71.

20 6 1
                                    

I love you with all of my bump.

Mijn buik begint zich aardig te laten zien. Met kleding heb ik mijn zwangerschap de eerste maanden wat proberen te verbergen, ook tijdens het werk achter de schermen, wat eindelijk weer kon nadat de misselijkheid eindelijk was afgezwakt, Droeg ik vooral tuniekjes die wijd uitliepen.

Ik zit nu op de 20 weken en mijn buik is vrijwel niet meer te verstoppen. Harry en ik hebben besloten hier zolang mogelijk samen van te genieten en het niet gelijk aan de pers bekend te maken. Vandaag zal daar verandering in komen. We zijn uitgenodigd voor een gala en gaan daar samen met Anique en Niall heen. Hun twee zouden eerst bij ons komen, waarna we met zijn vieren daar heen gaan. Anique en ik zijn goede vriendinnen geworden en praten regelmatig met elkaar.

'Mei! wil jij de deur open doen? dat zullen Niall en Anique zijn.' Roept Harry vanuit de badkamer. 'Is goed.' Roep ik terug voordat ik de voordeur open trek. Anique en Niall staan hand in hand bij de deur. 'Kom binnen!' Wanneer Anique haar jas uit trekt, valt haar buik meteen op. 'Jij ook!?' Vraag ik haar verbaasd maar toch met een lach. Ze kijkt naar mijn buik. 'O mijn god! hoe ver ben jij?' '20 weken en jij?' Vraag ik haar. 'ook 20 weken!' Meteen omhelzen we elkaar. 'Gefeliciteerd!' Ik hoor Harry op Niall af lopen en zie hem zijn hand schudden. 'Jij ook!' Hoor ik Niall zeggen. 'Waarom wisten wij dit niet' 'Pers' roepen Anique en ik tegelijk waarna we in de lach schieten.

'Vandaag zal het veranderen.' verteld Anique mij. 'Dat is waar, maar we staan er niet alleen voor.' verzeker ik haar. 'Dat klopt.'

Wanneer Anique en ik onze jurken hebben aangetrokken staan wij te wachten op de mannen. Anique draagt een rode jurk en ik een lichtblauwe. Onze buiken zijn goed te zien. 'We kunnen er nu niet meer onder uit.' Ik trek mijn neus op met een glimlach waardoor Anique ook in de lach schiet.

Wanneer de mannen lachend beneden komen kijken ze ons verbaasd aan. 'Jullie zien er prachtig uit.' Verteld Niall ons. Harry loopt op mij af, legt een hand op mijn buik en geeft me een kus. 'Je ziet er prachtig uit mevrouw Styles.' Ik voel dat ik begin te blozen.

'Oké, wij gaan eerst. Jullie wachten 5 minuten?' Anique en Niall knikken. 'Succes schat' Anique steekt haar duimen op om mij succes te wensen. Wanneer Harry en ik in de buurt zijn van de rode loper, komt de organisator naar ons toe gelopen om ons te vertellen wat er verwacht word van ons. Mijn buik valt ontzettend op dus ik ben benieuwd hoeveel vragen Harry daar over krijgt. 'Ik laat je niet alleen. Jullie twee blijven bij mij in de buurt.' Hij doelt hier bij op mij en op onze kleine spruit. Ik knik dankbaar waarop Harry zijn hand op mijn onderrug legt en mij de rodeloper op begeleid. Meteen beginnen alle cameras te flitsen. Harry zwaait een beetje heen en weer. 'hier graag poseren.' verteld een man. Harry en ik nemen plaats op onze aangewezen plaats. 'Ik leg mijn hand op je buik oké?' Ik knik glimlachend naar Harry. Zodra Harry zijn hand heeft neer gelegd leg ik die van mij op die van hem. Zodra de paparazzi door hebben wat er aan de hand is, horen we overal de vraag of ik zwanger ben. Harry reageert er nog niet op. Na meerdere malen poseren komen we bij de interviewers uit. Meneer en mevrouw Styles. Wat een eer dat ik met jullie beide mag spreken.' Harry knikt. 'Als eerste de vraag die iedereen hier bij de rode loper bezig houd. Klopt het dat u zwanger bent, Mevrouw Styles?' Ik kijk Harry lachend aan die glimlachend en vooral goedkeurend terug kijkt. 'Dat klopt. Harry en ik verwachten in Augustus ons eerste kindje.' De vrouw feliciteerd ons. 'Weten jullie al wat het word?' 'Nee, wij willen het graag een verrassing houden. Het belangrijkste is dat het gezond ter wereld komt.'

De vrouw stelt nog een paar random vragen. Mijn aandacht word gevestigd op Niall en Anique die ook aan het poseren zijn. Ook hun krijgen dezelfde vraag. Anique seint mij om bij haar te komen. 'Ik ben zo terug, even naar Anique.' Ik geef Harry snel een kus en laat hem alleen bij de interviewster. 'Wat een drukte hier.' Fluisterd Anique. 'Ja echt he!' 'Dames! Willen jullie samen poseren?' Anique en ik kijken elkaar aan en besluiten toch te doen wat de man van ons vraagt. Beide poseren we voor de camera's. Overal komen flitsen vandaan. Gelukkig duurt het niet lang voordat Niall en Harry zich bij ons voegen. Na nog een paar foto's met ons vieren vervolgen wij onze weg naar binnen.

Vele ogen kijken ons na. Het is ook niet gek omdat zowel Anique en ik onze zwangerschap beide geheim hebben gehouden. Onze mannen staan trots naast ons. Verschillende artiesten komen een praatje maken en vragen hoe het gaat met ons. Bij de uitreiking blijkt Niall verschillende prijzen te hebben gewonnen, wat ik hem ook ontzettend gun. Gelukkig zit Anique in het zelfde scheepje als mij en bezoeken we regelmatig samen het toilet. Toch nog een goed excuus om samen naar het toilet te gaan. 'Hoe heb jij het Harry verteld?' Ik schiet in de lach van haar plotselinge vraag. We zitten beide op de wc en dan vraagt ze zoiets. Wanneer ik klaar ben was ik mijn handen. 'Ik heb een kleine gitaar gekocht en drie standaarden op een rij gezet. Het duurde even voor hij de link had gelegd, maar hij was zo vrolijk. Zo enthousiast. Het was ontzettend schattig. En jij Niall?' Anique bekijkt zichzelf in de spiegel. 'Ik heb een taart laten maken met de tekst: gefeliciteerd papa. Nadat Niall hem had opgegeten besefte hij pas wat er op stond.' Dit keer schiet ik al helemaal in de lach. 'Lekker typisch weer,' Anique knikt. 'Maar we zijn heel blij en gelukkig.' 'Gelukkig maar.' Samen lopen we lachend, arm in arm terug naar beide mannen.

Na de uitreiking, lopen we met ons vieren terug naar de auto's. 'Afterparty bij jullie thuis?' Vraagt Niall lachend aan ons. Ik knik. 'Ik vind het best. Zolang het maar alcohol vrij is,' Wijzend naar mijn buik knikt Niall. Na een snelle rit, zijn we thuis aangekomen. Anique en ik laten ons op de bank zakken. 'Ik ben benieuwd naar de reacties,' Meteen daarna haalt ze haar telefoon tevoorschijn. Ook haar telefoon explodeert van de berichten. 'En? zijn ze wat goed?' Ze haalt haar schouders op. 'We zijn het gesprek van de avond volgens mij.' Ze laat mij wat berichten zien met foto's van ons tijdens het Gala. 'Daar ging onze rust,' Mompelen Anique en ik tegelijk waardoor we in de lach schieten. 'Wat is er zo grappig?' Harry zet het drinken op tafel neer en ploft naast mij op de bank en drukt een kus op mijn wang. 'HUUR EEN KAMER,' Gilt Niall waardoor we dit keer met zijn allen in de lach schieten. 'Jullie zullen het niet rustig krijgen,' Verteld Anique, terugkomend op Harry zijn vraag. Om haar woorden kracht bij te zetten, laat ze de verschillende nieuwskoppen zien. 'Dat word feest,' Zegt Niall terwijl hij een slok van zijn bier neemt. Wanneer ik door mijn berichten op twitter scrol, zie ik zowel positieve als negatieve reacties. Ik besluit om mijn telefoon meteen maar weg te leggen want ik ken mezelf. Als ik te veel negatieve reacties ga lezen, ga ik er onderdoor en dat wil ik niet. Niet nu ik eindelijk zo goed bezig ben.

'Harry, vind je het goed dat ik morgen met je mee ga naar je optreden?' Vraagt Niall om het onderwerp te veranderen. Harry knikt. 'Dat zou leuk zijn!' Harry is meteen enthousiast. 'Ga jij ook mee?' Vraagt hij mij, terwijl hij een lok haar uit mijn gezicht veegt. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb even genoeg drukte gehad. Ik hou een bank-hang avondje.' 'Snap ik Angel,' Ik laat me tegen Harry aan hangen. Ik ben best wel bek af na vanavond. Zo te zien heeft Anique daar ook last van aangezien ze bijna in slaap lijkt te vallen. Na een half uur, valt het Niall ook eindelijk op. 'Ik ga deze sleeping beauty mee nemen naar huis.' Hij knikt naar Anique die daadwerkelijk ook in slaap is gevallen. Hij maakt haar voorzichtig wakker en verteld haar dat ze naar huis gaan. 'Tot snel maat!' Neemt Harry afscheid van Niall. 'Als er wat is, bel je he.' Drukt Anique mij op het hart. 'Zal ik doen, jij ook.' We omhelzen elkaar voor zover het lukt met onze buiken. 'tot snel!' We zwaaien Niall en Anique nog even uit voor we naar bed gaan. Wat een dag.

'Ik hou van je Harry,' 'Ik ook van jou.' Ik grinnik kort. 'Wat is er?' Ik schud mijn hoofd. 'Een flauwe opmerking.' Zijn interesse is meteen gewekt. 'Vertel,' Ik knip het licht uit.

'I love you with all my bump. I would say heart, but my bump is bigger.' Hoofdschuddend lacht Harry met mij mee. Ik weet het. Soms ben ik echt hilarisch, vind ik zelf. 'Het is goed met je. Slaap lekker Angel.' Ik druk een laatste kus op zijn lippen, voor ik mezelf tegen hem aan nestel en mezelf verlies in een fijne, diepe slaap.

Stronger than beforeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu