55.

33 5 0
                                    

Jealousy is just love and hate at the same time

'Jullie gaan wat?' Jason lacht luid en oncontroleerbaar. 'Dat meen je niet toch?' Hij richt zich op Harry. 'Ben jij zo dom?' Harry schud zijn hoofd. 'We hebben jou goedkeuring niet nodig, Jason. We komen het alleen vertellen.' 'Als Meira haar gedachten weer veranderd, laat ze je stikken net zoals ze dat bij Shawn en mij heeft gedaan. En zo iemand wil je trouwen?' Mijn hart zakt een paar verdiepingen lager. Ik dacht dat mijn moeder al erg was, maar dit slaat echt alles. 'Jason, kappen nou.' Ella duwt hem een stukje bij ons vandaan. 'Ja, zo iemand wil ik trouwen.' 'Harry.' fluister ik in een poging tot hem stil te laten zijn. 'Ik kom niet. Dat is 1 ding dat zeker is.' Verzekerd Jason ons voor hij de kamer verlaat. De sfeer in de kamer is kil en grimmig. Van de feeststemming is niks meer over.

'Ik ben wel heel blij voor jullie!' Ella omhelst ons beide. 'Jason draait wel bij. Hij is gewoon ONTZETTEND JALOERS.' de laatste woorden spreekt Ella luider uit zodat Jason het wel moet horen. aan de 'Fock off Ella' Te horen, heeft hij het gehoord waardoor we in de lach schieten. 'Ik ben blij dat jullie elkaar gevonden hebben. Jullie zijn prachtig samen. Jullie liefde is bijzonder en ik begrijp dan ook volkomen dat jullie willen trouwen.' Ella heeft een hand van mij en Harry vast. 'Dank je wel Ella, dat betekend veel voor ons.' Zegt Harry tegen haar. 'Ik denk dat het beter is als we weer weg gaan. Dan kunnen hij en ik rustig worden.' Ik kijk verbaasd naar Harry. 'Als hij nog een keer zo uit valt, ontmoet hij waarschijnlijk mijn vuist.' Dat moet ik zien. 'Dat moet ik zien!' Roept Ella. Ik schiet keihard in de lach. 'Ik dacht het en jij zegt het!' Na dat we uit gelachen zijn neem ik afscheid van Ella en loop ik met Harry de deur uit naar de auto. 'Dat was fun.' mompel ik. 'Echt he, ik wil nog wel terug gaan hoor.' Harry houd zijn hand in de lucht om zijn bedoeling te laten zien. 'Nee Styles. Wij gaan nu naar het park, gewoon jij en ik. Vanavond hebben we Niall en Anique nog en dan is het klaar. Nu, gaan wij even ontspannen.' Spreek ik Harry streng toe.

***
'Hey man!' Harry geeft Niall een bro hug. Anique en ik omhelzen elkaar ook. 'Wat hebben we elkaar lang niet gezien man!' Niall schuift de stoel voor Anique naar achteren als een echte heer. Nadat Anique plaats heeft genomen neemt hij ook plaats. 'Nee echt. Het is druk man met die opkomende tour.' Harry raakt vol op in gesprek met Niall, waardoor ik rustig mijn aandacht op Anique kan focussen. 'Trek je de fame nog een beetje?' Vraag ik Anique. 'Ik wist niet dat de paparazzi zo irritant kon zijn. Ik kan niet eens normaal shoppen.' Mompelt Anique. 'Maar ik zou het voor geen goud willen missen. Dit hoort nou eenmaal bij Niall, Ik heb het voor hem over.' Anique kijkt met heel veel trots in haar ogen naar Niall. Ik heb respect voor haar. Toen ik net met Shawn begon te daten, trok ik die hele paparazzi bende niet. Zelfs nu, heb ik nog wel eens last van het benauwde gevoel wanneer Harry en ik bedolven worden. 'Dat krijgen we met beroemde vriendjes.' Anique richt zich weer op mij. 'Klopt. Jij bent al wat langer bekend in dit wereldje.' Ik knik. 'Jup.' 'Went het ooit?' went het? Dat ze je stalken overal naar toe? Dat alles wat je doet onder de loep word genomen? 'Soort van. Je leert er mee om gaan zeg maar.' Anique knikt. 'Maar vertel eens, hoe gaat het verder met jullie?' 'Ja het gaat goed! We hebben net samen een huis gekocht. Wacht, ik laat een foto zien.' Meteen pakt Anique haar telefoon erbij en scrolt door haar foto lijst. Wanneer ze haar telefoon naar mij toe draait, zie ik een best wel groot, vrijstaand huis. Aan het huis zit een garage vast. 'Gefeliciteerd! Wat een prachtig huis!' Mijn opmerking heeft de aandacht getrokken van beide mannen. 'Mag ik?' Niall steekt zijn hand uit om de telefoon aan te pakken en de foto s aan Harry te laten zien. 'Jullie moeten snel eens langs komen.' Verteld Niall ons. Ik knik. 'Hey Niall, nog gefeliciteerd met je nieuwe album. Je muziek is geweldig.' Complimenteer ik de jongen tegen over Harry. 'Dank je wel, ik ben er ook ontzettend trots op. Gelukkig heeft deze dame mij geholpen om hem compleet te maken.' Hij duwt een kus op haar wang. 'En jullie, hoe gaat het met jullie? Jullie wonen alweer even samen. Worden jullie al gek van elkaar?' Ik kijk Harry aan. Hij kijkt mij recht in mijn ogen aan, in afwachting op mijn bevestiging dat hij het nieuws mag vertellen. Ik knik naar hem waardoor zijn lach groeit. 'We worden zo gek van elkaar, dat ik Meira heb gevraagd om mijn vrouw te worden.' Harry houd zijn stem wat gedempt om te voorkomen dat de paparazzi ons gelijk in de smiezen heeft. Niall en Anique kijken ons verbaasd aan. 'En ik heb ja gezegd' Verlos ik de twee uit hun gênante staar moment. 'JE GAAT TROUWEN?' Schreeuwt Anique meteen. 'SST! De pers weet nog van niks!' Sist Harry meteen terwijl ik in de lach schiet. 'Maar het klopt wel, ik ga trouwen.' Dit keer is het mijn beurt om naar Harry te glimlachen. Niall schud meteen Harry zijn hand en Anique is opgestaan om mij om mijn nek te vliegen. 'Show je ring!' Ik steek mijn hand uit om haar de ring te laten zien. 'Wat een prachtige ring. Zo subtiel!' Ik knik. 'Precies zoals ik het mooi vind.' Benadruk ik Anique haar conclusie terwijl ik naar mijn ring kijk. Niall is ondertussen ook op gestaan om op zijn beurt mij te omhelzen.

Na dat we weer plaats hebben genomen aan onze tafel, komt ook de serveerster er aan met onze drankjes, die wij tussendoor besteld hebben.'We zouden wel van jullie willen vragen, het nog even stil te houden. Wanneer wij iedereen hiervan op de hoogte hebben gebracht, zullen we het delen met de pers. Maar wij zouden niet willen dat onze dierbaarste vrienden en familie hier via de pers achter zou moeten komen.' Harry kijkt van Anique naar Niall terwijl hij het uitlegt. 'Ik zit langer in dit wereldje Styles. Komt helemaal goed. Glimlacht Niall ons toe. Harry en Niall beginnen te praten over toeren, vervelende managers en de pers. 'Vertel! Hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd?' Voor de derde keer deze week, vertel ik hoe Harry zijn prachtige aanzoek heeft gedaan.

'Ik ben trots op hem.' knikt Anique met een glimlach. 'Op wie?' Niall en Harry voegen zich bij het gesprek. 'Op Harry.' Niall trekt een wenkbrauw op. 'Waarom dat?' 'Omdat zijn aanzoek gewoon weg perfect was.' Harry begint te blozen. 'Dus als jij Anique ooit ten huwelijk gaat vragen, weet je waar je moet zijn.' hint ik Niall die nu ook rood begint te worden. 'Hey Anique.' Fluister ik naar haar. Ze kijkt me vragend aan. 'We hebben de jongens laten blozen.' Fluister ik naar haar terwijl we de jongens aan kijken. 'Oké, klaar nu.' Verbreekt Niall ons gestaar naar de jongens. lachend beginnen we met het eten.

'we moeten elkaar snel weer zien. Dit heeft gewoon veeeeeeeeel te lang geduurd.' Ik knik. 'Dat ben ik helemaal met je eens!' 'Tot snel.' Niall geeft me een kus op mijn wang en neemt ook afscheid van Harry.

Wanneer we in het hotel aankomen, laat ik me uitgeput op de bank vallen. 'RUST!' Roep ik met mijn handen in de lucht. Harry begint met zijn hoofd te schudden. 'We hebben nog een bruiloft te plannen.' Mijn mond valt open. 'Dat klopt. Maar vandaag niet meer! Kom hier Styles. Ik heb zin in je.' Harry laat dat zich geen tweede keer vertellen.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu