Everything means nothing if I can't have you.
Ik heb nog steeds hoofdpijn na de gil bui van Anne en Gemma. Die waren door het dolle heen toen Harry het nieuws vertelde. Met dat dus als gevolg. Mijn moeder hebben we gebeld via Skype omdat ik een simpele rit niet kan overleven zonder mijn maaginhoud er uit te gooien. Zoals verwacht, kon ze het niet laten om ons de les te lezen, waarop Harry en ik alleen maar wat hebben gehumd, geknikt en nee hebben geschud zodat het gesprek het snelste afgekapt kon worden.
Ik zit nu alleen op de bank. Mijn haren staan alle kanten op, aangezien ik weer een sprintje heb getrokken om de wc te bereiken.
Harry heeft een paar optredens en interviews iets verder hier vandaan en zal drie dagen weg blijven. Na enige overtuiging, heeft hij het toch door laten gaan. Hij is bang om mij alleen te laten. Dus nu, is Shawn op weg hier naar toe en ik mag hem doodleuk gaan vertellen dat ik zwanger ben, zonder de steun van Harry. Hoe in godsnaam moet ik de jongen die nog gevoelens voor mij heeft, vertellen dat ik zwanger ben. Lang heb ik niet om daar over na te denken, aangezien de deurbel gaat. Voor ik de deur open, veeg ik mijn klamme handen af aan mijn broek. 'Shawn!' Roep in enthousiast. Meteen slaat hij zijn armen om mij heen en draait me in het rond. 'Meira!' Roept hij terug terwijl hij blijft draaien. Zodra hij me loslaat, word ik opnieuw overvallen door, je raad het al, een vlaag van misselijkheid. Meteen zet ik het weer op een rennen en hang ik binnen een paar seconden weer boven de wc. Ik voel hoe Shawn naast mij komt zitten op zijn knieën en hoe hij mijn haar vast pakt en mijn rug streelt, net als dat Harry heeft gedaan in het begin. 'Ben je ziek?' Ik schud mijn hoofd terwijl ik in de kleermakers zit op de grond ga zitten en Shawn aan kijk. 'er is geen andere manier om het vertellen, ik ben zwanger.' De kleur verdwijnt uit Shawn zijn gezicht. 'Zwanger? Als in een baby?' Weet hij er stotterend uit te krijgen. Ik knik. Het duurt even voor Shawn zich herpakt. 'uh, wauw! gefeliciteerd!' Antwoord hij blij. Maar zijn ogen vertellen wat anders en dat doet pijn. 'En nu eerlijk?' Shawn gaat ook in de kleermakerszit zitten. 'Je weet wat ik voor je voel, ik heb je beloofd dat ik mijn best zal doen en dat ik alles voor je zal doen, zolang ik maar in je leven kan zijn,' Ik knik. Ik begrijp hem. Heel goed zelfs. 'Het is moeilijk, maar ik gun je het geluk.' Stelt hij me gerust. 'Ik neem aan dat Harry daarom wou dat iemand bij je in de buurt zou zijn?' 'Jep,' Ik glimlach naar Shawn. 'Nou ik ben blij dat ik daar de juiste persoon voor ben. Kom, we gaan film kijken.' Shawn staat op en steekt zijn handen uit, zodat ik ze vast kan pakken voor hij mij omhoog trekt.
'En wat heeft jou zoal bezig gehouden de laatste tijd?' Mijn benen liggen, net als vanouds over de benen van Shawn. 'Ik heb een nieuw lied gemaakt.' Meteen is mijn interesse gewekt en trek ik mezelf aan Shawn zijn arm omhoog. 'Laat horen,' met wiebelende wenkbrauwen kijk ik Shawn aan die zijn hoofd schud. 'Dat kan nog niet, hij komt morgen pas online.' Ik zet mijn beste pruillip op terwijl ik extra met mijn ogen knipper. Ik weet dat Shawn dat niet kan weerstaan. Klagend laat hij zijn hoofd achterover vallen met een diepe zucht. 'Oké dan. Mag ik je gitaar?' Ik knik, spring van de bank en snel wandel om mijn gitaar op te halen die ik een paar minuten later in de handen van Shawn duw. Ik plof naast hem neer en kijk toe hoe hij begint met spelen.
'I can't write one song that's not about you. Can't drink without thinking about you. Is it too late to tell you that. Everything means nothing if I can't have you.
I'm in Toronto and I got this view. But I might as well be in a hotel room. It doesn't matter 'cause I'm so consumed, Spending all my nights reading texts from you.'
Het tempo van het lied is meteen pakkend. Zijn tekst overigens ook. Mijn hart slaat 10 keer sneller. Aan de ene kant vraag ik mij af over wie hij dit zingt. Hij gaat helemaal op in het lied. Net wanneer ik wil vragen over wie dit lied gaat zingt hij verder en zwing ik mee op het ritme. Niet verwachtend, dat ik het antwoord op mijn vraag zo snel zou krijgen.
JE LEEST
Stronger than before
FanfictionVervolg op: Where words fail, music speaks. Het leven kan erg oneerlijk zijn. Soms moet je gewoon even stil blijven staan en kijken waar het leven je heen lijd. Lees hier hoe het leven van Meira verder gaat samen met Shawn Mendes, Harry Styles, Ella...