raar naar de radio en dan naar mij. Harry lijkt er ook niks van te snappen tot ik begin mee te zingen en naar mezelf wijs.

"When I need motivation, My one solution is my queen 'Cause she' stay strong yeah yeah. She is always in my corner Right there when I want her. All these other girls are tempting But I'm empty when you're gone And they say: Do you need me, Do you think I'm pretty, Do I make you feel like cheating. And I'm like no, not really 'cause Oh I think that I found myself a cheerleader, She is always right there when I need her. Oh I think that I found myself a cheerleader, She is always right there when I need her"

Het hele liedje door wijs ik elke keer bij het woordje cheerleader, naar mij. Wanneer het nummer af is gelopen kijkt Harry me met een gekke grijns aan. 'Wat?' Hij schud als reactie zijn hoofd. 'Come one, ik ben er toch? Ik sta altijd in de hoekjes en wanneer je me nodig hebt ben ik er. Ik moedig je ook aan, dus ik ben jou cheerleader.' Antwoord ik trots terwijl ik mijn duimen weer op steek. 'Je spoort niet Meir. Dankjewel.' Hij trekt me aan mijn arm en geeft een kus op mijn wang. Ondertussen staan we stil voor het gebouw waar Harry zijn interview plaats vind.

Ik heb zijn kleren klaar gelegd en zorg er voor dat Lou, zijn make-up artist er ook klaar voor is. Bij een laatste check zie ik dat er flesjes water missen. Ik snel wandel door de gang om wat flesjes water te halen. Wanneer ik eindelijk de flesjes water tot mijn beschikking heb en terug kom in de kleedkamer zie ik een zenuwachtige Styles aan zijn ringen friemelen. Lou is al weer weg. 'Vangen Styles!' Ik gooi hem een flesje toe. 'Thank god. Je bent er.' Ik knik. 'Whats up?' Harry schud zijn hoofd en neemt een slokje. 'Niks, Ik heb mijn cheerleader gewoon nodig.' Ik kan het niet helpen maar mijn glimlach groeit op mijn gezicht. 'I'm here!' Wanneer Harry word opgehaald, loop ik achter hem aan richting het interview. Ik neem plaats achter de camera. Hij kijkt nog even kort mijn kant op waardoor ik een soort van mislukte cheerleader move doe. Hij lacht even en zoals verwacht, knalt hij dit interview.

'Well done Styles!' Ik geef hem een korte knuffel en loop voor uit om de kleedkamer alvast wat op te ruimen en Harry zijn spullen bij elkaar te zoeken. Geef die jongen een half uur alleen en er is een bom ontploft. Lachend pak ik zijn kleren van de grond, die ik bij elkaar leg zodat hij zich zo gelijk weer kan omkleden. Ik zet er meteen een flesje water naast. Al pratend komt Harry binnen. Hij lijkt opgelucht. 'Zoals altijd geweldig, mevrouw Miller.' Ik doe een idiote buiging en ga verder waar ik mee bezig was.

Ik voel mijn telefoon trillen. Ik vis hem uit mijn broekzak en kijk naar het schermpje. Sifra belt. Aangezien ik verder alles aan kant heb, besluit ik de telefoon op te nemen.

'Hey Mei! Hoe gaat het?' 'Hey Sif! lang niet gesproken. Alles gaat goed en met jou?' 'Gaat ook goed. Hey vraagje! Ik ga vanavond naar een optreden van Harry Styles, maar mijn vriendin is ziek geworden en kan dus niet mee...' Ik grinnik even kort.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu