26.

38 4 0
                                    

Keep your relationship private without keeping your partner a secret, there's a difference between privacy and secrecy

De jongens hebben hun plaats weer ingenomen op hun kruk en Ella en ik staan weer te dansen. 'Dansen hun niet?' Ik kijk even kort naar de jongens die ons in de gaten houden. 'Nee, denk het niet.' Ik grinnik naar Ella en laat me weer op gaan in de muziek. Ik word op mijn schouder getikt. Shawn staat naast me. 'Meira, kunnen we even praten?' Ik knik en volg Shawn naar een rustige ruimte. 'Hoe gaat het nu met je?' Ik dwing mezelf te glimlachen. Eerlijk gezegd, voel ik me niet helemaal happy. 'Gaat goed hoor. Het is nu afgesloten.' Shawn knikt. 'Ik wou het hebben over... Nou ja, zeg maar ons.' Oh nee he... 'Ik vroeg me af wat je voor mij voelt.' Ik wend mijn blik af. 'Ik hou nog steeds van je Shawn. Maar niet zo als ik dat eerst heb gedaan. Ik heb het gevoel alsof we er nog lang niet zijn.' Shawn knikt. 'Harry wel, of niet.' Dit keer klinkt er geen spot in zijn stem. Gewoon oprechte interesse. Wanneer ik Shawn recht in zijn ogen aan kijk, knik ik. 'Ja.' fluister ik zacht. 'Iedereen kan zien wat jullie voor band met elkaar hebben.' Hij glimlacht. 'Ik vind het niet leuk jou te verliezen aan hem, maar ik wil dat je gelukkig bent. En ik meen wat ik heb gezegd, ik wil graag in jou leven blijven als jij dat goed vind.' Mijn hoofd snapt er niks van. Geen ruzie? Geen gedoe? Hij vind het goed? 'Ik zou niets liever willen Shawn.' Shawn glimlacht. 'Ik blijf altijd van je houden Meira.' fluistert Shawn in mijn oor, wanneer hij mij in zijn armen trekt. 'Wees alsjeblieft gelukkig met hem.' Shawn laat me los. Ik knik, nog steeds lichtelijk verward. 'Dank je wel Shawn.'

Samen met Shawn loop ik terug naar de groep. Harry kijkt me doordringend aan. Het lijkt wel een soort van jaloezie wat ik in zijn ogen voor bij zie flitsen. Shawn is het ook opgevallen en glimlacht naar me. Ik neem plaats op de bar kruk bij de jongens en bestel een drankje. 'Wanneer ga je het tegen Harry zeggen?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee.' Ik kijk naar het biertje wat voor mij neer word gezet. 'doe het nu.' Shawn kijkt mij aan met een glimlach. 'En jij dan.' Hij schud zijn hoofd. 'Ik wil dat je gelukkig bent Mei.' Ik weet het niet. Wil ik nu in een volle bar, meteen laten zien dat Harry en ik samen zijn? Wil ik dat? nee.. KAN ik dat? Er komt een mooi nummer op waardoor ik van de barkruk af spring, Ella er vanaf sleur waardoor ze bijna valt en trek haar mee de dansvloer op.

Na nog een paar uurtjes gedanst te hebben, zit het zoveelste drankje weer in mijn bloed en voel ik al het negatieve van eerder deze avond, uit mijn lichaam vloeien. Vrolijk huppel ik naar Harry toe en sla mijn armen om hem heen, wat een idioot grappig gezicht is omdat hij vol angst voor zich uit kijkt tot Shawn meld dat ik het ben. Meteen is Harry weer ontspannen en draait hij zich om naar mij. 'Dans met mij?' Vraag ik Harry die zijn hoofd begint te schudden. 'Please?' Ik zet mijn wel bekende puppy ogen op waarna Harry, tot mijn zelfvoldoening opstaat en me mee sleept naar de dansvloer. Ik gooi mijn armen om zijn nek, waardoor Harry een stap achteruit zet. 'Het was een geheim, weet je nog?' zegt hij wanneer hij zeker weet dat er niemand in de buurt staat. 'Ella en Shawn weten het al.' Harry trekt een wenkbrauw op, wachtend op verdere uitleg. 'Ella merkte dat er iets aan de hand was, bij die karaoke bar. Zij raadde het en Shawn zag het op de manier waarop we naar elkaar keken ofzo.' Weet ik met een dubbele tong uit te brengen. Harry draait zich om en kijkt naar Shawn, die goedkeurend een duim op steekt. Hij lijkt er mee akkoord te zijn, maar zijn ogen vertellen wat anders. En om heel eerlijk te zijn, vreet dat toch wel aan mij.

Harry knikt kort zijn kant op en richt zich daarna weer op mij. Meteen legt hij zijn handen op mijn heupen en trekt mij naar zich toe. 'Dus ze weten dat je van mij bent?' Fluistert Harry met een zwoele toon in zijn stem, waarna ik knik. Meteen voel ik zijn lippen op die van mij en ben ik de menigte om mij heen, compleet vergeten.

Ik kom weer terug in de levende wereld wanneer ik een bekend nummer hoor.
Harry legt zijn handen op mijn onderrug. Ik laat me achterover zakken waarna Harry mij weer om hoog trekt. Ineens draait hij mij om zodat ik met mijn rug naar hem toe sta. Met zijn linker hand, pakt hij mijn arm en begeleid hij hem omhoog, terwijl zijn ogen diep in die van mij boren. Vervolgens glijd zijn hand, langs mijn arm, via de onderkant van mijn arm naar mijn ribben, waar hij zijn hand zacht neer legt. Automatisch gaat mijn linkerhand ook naar beneden en pak ik zijn rechter hand vast. Ineens duwt Harry mij met de hand, die op mijn zij licht, naar buiten waardoor ik een draai maak. Wanneer hij aan mijn arm trekt, draai ik ook weer meteen naar binnen en pakt hij met zijn linker hand, mijn rechterhand vast en laat hij zijn rechter hand op mijn onderrug rusten terwijl mijn linker arm op die van hem steunt. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en volg zijn bewegingen. Na een paar gekke danspassen, bewegen we alleen maar heen en weer op het ritme en laat Harry mij af en toe draaien. Bij het refrein van het nummer, tilt Harry mij in één keer op en draait mij in het rond. Ik begin door te krijgen wat hij van plan is. Mijn obsessie met deze film, is gigantisch geweest en Harry weet net zo goed als ik, wat er bij het laatste refrein gebeurt. 'Wil je hem doen?' Ik schiet in de lach. 'Met drank op?' Harry knikt. 'Ik hou je wel.' Ik trek kort mijn schouders op. 'Waarom ook niet.' Lachend kijk ik om me heen en zie ik dat de dansvloer vrij is gemaakt. Ik maak er gebruik van,  door de menigte in de lopen. Wanneer het refrein aan komt, knikken we naar elkaar en neem ik een aanloop en spring ik. Omdat Harry en ik dit wel eens na hebben gedaan, krijgt hij mij ook nu verassend soepel de lucht in. Omdat ik in de lach schiet, laat Harry mij ook gelijk weer zakken.

"Because I've had the time of my life. No, I never felt this way before. Yes I swear it's the truth And I owe it all to you. 'Cause I've had the time of my life and I've searched through every open door. Till I found the truth and I owe it all to you."

Lachend omhels ik hem en maken we het nummer swingend af waarna iedereen begint te klappen. 'Mag ik je zoenen?' Vraag ik Harry met een glimlach die knikt. Meteen daarna plaats ik mijn lippen op die van hem.

De volgende ochtend word ik wakker in een leeg bed en met een knallende hoofdpijn. 'Fuck, hoeveel heb ik wel niet gedronken?' Ik duw een kussen op mijn hoofd, zodat het felle licht gedempt word. 'Aardig wat. Ik heb je naar de auto moeten tillen.' Hoor ik een zware ochtendstem zeggen. Ik kreun en draai me op mijn buik. 'Hoe laat is het?' Mompel ik tegen het matras. '3 uur, Ik heb om 5 uur afgesproken met de hele bende, dan gaan we nog even wat eten voor we weer terug naar Londen vertrekken.' Meteen spring ik van het bed waardoor ik meteen licht in mijn hoofd word en eerst moet gaan zitten. 'Gaat het?' Een bezorgde Harry, laat het matras naast mij inzakken. Ik knik. 'Kater.' Ik wrijf met mijn handen in mijn gezicht waardoor Harry luid begint te lachen. In reflex stop ik mijn vingers in mijn oren en kijk hem chagrijnig aan. 'Kater, Harry. Gewoon stil zijn aub.' Blijkbaar ben ik zo grappig dat hij weer in de lach schiet. Mopperend sta ik op van het bed en loop richting de douche. Wanneer ik mezelf in de spiegel kijk, trek ik een wenkbrauw naar mezelf op. Mijn mascara zit over mijn hele ogen en door het gewrijf heeft mijn eyeliner mij veranderd in een pandabeer. Mijn hele ogen zijn zwart. 'Ik ga douchen.' Roep ik terug naar Harry die even later in de deur opening staat. 'Ik kan je wel helpen?' Meld hij met een grote grijns. 'We zijn net een paar dagen samen en douche seks is het enige wat we gedaan hebben.' Lachend schud ik mijn hoofd en stap ik in de bad-douche. Waarom alle hotels van die belachelijke dingen hebben, vraag ik mij echt af. Ze zijn ontzettend onpraktisch omdat je vrijwel bijna altijd op je muil gaat omdat het altijd spek glad is in die badkuipen én alles komt onder het water te zitten. Na een vlugge douche droog ik mezelf af, bind ik de handdoek om mijn lichaam en zie ik Harry nog steeds in de deurpost staan. 'Stond je daar de hele tijd?' Hij knikt. 'Jep.' Meteen tilt hij mij over zijn schouder en gooit hij me op het bed neer. 'Nu is het bed aan de beurt.' Voor ik het weet heeft hij mijn handdoek los getrokken en verdwijnt zijn hoofd naar beneden.

'Je bent hier echt goed in.' Ik kijk Harry aan met een opgetrokken wenkbrauw. 'Die is goed.' mompel ik. Harry duwt zichzelf omhoog en kijkt mij aan. 'Ja, ik meen het.' Ik grinnik en duw hem op zijn rug op bed waarna ik met mijn hoofd op zijn borst ga liggen. Met mijn vinger trek ik de lijnen van zijn tattoos over. 'Hoeveel heb jij er gehad?' Ik kan het niet laten om het te vragen. Het is even stil. '5. En jij?' eerlijk gezegd schrik ik van zijn directe eerlijkheid. 'Nu twee.' fluister ik. Ik voel mijn wangen meteen rood kleuren. Ons gesprek houd hierna vrijwel meteen op. Beide weten we niks meer te zeggen. Het is geen ongemakkelijke stilte. Dit is een stilte waar iedereen van kan genieten. Na een heerlijke vrij partij, gewoon samen bij komen van de inspanningen. 'je zou niet zeggen dat ik je tweede ben. Je hebt zoveel ervaring...' zegt Harry twijfelend. 'Nou, dat moet dan van die paar keer komen, dat ik met Shawn-' Meteen stop ik mijn zin. 'Sorry, ik wil hier niet over praten. Ik ben nu met jou.' Ik kus zijn borst kort en leg daarna mijn hoofd weer neer. 'Je moet je klaar maken, we moeten zo vertrekken.' Harry kust mijn haar en laat zijn arm van mijn schouder vallen. 'Moet dat?' Klagend nestel ik me beter tegen zijn borst aan. 'Jup, als je op tijd het vliegtuig wilt halen om naar je moeder te gaan?' Meteen ga ik weer recht op zitten en kijk ik Harry aan. 'Maar jij moet morgen weer optreden...' Harry schud zijn hoofd. 'Nee, ik heb nog een week vrij, maar wou je verrassen door ook nog een dag kerst met jou moeder en Jack te vieren.' Hij glimlacht. 'Wat fijn! Dankjewel!' Ik geef hem een kus op zijn wang en spring van het bed waar ik vol enthousiasme, met een kater, aan mijn make up begin om mezelf weer wat toonbaar te maken.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu