39.

42 5 0
                                    

Dying to know, but afraid to find out.

Harry POV

'Harry?' Mijn manager staat bij de deur met zijn telefoon in zijn hand. Lachend kijk ik hem aan. 'Hier ben ik.' Ik sta op van de bank en loop naar hem toe. 'Weet je al of "anna" op mijn nieuwe album mag?' Hij kijkt me aan maar zegt niks. 'Wat is er aan de hand?' Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Er is iets aan de hand. Ik voel het. 'Het is Meira...' Brengt hij voorzichtig uit. 'Wat is er met Meira.' Meteen is mijn vrolijke bui verdwenen. 'Heb jij je telefoon niet aan staan?' Ik grijp meteen naar mijn zak, waar mijn telefoon in hoort te zitten. Ik kijk om me heen en spot mijn telefoon in het opname hokje. Ik loop er meteen naar toe en zie meerdere gemiste oproepen van Shawn. 'Wat is er met Meira. Vertel het me alsjeblieft.' mijn handen worden klam en mijn benen voelen aan als spaghetti. 'Ze ligt in het ziekenhuis.' Ik vind de kracht om naar hem toe te lopen. 'Hoe bedoel je, ze ligt in het ziekenhuis.' 'Ze is waarschijnlijk van de weg geraakt. Omstanders hebben haar uit de auto kunnen halen.' Ik laat mezelf op de bank zakken die naast me staat. 'Ze weten niet of ze het red Harry. Ze was niet meer aanspreekbaar.' mijn hart stopt. Mijn telefoon valt uit mijn handen. 'Wat!?' Uit wanhoop grijp ik mijn haren vast. Dit mag niet gebeuren. Ons verhaal is nog niet voor bij. Meteen grijp ik de telefoon van de grond en ren naar mijn jas. 'Welk ziekenhuis ligt ze?' Vraag ik aan mijn manager. 'Jij gaat zo niet rijden.' 'Oh zeer zeker weten wel. Ik wil naar haar toe. Waar ligt ze!' Schreeuw ik richting hem. 'Ik breng je.' Niet veel later zit ik bij hem in de auto. 'hoe heeft dit kunnen gebeuren?' Vraag ik met een trillende stem. 'Waarschijnlijk heeft iemand haar van de weg gereden. Er stonden meerdere remsporen op het wegdek. Iemand die het heeft zien gebeuren heeft meteen de hulpdiensten gebeld en is daarna het water in gesproken maar kreeg de deur niet open. Het duurde een paar minuten voordat de auto onder water verdwenen was.' Ik schud mijn hoofd. 'Dit mag niet. Dit kan niet. Meira en ik hebben nog een hele toekomst samen. Ik wil met haar trouwen, kinderen krijgen en weet ik veel wat nog meer. Ze moet het halen. SHIT!' Ik sla tegen de deur aan voor ik mijn gedachten weer richt op mijn telefoon. 'Wie belde jou?' 'Shawn.' Ik snap er niks van. Hoe kan Shawn dit nou sneller weten dan mij? Ik besluit Shawn te bellen.

'Harry, Gast! waarom was je niet te bereiken. Heb je het al gehoord?' Grommend kijk ik voor me uit. 'Ik ben onderweg. Waarom werd jij als eerste gebeld?' 'Jij nam niet op. Ik was de tweede contact persoon. Fuck Harry. Ik ben onderweg maar ik moet wachten tot het vliegtuig land.' Hebben ze mij dan al gebeld? Ik moet echt beter op mijn telefoon letten. 'Weet jij verder nog iets?' Shawn heeft contact gehad met het ziekenhuis. Ze móeten hem wel wat verteld hebben. 'Nee, Alleen dat het er niet goed uit ziet. De kans is groot dat ze het niet overleefd Harry. Ze heeft heel veel water binnen gekregen.' Op dat moment, zie ik het ziekenhuis voor ons opdoemen. Mijn bestuurder, heeft erg hard gereden. 'Ik ben bij het ziekenhuis.' 'Ik zie je over een paar uurtjes. Rustig aan Harry!' Ik hum wat en hang de telefoon op. Zodra de auto stil staat ren ik de auto uit, het ziekenhuis binnen. 'Meira... Miller.' vraag, zeg of roep ik, ik weet het eigenlijk niet hoe ik het vraag, ik aan de baliemedewerkster. 'spoedeisende hulp. De gang in dan rechts. Daar aan de balie kunt u vragen welke kamer u kunt wachten. Mevrouw Miller word op dit moment geopereerd.' Is het enige wat deze mevrouw mij kan vertellen. Ik volg de route die deze mevrouw mij heeft verteld en loop naar de balie om mijn vraag opnieuw te herhalen. Opnieuw krijg ik het antwoord dat ze bezig zijn met opereren en dat ik plaats mag nemen in de wachtkamer. Ik wissel het wachten af door te ijsberen in de kamer en even te zitten. Mensen komen en gaan. Sommige kijken mij verward aan. Ja, ik ben Harry Styles, maar ik zit net zo in de shit als jullie.

Een klein meisje komt naar mij toe lopen. Ik schat haar een jaar of 10. 'Bent u Harry Styles?' Ik knik naar het meisje. 'Ik herken u van de poster, die mijn zus op haar kamer heeft hangen.' Mijn hart smelt bij het horen van haar zachte lieve stem. Ik glimlach naar haar. 'wacht u hier ook op iemand?' Ik knik naar het meisje. 'Mijn vriendin ligt hier. Ze word op dit moment geholpen.' Het Meisje knikt. 'Mijn zus ligt hier ook.' 'Wat is er met je zus gebeurt?' Het meisje haalt haar schouders op. 'Ik weet het niet.' Ze kruipt op de stoel naast mij. 'En uw vriendin?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het ook niet.' beantwoord ik naar alle eerlijkheid.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu