60.

48 6 0
                                    

A gentleman doesn't kiss and tell

Sifra neemt een paar foto's zodat ik de jurk af en toe terug kan zien. Over 4 maand heb ik mijn eerste pasmoment. Na een gezellige lunch moment met mam en Sifra, breng ik te terug naar het vliegveld. Gelukkig is het een korte rit van London naar Nederland.

'Ik zie je met koningsdag toch?' Ik knik. 'Maar natuurlijk.' Sifra omhelst mij een laatste keer, net als mijn moeder en vertrekken dan naar hun gate. Het is avond wanneer ik thuis aan kom. 'Ben thuis!' Roep ik door het huis heen. Geen reactie. 'Harry?' Wanneer ik de muziek kamer in loop zie ik Harry op een elektrische gitaar spelen met een koptelefoon op. Ik kan niet horen wat hij speelt. Hij schrikt zich de laplazerus wanneer ik mijn hand op zijn schouder leg wat een overdreven lachbui van mijn kant op levert. 'Hoi Angel.' Harry kust mijn wang en zet zijn gitaar weg. 'En, ben je geslaagd?' De grijns op mijn gezicht verraad me. 'Foto?' Harry knippert overdreven met zijn ogen. 'Nee Styles. Pas volgend jaar november.' Harry laat een overdreven kinderachtige zucht. 'Moet ik zo lang wachten.' mompelt hij zeurderig. '1 hint. Hij is wit.' Wanneer Harry mij met een opgetrokken wenkbrauw aan kijkt, schiet ik in de lach en loop ik hoofdschuddend naar de keuken.

Ik pak de benodigdheden voor het avond eten uit de koelkast en begin met het snijden van de groenten, tot ik afgeleid word door de handen van Harry op mijn heupen. Zijn lippen laten een spoor van kusjes in mijn nek achter. Ik sluit mijn ogen en laat het mes neerkomen op de snijplank. Een pijnscheut gaat door mijn vinger heen. Meteen ben ik terug in de wereld en kijk ik naar mijn wijsvinger die ontzettend loopt te bloeden. 'Jezus Meira! kom,' Harry sleept me mee naar de kraan en zet hem aan. 'Ik moet even zitten.' Ik word licht in mijn hoofd en mijn benen voelen week. Na een paar minuten zitten en spoelen, drukt Harry een gaasje op mijn duim met de waarschuwing dat het pijn kan doen. Hij oefent beste druk uit. 'Hoe voel je je?' Vraagt hij bezorgd. 'Het gaat wel weer.' Ik schenk hem een flauwe glimlach. 'Ik was even afgeleid.' Vertel ik hem met een korte lach. Hierdoor lijkt ook Harry te ontspannen. 'Ik heb het door.' Na 5 minuten druk uitoefenen is het bloeden gestopt. Wanneer ik het resultaat bekijk, blijk ik een klein stukje van het topje van mijn vinger eraf gehakt te hebben. De wond is oppervlakkig, maar oh zo pijnlijk. Harry plaatst er een gaasje op en verbind het met een verbandje. 'Zo zo Styles. Stiekem een dokter?' Hij grinnikt en schud zijn hoofd terwijl hij in volle concentratie kijkt naar wat hij aan het doen is. 'Klaar!' Roept hij trots. 'Dank u Dokter.' Harry neemt me mee naar de bank en neemt plaats naast me waarna hij mijn benen op zijn schoot trekt en de tv aan zet.

'Morgen heb ik dat interview met James Cordon. Ik wou het er met jou over hebben over wat ik wel en wat ik niet mag zeggen.' zijn vingers strelen rondjes over mijn hele benen. 'Van mij mag je van alles zeggen, behalve de trouwdatum en plaats. Dat moet privé blijven. Ik wil geen paparazzi daar. Het is onze dag. Met alleen familie en vrienden.' Harry knikt. 'We zitten op de zelfde lijn gelukkig.' Een glimlach siert mijn mond. 'Ga je mee?' Mijn mond valt open. 'Wil je me mee hebben?' Nu is het de beurt aan Harry om te lachen. 'Natuurlijk. Het is ons nieuws.' 'Ik wil er best bij zijn. Maar ik ga niet voor de camera zitten.' Beken ik met een rood gezicht. 'Komt goed schat.'

**

'Dames en Heren! Hier is Harry Styles!' Het hele publiek gaat uit zijn dak wanneer Harry naar James toe loopt die zijn hand schud. Het is gek om ze zo "formeel?" te zien, aangezien ze goede vrienden van elkaar zijn.

Na een paar standaard vragen verschijnt de foto die Harry op social media heeft geplaatst. 'Dus het waar? Jij en Meira hebben besloten om te gaan trouwen?' Opnieuw klinkt er gegil uit het publiek. Harry zijn glimlach word alleen maar groter. 'Dat klopt. Meira word mijn vrouw.' 'Gefeliciteerd!' Harry knikt wat ongemakkelijk. 'Wanneer zal de grote datum zijn?' 'Dat kan ik je niet vertellen. Het zal een privé gelegenheid zijn, met familie en vrienden.' 'En ben ik ook uitgenodigd?' Vraagt James. Voor een kort ogenblik schieten Harry zijn ogen naar mij. Ik knik. 'Jij bent uitgenodigd ja.' Beantwoord Harry zijn vraag, tot groot plezier van James. James is een vriend van Harry dus het zou niet meer dan logisch zijn als hij er bij zal zijn. 'Ik heb je prachtige verloofde gesproken voor dat we begonnen, het is een hele lieve meid.' Verteld James aan Harry. 'Dat is ze zeker. Het is dan ook niet raar, dat ze al heel snel mijn hart stal.' Het publiek juicht opnieuw. 'Wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?' 'Dat was tijdens een evenement. Meira was toen nog met Shawn. Vanuit daar is een goede vriendschap opgebloeid.' 'de beste relaties ontstaan door vriendschappen.' Harry knikt instemmend, waarna James hun carpool karaoke aankondigt. Harry en James praten nog even kort terwijl het publiek naar het filmpje kijkt, juicht en klapt na een mooie uithaal van beide mannen.

'Weet je al wat voor jurk je verloofde gaat dragen?' Harry schud zijn hoofd. 'Ze is van de oude tradities, dus ze wil het me niet vertellen. Maar ik weet zeker dat ze er oogverblindend uit gaat zien.'

Na een kort gesprekje over kleine dingen, ronden ze het interview af en verlaat Harry het podium. Met een opgeluchte zucht komt hij naast me staan. 'Zo, dat hebben we ook weer gehad.' Een giechel verlaat mijn mond waardoor ik in reflex mijn handen voor mijn mond sla. 'Niet doen, je bent schattig als je zo lacht.' Fluistert Harry in mijn oor terwijl hij zijn arm om mijn middel slaat. 'Je hebt het goed gedaan Styles.' Hij kijkt me dankbaar aan. Ondanks dat hij soms vol zit met zenuwen voor een interview, heeft hij zich prima gered. "Media-trained-superstar" worden de jongens van voormalig One Direction ook genoemd.

Harry vertelde mij eens dat hij altijd de goede dingen moest zeggen, ook al waren dat niet de dingen die hij wou zeggen. Aan de andere kant is die training wel goed geweest aangezien hij goed is in ontwijken van vragen zonder bot over te komen. Hij is echt een gentleman. Hij is míjn gentleman.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu